Jos ostan joka päivä aamulla ja myyn iltapäivällä (voitolla tietenkin), niin tarvitsenko oikeastaan koskaan omaa rahaa? Olettaen ettei jää tavara käsiin.
Velaksi ostaminen
5
862
Vastaukset
- fed
Mutta pidä sen verran, että että kun joku ilta ostat/myyt tappiolla, pystyt ne kattamaan....
parilla tonnillakin tekee ihmeitä toki riskit ovat suuret... suosittelen kuitenkin warrantteja. - kokemusta on
Voit varautua maksumiehen rooliin. Ei edes yksi kymmenestä yrittäjästä pääse voitolle.
- DORF
No et jos se aina onnistuu ja päivän kurssinnousu on enemmän kuin välittäjän palkkiot.
Käytännössä häviät kyllä rahasi koska todennäköisyys että osakkeen arvo nousee on about yhtä paljon kuin laskullekin. Lisäksi on vaikea löytää osaketta joka nosusisi päivässä enemmän kuin pankkiiriliikkeen palkkiot.- faktoja
Ei nuo palkkiot niin suuria ole: Eräällä netti-välittäjällä on n 8€ 0,25%.
Jos siis ostat esim 8000 eurolla osaketta niin jo yli 0,35% kurssinousu tuo voittoa. Tänä päivänähän ei esim 3% nousu ole mitenkään harvinainen.
Toinen asia on, että kun joka toinen päivä laskee niin niin pitemmän päälle ainoa, joka voittaa on välittääjä, joka saa varmaa tuloa ilman riskiä. - fed
faktoja kirjoitti:
Ei nuo palkkiot niin suuria ole: Eräällä netti-välittäjällä on n 8€ 0,25%.
Jos siis ostat esim 8000 eurolla osaketta niin jo yli 0,35% kurssinousu tuo voittoa. Tänä päivänähän ei esim 3% nousu ole mitenkään harvinainen.
Toinen asia on, että kun joka toinen päivä laskee niin niin pitemmän päälle ainoa, joka voittaa on välittääjä, joka saa varmaa tuloa ilman riskiä.katsoppas päivävaihtoja noissa eipä monessakaan paljon liikkuvassa ole juuri vaihtoja joten 8000 eurolla liikutat itse markkinoita ja tuskin tulet onnistumaan....
Vain vaihdollisesti riittävän suurilla onnistuu, mutta niiden liikkeet on hitaita, toisaalta pelkkä noksu riittää, koska aamulla voi ostaa tai myydä riippuen odottaako nousua vai laskua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713909- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026