Asuuko Valkealassa vaan juntteja?
Oon pari henkilöö sielt tavannu ja ne oli ainaki ihan rehu-puntteja!!!
Onko siel muuta kun vaan mettää?
Ja onko se Anttila ihan joku autio kylä?
Valkeala!
28
3759
Vastaukset
- kouvolalainen tyttö
Ei, Valkealassa ei asu pelkästään juntteja. Ainakin minun tuntemani Valkealaiset ovat aivan huippu tyyppejä! Mutta tietenkin niitä juntteja löytyy joka ikisestä paikasta..
Eipähän kyllä Valkealassa kauheasti muuta ole kuin mettää, muutama talo myös ja pieni "keskusta". Anttilasta en kyllä tiedä mitään, kun mähän asun täällä tosi isossa Kouvola cityssä! ;)
Saakos kysyä mistäs sä sitten olet? Ja missä oot Valkealalaisia tavannut?- ------------------
Asuin kouvolassa joskus!...onneks pääsin pois!
ja siellä kouvolassa oon valkealaisia tavannu!
ja ne oli Juntteja isolla J:llä! - Anonyymi
------------------ kirjoitti:
Asuin kouvolassa joskus!...onneks pääsin pois!
ja siellä kouvolassa oon valkealaisia tavannu!
ja ne oli Juntteja isolla J:llä!Ei siinä mistään valkealaisuudesta ole kyse. Kaikesta päätellen kyseessä on nyt provoilija. Erehtyy samaan virheeseen kun älyllisesti kehittymättömät, jotka matkii muiden sanomisia, ja tuomitsee kansallisuuden tai asuinalueen mukaan luonnetta tutkimatta.
- ei suinkaan
itse olen valkealasta n vuosi sitten pois muuttanut ja lapsuuteni siellä asunut.. ja vastaus on että ei asu!!!
oot ehkä tavannut vaan vääriä ihmisiä! eikä koko valkeala suinkaan ole mitään metsää,voi sua raasua...!- #####
No, siel asuu pelkkii junttei ja helluntalaisii. Helluntalaiset on kaikist pahimpii junttei. Onneks ei o tarvinnu siel asuu enää monee vuotee.
- järvenrannasta
Mene sikäläiseen ravintolaan tai kävele kylän raittia, käy paikallisessa Siwassa. Levitä kesällä viltti Horpunrantaan. Heinähatuista ei ole tietoakaan. Tapaat pikkukylän aitoja ihmisiä, jotka ovat joko työssä Kalsossa tai eläkkeellä, mutta junttia saat etsiä. Vuohijärvellä viihtyy, vaikkei kunta sitä juurikaan rahallisesti tue, koska suurin osa valtuutetuista on, nimenomaan juntteja.
- #####
Minun sanavarastossa juntti tarkottaa muutaki ku ns. maanviljelijää, kaikkia maaseudulla asuvia, pikkukylien ja -kaupunkien pikkusieluisia "pikkuihmisiä". Oikeen hauskaa eloo sinne Vuohijärvelle, mie en noin pienis ympyröis o koskaa viihtynt, enkä viihy.
- AMan
Valkealahan on pinta-alaltaan Etelä-Suomen läänin suurin kunta, ja siellä on peräti kaksi lentokenttääkin... Ja kaksi varuskuntaa myös. ;)
- Korjaus
Ruokolahti
- _r_
Hehe.. :) Juntteja ja kapiaisia ;)
- Anonyymi
ei kaikki, mutta voisiko pilkkihaalaripari kattoa mihin koiransa paskattaa ja kusettaa!
- Anonyymi
Oli muuten huolella ja tarkoituksella valittu paikka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💩remmin yläpäässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ääliö anonyymi 9.4.21.klo12.20
- Anonyymi
ei asu
- Anonyymi
valkealahan on mettää ja peltoo, rauhallinen paikka asua.
itse asustan siellä ulkohuussissa metsän siimeksessä.
ei ole paljon tilaa, mutta kyllä siinä viihtyy kesät ja talvet.
paskanhaju on joskus aika tujua, mutta siihen tottuu kyllä.
kakkapaperia ja purua pitää aina muistaa ostaa, että sitä tarpeen
vaatiessa löytyy.
joskus oli paperi loppunut, niin päätin pyyhkiä perseeni seinään.
nyt siinä on hieno taideteos.
tässä sitä on mukavata päivät istuskella ja kuunnella pierujen
pörinää.
hernesoppaa lusikoin kylmänä purkista lusikalla, en haarukalla.
aamulla tuli ripulipaska.
että ei täällä mitään juntteja asu, vaan hienoja siistejä herrasmiehiä.
kesäisin meillä on pokeria kävellä ilman housuja kauppaan, tehkääpäs
perässä, ette kehtaa senkin ressukat, t: paavo57v.- Anonyymi
OOTKO OJANEN VIELÄ SUKUNIMELTÄ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OOTKO OJANEN VIELÄ SUKUNIMELTÄ?
Toinen vaihtoehto SIKANEN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen vaihtoehto SIKANEN!
OLEN SIIS ARTO RIPULIMÄKI.
Tänään lähden tekemään sissikakkaa metsään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OLEN SIIS ARTO RIPULIMÄKI.
Tänään lähden tekemään sissikakkaa metsään.On muuten erään huuhaa innasen valtaamalla natopalstalla häärännyt sama paskaan ihastunut sekopää. Liekkö sama?
- Anonyymi
Kyselijä täällä kaipaa heimoveljiään, muutama jo vastasikin, älkää unta nähkö, kun heräätte olette aivan muualla kuin Valkealassa.
- Anonyymi
Tämän ketjun alottajalla on suht-koht suuria aukkoja paikallistuntemuksessa, liekkö edes ikinä käynny Utissa? Tuo Suomen Mancheterissa missä miehet naisistuvat ja naiset... Mutta ihan kivoja uutisankkreita sieltä pukkaa, - niistä 'miehistä'. :-)
- Anonyymi
hahahahahahaah
kakanhaju on tuntuva! - Anonyymi
Käykääs tuolla havuston kulmilla . Sieltä alkaa syvänjoen mystetiikka. Ihme pattipää joukkoa koko seutu täynnä. Älkää eksykö sinne jos rakastatte terveyttänne ja toivotte ettei teistä puhuta mitään paskaa jälkikäteen törmättyänne havustoon.
- Anonyymi
On täysiä landeja ja maalaismoukkia.
Lapset ajelee jollain mopoilla ympäri öitä asuinalueilla ja kohta pippelinkarvat saaneet vinguttelevat renkaita ympäri pitäjää. Eipä kauhalla voi vaatia kun lusikalla annettu, vanhemmat monesti samanlaisia nuijia. - Anonyymi
Valkealastahan Kouvola on aikanaan lohkaistu. Valkealan juntit yrittää pitää tuon kytykylän pystyssä.
- Anonyymi
No älä hyvä ihminen ainakaan Uttiin mene.
- Anonyymi
No tuota... asuuko Suomessa muuta kuin juntteja? Jos ei, niin missähän sitten on näitä ei-juntteja, tai mikähän nyt sitten on teille paremmille ja sivistyneille globaaleille ihmisille se virallinen vastakohta juntille? Valkealasta, Kouvolasta ja koko Suomesta pääsee pois, niin ei tarvitse uhriutua ja itkeä, koska on joutunut kohtaamaan juntteja. Vai pitäisikö yhteiskunnan hoitaa tämäkin ongelma, ja muuttaa koko maailma jollekin itkupillille sopivaksi ja kivaksi paikaksi, ettei tule paha mieli ja harmita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115745Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323827- 823312
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä172915Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2431970Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411748
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui371634Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513