Ejakulaatio helppo

Orgasmi vaikea

Ihan vaan kiinnostaisi tietää miten helppo/vaikea teidän on saada ejakulaatio? Onko orgasmin saaminen helpompaa?

En saa orgasmia yhdynnässä, mutta ejakulaatio onnistuu ihan vaan suorittamalla. Minulla ejakulaatio tulee oikeanlaisesta hinkkauksesta oikeaan kohtaan, kun taas orgasmi tulee ainoastaa yksin ollessa ja mielikuvien avittamina.

Ejakulaation aloin saamaan kun ymmärsin lopettaa "ejakulaationesteen pidättämisen". Meidäthän on opetettu jo vauvasta alkaen, että pissaa pitää pidättää ja housuja ei saa kastella. Väittäisin, että juuri tämän opitun refleksin vuoksi ne ejakulaationesteetkin jäävät sisään. Minulla nestettä tulee runsaasti varmaan jotain 1 dl. Nestettä tulee lisää kun sitä oikein puskee ulos. Ja kyse ei ole pissasta, sillä virtsarakon tyhjennän pönttöön ennen seksiä tai tyydytystä.

Siitä vaan koittamaan. Nyt "pissaaminen" on sallittua.

4

1850

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikös

nainen ejakuloi nimenomaan orkun yhteydessä?

• aloittaja tässä

Vastaan sinulle nytten vaan oman kokemukseni ja käsitykseni mukaan. Muiden naisten kokemuksista en tiedä enkä halua tulkita aihe-alueen kirjallisuutta.

Kokemukseni mukaan voisi tehdä seuraavan jaottelun :pelkkä orgasmi, pelkkä ejakulaatio ja orgasmi&ejakulaatio

A.) pelkkä orgasmi
        Tunnelma: suuri mielihyväntunne, missä ei juurikaan erity nesteitä. Limakalvot saattavat kostua pikkaisen.

B.) pelkkä ejakulaatio
        Tunnelma: Orgasmiin verrattuna piehkö hyvänolontunne, jonka laukeamisvaiheessa erittyy paljon nesteitä. Tämä hyvänolontunne tuntuu samalta kuin, virtsarakko olisi täynnä.
        (Voit etsiä ejakulaatio tuntemuksen painamalla nyrkillä alavatsaa virtsarakkosi ollessa täynnä).

c.) ejakulaatio ja orgasmi liki samanaikaisesti
        Tunnelma: Tässä ensiksi tulee se tosi hyvältä tuntuva orgasmi ja sitten ejakulaatio nesteet ejakulaatiotuntemuksen kera.
        Lisäksi olen huomannut, että orgasmin saaminen hankaloituu jos ejakulaatio ehtii tulla ekana.

Nämä siis ovat minun määritelmiäni. Avoin keskustelu on tietysti tervetullut. Voihan se olla, että joku toinen nainen ajattelee, että se ejakulaatiotuntemus on orgasmi. Minulle ainakin orgasmi on voimakkaampi kokemus.

• Sara
        aloittaja tässä kirjoitti:

Vastaan sinulle nytten vaan oman kokemukseni ja käsitykseni mukaan. Muiden naisten kokemuksista en tiedä enkä halua tulkita aihe-alueen kirjallisuutta.

Kokemukseni mukaan voisi tehdä seuraavan jaottelun :pelkkä orgasmi, pelkkä ejakulaatio ja orgasmi&ejakulaatio

A.) pelkkä orgasmi
        Tunnelma: suuri mielihyväntunne, missä ei juurikaan erity nesteitä. Limakalvot saattavat kostua pikkaisen.

B.) pelkkä ejakulaatio
        Tunnelma: Orgasmiin verrattuna piehkö hyvänolontunne, jonka laukeamisvaiheessa erittyy paljon nesteitä. Tämä hyvänolontunne tuntuu samalta kuin, virtsarakko olisi täynnä.
        (Voit etsiä ejakulaatio tuntemuksen painamalla nyrkillä alavatsaa virtsarakkosi ollessa täynnä).

c.) ejakulaatio ja orgasmi liki samanaikaisesti
        Tunnelma: Tässä ensiksi tulee se tosi hyvältä tuntuva orgasmi ja sitten ejakulaatio nesteet ejakulaatiotuntemuksen kera.
        Lisäksi olen huomannut, että orgasmin saaminen hankaloituu jos ejakulaatio ehtii tulla ekana.

Nämä siis ovat minun määritelmiäni. Avoin keskustelu on tietysti tervetullut. Voihan se olla, että joku toinen nainen ajattelee, että se ejakulaatiotuntemus on orgasmi. Minulle ainakin orgasmi on voimakkaampi kokemus.

Pissahätä kiihottumisen aikana ja naisen ejakulointi ovat kaksi eri asiaa. Jotkut naiset ejakuloivat eli saavat siemensyöksyn orgasmin aikana ja voi olla, että voimakkaan fyysisen ärsykkeen aikanakin nainen ejakuloi (ejakulointi on mahdollista hieromalla g-pistettä voimakkaasti) muttei silti saa orgasmia???" kuten miehellä, myös naisella ejakulaatio ja orgasmi voivat olla kaksi eri tapahtumaa",
        Jokaisella naisella oma ejakulaatio on niin henkilökohtainen kokemus, että sitä on vaikea kuvailla kenellekään toiselle niin, että saisi itsensä varmasti ymmärretyksi ;)........

• Sara

Ejakulaatio... [seuraus nautinnollisesta seksistä] ;).Miltä se sitten tuntuu, on vaikea sanoa. Silloin kun itse ejakuloin, en pysty kotroloimaan koko tilannetta. Itse ejakulaatiota en tunne, vaan tapahtumat ennen sitä..., nautinto ennen orgasmin tuloa, rentouttaa kaikki alueen lihakset, edeltää hämmentävä tarve ponnistaa emättimen lihaksilla, [siis saako emättimen supistukset aikaan riittävän ruiskausefektin, Hmmm]. Omien havaintojeni mukaan neste on väritöntä ja hajutonta, ja juuri ennen kuukautisia "maku on makea" ;), eikä siis koskaan haise virtsalle. Naisen ejakulaatio on erittäin kiihottavan näköistä, jota periaatteessa on mahdoton teeskennellä. Ikävä vain että siihen liittyy hyvin paljon näitä 'se on pissaa'-kuvitelmia. On tutkittu, että neste sisältää fruktoosia, glukoosia, hiukan ureaa ja kreatiniinia.[ Ureajäämiä siitä syystä että kulkee virtsaputken läpi].

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      19
      2188
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1694
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1197
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      895
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      805
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      696
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      632
    Aihe