Tietääkö kukaan venäläisten taksien puhelin numeroita.Tarvis päästä pietariin 50 eurolla, ja muutenkin vois ajella täällä kotomaan puolella paljon halvelmalla.Tulisiko ne hakemaan esim:ravintolasta kotiin 4aikaan aamulla ettei tarvitsisi käyttää suomalaisia kiskuritaksoja.Jos tiedätte viittisikö joku laittaa numeroita.
venäläinen taksi
11
1506
Vastaukset
- tietävät
Kysy jostain marjatilalta. Niille tulevat työntekijät ajavat noilla 50 euron takseilla edestakaisin. Mulla oli yksi sellaisen taksin käyntikortti, mutta taisin jo hukata sen.
- kulukumies
pittääkii ruveta käyttämää kaikessa venäläisiä työssä ja palaveluissa. kaikki ruvettava ostamaa pimmeiltä markkinoilta.
- pietariin,
siellä kaikki on HALPAA, hyvää ja edullista. Ainoastaan ratikkakiskot kaipaisivat päivitystä. Miksi elät kalliissa kiskurihintaisessa Suomessa.
- suomalainen taksi
Eihän täällä ole muuta törkeän hintaista kuin taksit.Koulua käymättömät tollot luulee virkapuvuissaan olevansa jotain.P.S olen käyttänyt venäläisiä takseja palvelu toimii ja on edullista. Käy kysymässä kampista.
- osoite
suomalainen taksi kirjoitti:
Eihän täällä ole muuta törkeän hintaista kuin taksit.Koulua käymättömät tollot luulee virkapuvuissaan olevansa jotain.P.S olen käyttänyt venäläisiä takseja palvelu toimii ja on edullista. Käy kysymässä kampista.
www.russianexpert.ru.Kyseleppä tuolta.
- Linkki Dasvidaania
osoite kirjoitti:
www.russianexpert.ru.Kyseleppä tuolta.
Sinä olet juuri se asiakas jota emme kaipaakkaan.
http://www.russianexpert.ru/news.php - taksiasiakas
Linkki Dasvidaania kirjoitti:
Sinä olet juuri se asiakas jota emme kaipaakkaan.
http://www.russianexpert.ru/news.phpsinä olet juuri se "onneksi on suomalainen taksikuski"jota en todellakaan kaipaa.
taksiasiakas kirjoitti:
sinä olet juuri se "onneksi on suomalainen taksikuski"jota en todellakaan kaipaa.
tulet varmasti kaipaamaan tulevaisuudessa
- ihmeessä
suomalainen taksi kirjoitti:
Eihän täällä ole muuta törkeän hintaista kuin taksit.Koulua käymättömät tollot luulee virkapuvuissaan olevansa jotain.P.S olen käyttänyt venäläisiä takseja palvelu toimii ja on edullista. Käy kysymässä kampista.
itket täällä kun käytät halpaa ja hyvää venäläistä taksipalvelua.
- pietariin
ihmeessä kirjoitti:
itket täällä kun käytät halpaa ja hyvää venäläistä taksipalvelua.
Kiitos avusta yhteistiedoista.Kävin pietarissa,käytin venäläistä taksia,lähdettiin pietariin ajoin kolmen tunnin kiertoajelun pietarissa ja tulin viikon lomareissun jälkeen takaisin helsinkiin.Tämä koko lysti taksilla tuli maksamaan yhteensä vain 150euroa.Minne sillä rahalla olisi päässyt suomalaisella sikaniska taksilla jossa ei olisi ollut edes minkäänlaista palvelua verrattuna venäläiseen.Ehkä porvooseen?En todellakaaan itke täällä vaan käytän jatkossakin venäläistä taksia lyhemilläkin matkoilla.
- maailmassa
pietariin kirjoitti:
Kiitos avusta yhteistiedoista.Kävin pietarissa,käytin venäläistä taksia,lähdettiin pietariin ajoin kolmen tunnin kiertoajelun pietarissa ja tulin viikon lomareissun jälkeen takaisin helsinkiin.Tämä koko lysti taksilla tuli maksamaan yhteensä vain 150euroa.Minne sillä rahalla olisi päässyt suomalaisella sikaniska taksilla jossa ei olisi ollut edes minkäänlaista palvelua verrattuna venäläiseen.Ehkä porvooseen?En todellakaaan itke täällä vaan käytän jatkossakin venäläistä taksia lyhemilläkin matkoilla.
on paljon takseja jotka kuljettavat paaaaljon halvemmalla kuin venäläiset taksit. Käytä niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644