venäläinen taksi

pietariiin

Tietääkö kukaan venäläisten taksien puhelin numeroita.Tarvis päästä pietariin 50 eurolla, ja muutenkin vois ajella täällä kotomaan puolella paljon halvelmalla.Tulisiko ne hakemaan esim:ravintolasta kotiin 4aikaan aamulla ettei tarvitsisi käyttää suomalaisia kiskuritaksoja.Jos tiedätte viittisikö joku laittaa numeroita.

11

1506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietävät

      Kysy jostain marjatilalta. Niille tulevat työntekijät ajavat noilla 50 euron takseilla edestakaisin. Mulla oli yksi sellaisen taksin käyntikortti, mutta taisin jo hukata sen.

      • kulukumies

        pittääkii ruveta käyttämää kaikessa venäläisiä työssä ja palaveluissa. kaikki ruvettava ostamaa pimmeiltä markkinoilta.


    • pietariin,

      siellä kaikki on HALPAA, hyvää ja edullista. Ainoastaan ratikkakiskot kaipaisivat päivitystä. Miksi elät kalliissa kiskurihintaisessa Suomessa.

      • suomalainen taksi

        Eihän täällä ole muuta törkeän hintaista kuin taksit.Koulua käymättömät tollot luulee virkapuvuissaan olevansa jotain.P.S olen käyttänyt venäläisiä takseja palvelu toimii ja on edullista. Käy kysymässä kampista.


      • osoite
        suomalainen taksi kirjoitti:

        Eihän täällä ole muuta törkeän hintaista kuin taksit.Koulua käymättömät tollot luulee virkapuvuissaan olevansa jotain.P.S olen käyttänyt venäläisiä takseja palvelu toimii ja on edullista. Käy kysymässä kampista.

        www.russianexpert.ru.Kyseleppä tuolta.


      • Linkki Dasvidaania

      • taksiasiakas
        Linkki Dasvidaania kirjoitti:

        Sinä olet juuri se asiakas jota emme kaipaakkaan.
        http://www.russianexpert.ru/news.php

        sinä olet juuri se "onneksi on suomalainen taksikuski"jota en todellakaan kaipaa.


      • taksiasiakas kirjoitti:

        sinä olet juuri se "onneksi on suomalainen taksikuski"jota en todellakaan kaipaa.

        tulet varmasti kaipaamaan tulevaisuudessa


      • ihmeessä
        suomalainen taksi kirjoitti:

        Eihän täällä ole muuta törkeän hintaista kuin taksit.Koulua käymättömät tollot luulee virkapuvuissaan olevansa jotain.P.S olen käyttänyt venäläisiä takseja palvelu toimii ja on edullista. Käy kysymässä kampista.

        itket täällä kun käytät halpaa ja hyvää venäläistä taksipalvelua.


      • pietariin
        ihmeessä kirjoitti:

        itket täällä kun käytät halpaa ja hyvää venäläistä taksipalvelua.

        Kiitos avusta yhteistiedoista.Kävin pietarissa,käytin venäläistä taksia,lähdettiin pietariin ajoin kolmen tunnin kiertoajelun pietarissa ja tulin viikon lomareissun jälkeen takaisin helsinkiin.Tämä koko lysti taksilla tuli maksamaan yhteensä vain 150euroa.Minne sillä rahalla olisi päässyt suomalaisella sikaniska taksilla jossa ei olisi ollut edes minkäänlaista palvelua verrattuna venäläiseen.Ehkä porvooseen?En todellakaaan itke täällä vaan käytän jatkossakin venäläistä taksia lyhemilläkin matkoilla.


      • maailmassa
        pietariin kirjoitti:

        Kiitos avusta yhteistiedoista.Kävin pietarissa,käytin venäläistä taksia,lähdettiin pietariin ajoin kolmen tunnin kiertoajelun pietarissa ja tulin viikon lomareissun jälkeen takaisin helsinkiin.Tämä koko lysti taksilla tuli maksamaan yhteensä vain 150euroa.Minne sillä rahalla olisi päässyt suomalaisella sikaniska taksilla jossa ei olisi ollut edes minkäänlaista palvelua verrattuna venäläiseen.Ehkä porvooseen?En todellakaaan itke täällä vaan käytän jatkossakin venäläistä taksia lyhemilläkin matkoilla.

        on paljon takseja jotka kuljettavat paaaaljon halvemmalla kuin venäläiset taksit. Käytä niitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe