eli ekaa kertaa lähös damiin...
kaverin kans 5 päivää hermolomaa..
eli oisko kellään tietoa hotelleista ja hostelleista???
uskaltaaks niis yhteis majotus paikois nukkuu ettei kukaan tuu ryöstä ja tapa.
hotellin/hostellin pitäis olla lähellä punaisten lyhtyjen aluetta ja edullinen ja tietty turvallinen.. paljonkohan 1-5 yötä maksaa 2 henkilölle???
sanokaa jotaa hyvien hotellien/hostellien nimiä ja kokemuksia niistä.. hauskaa pitäisi pitää ja kunnolla!!!
Damiin matkalla.. tietoa hostelleista/hotelleista???
4
1017
Vastaukset
- yyz
Moi,
muutama vuosi sitten olin tällaisessa paikassa: http://www.bulldog.nl/, hostelliksi tosin aika kallis, mutta sijainti juuri siellä missä pitääkin.
Syyskuussa olisi tarkoitus majoittua tänne: http://www.hotelgroenendael.com/, halpa ja aivan ytimessä. Varaus on tehtävä soittamalla.
Dormit ovat mitä luultavimmin turvallinen valinta. Hauskan pitäminen Damnissa ei ole vaikeaa, mahtava paikka!
T: Esa- kikk
Niin oisko jollain vielä lisää infoa noista yhteismajoitus mestoista, taikka sitten vaan muuten tosi halvoista motelleista/hotelleista tai muun tapaisista! mistäs noita dormeja voi bongailla?
- Steffo
kikk kirjoitti:
Niin oisko jollain vielä lisää infoa noista yhteismajoitus mestoista, taikka sitten vaan muuten tosi halvoista motelleista/hotelleista tai muun tapaisista! mistäs noita dormeja voi bongailla?
www.hostelworld.com
- Steffo
Pojan kanssa asuttiin yhdessä asuntolaivassa nimeltä Vita Nova (www.botel.org) Oikein mukava ja rauhallinen paikka, ei tosin ihan keskustassa. Maksoi jotain 25 euroa yö/nuppi. Hyvä aamiais- bufee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882