eli ekaa kertaa lähös damiin...
kaverin kans 5 päivää hermolomaa..
eli oisko kellään tietoa hotelleista ja hostelleista???
uskaltaaks niis yhteis majotus paikois nukkuu ettei kukaan tuu ryöstä ja tapa.
hotellin/hostellin pitäis olla lähellä punaisten lyhtyjen aluetta ja edullinen ja tietty turvallinen.. paljonkohan 1-5 yötä maksaa 2 henkilölle???
sanokaa jotaa hyvien hotellien/hostellien nimiä ja kokemuksia niistä.. hauskaa pitäisi pitää ja kunnolla!!!
Damiin matkalla.. tietoa hostelleista/hotelleista???
4
1081
Vastaukset
- yyz
Moi,
muutama vuosi sitten olin tällaisessa paikassa: http://www.bulldog.nl/, hostelliksi tosin aika kallis, mutta sijainti juuri siellä missä pitääkin.
Syyskuussa olisi tarkoitus majoittua tänne: http://www.hotelgroenendael.com/, halpa ja aivan ytimessä. Varaus on tehtävä soittamalla.
Dormit ovat mitä luultavimmin turvallinen valinta. Hauskan pitäminen Damnissa ei ole vaikeaa, mahtava paikka!
T: Esa- kikk
Niin oisko jollain vielä lisää infoa noista yhteismajoitus mestoista, taikka sitten vaan muuten tosi halvoista motelleista/hotelleista tai muun tapaisista! mistäs noita dormeja voi bongailla?
- Steffo
kikk kirjoitti:
Niin oisko jollain vielä lisää infoa noista yhteismajoitus mestoista, taikka sitten vaan muuten tosi halvoista motelleista/hotelleista tai muun tapaisista! mistäs noita dormeja voi bongailla?
www.hostelworld.com
- Steffo
Pojan kanssa asuttiin yhdessä asuntolaivassa nimeltä Vita Nova (www.botel.org) Oikein mukava ja rauhallinen paikka, ei tosin ihan keskustassa. Maksoi jotain 25 euroa yö/nuppi. Hyvä aamiais- bufee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1383169EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402992- 1081408
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1411155Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621077Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41807
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22783