Kuinka kauan oikeasti jaksaa odottaa??
Kun tietää maailmassa vientiä olisi, ja tarjouksia kyllä satelee... käykö niin , että mummona makaa letkuissa, ja miettii, "oli kiva pissata"
maailmastako mies minulle?
25
1254
Vastaukset
- now................
Otat miehen maailmasta ittellesi. Ei sun tarvitse niihin tyhjiin lupauksiin uskoa, että muka niin ja näin.......
Lisäksi se ei pakota sua pakkosynnytyksiin, että sikälikin turvallisempi vaihtoehto.- Polliisisetä
Paitsi, että kaikki menee hyvin siihen asti, kunnes muutatte yhteen ja kumppani osoittautuu äärimmäisen mustasukkaiseksi. Nyrkki puhuu harva se päivä, etkä uskalla apua hakea, kun mies on uhannut tappaa sinut ja itsensä.
- Työvaliokunnan mies
Polliisisetä kirjoitti:
Paitsi, että kaikki menee hyvin siihen asti, kunnes muutatte yhteen ja kumppani osoittautuu äärimmäisen mustasukkaiseksi. Nyrkki puhuu harva se päivä, etkä uskalla apua hakea, kun mies on uhannut tappaa sinut ja itsensä.
Tuommoisiahan ne epäuskoiset kaikki on. Näin se on meille seuroissa kirkastettu. Onneksi me uskovaiset miehet ollaan kaikki kunnollisia.
- Rambo III
Työvaliokunnan mies kirjoitti:
Tuommoisiahan ne epäuskoiset kaikki on. Näin se on meille seuroissa kirkastettu. Onneksi me uskovaiset miehet ollaan kaikki kunnollisia.
Työvaliokunnan mies ei ole tainnut seuroissa koskaan käydäkään. Netistä on joskus salaa kuunnellut puheita, muttei ole rauhanyhdistykselle uskaltanut tulla sanankuuloon.
- Työvaliokunnan mies
Rambo III kirjoitti:
Työvaliokunnan mies ei ole tainnut seuroissa koskaan käydäkään. Netistä on joskus salaa kuunnellut puheita, muttei ole rauhanyhdistykselle uskaltanut tulla sanankuuloon.
Laitetaanko niistä puheista sitten nettiin jotkut eri versiot kuin mitä siellä paikan päällä saarnataan?
- Rambo III
Eipä se kandidaatti kotoa tule hakemaan, eli turhaan venttaat kiikkustuolissa. Toisaalta, jos tarjouksia on tullut liikkeen ulkopuolelta, niin aivan varmasti niitä tulee myös liikeen sisältä. Vai olisiko niin, että olet vältellyt sellaisia mahdollisuuksia?
Hoh, aika pitkään jaksoin kirjoittaa sellaiseen aloitukseen, jossa ei ollut mitään perää.- XXXxx
Ei taatusti oo leikinasia tämä mulle...
ja en tiedä, voipi olla, että olen vähän vaikeasti lähestyttävä nainen, sen verran on tullut haavoja, että kai sitä ryN piireissä suojelee alitajuntaisesti sydäntään näyttämällä ulospäin aika viileetä, tosin, joka voi johtua osin myös epävarmuudesta... mutta kun olen tekemisissä ei meikäläisten kanssa, niin tavallaan ei tarvitse yrittää mitään, niin ehkä sitä sitten on omaitsensä, mitä on ryllä ehkä monesti vaikea olla.
- Armosta osaton
Ota yhteyttä minuun armosta osattomaan. Tosin ota sitten huomioon, että minä käytän kondomia, en halua hirveätä liutaa jälkeläisiä.
- RFSU:n agentti
Sinulla taitaa olla kumi koko ajan päällä. Muista poika pestä pippeli aina sillointällöin, ettei ala haisemaan kovin.
- Työvaliokunnan veli
RFSU:n agentti kirjoitti:
Sinulla taitaa olla kumi koko ajan päällä. Muista poika pestä pippeli aina sillointällöin, ettei ala haisemaan kovin.
Ei sitä kondomia tarvi koko ajan. Kyllä se riittää, kun laittaa sen päälle aviollisten velvollisuuksien ajaksi. Tokikaan emme kehoita silti ketään niin tekemään.
- Makkaramestarin pomo
Työvaliokunnan veli kirjoitti:
Ei sitä kondomia tarvi koko ajan. Kyllä se riittää, kun laittaa sen päälle aviollisten velvollisuuksien ajaksi. Tokikaan emme kehoita silti ketään niin tekemään.
Meinaatko, että lihan piilottaminen kuuluu avioliiton velvollisuuksiin?
- Pohjan-Akka
kuin tästä maailmasta. Marsista ovat kait vetä löytäneet, vaan ei vielä miehiä.
- xxxxxxxxxxxx
repesin....
- Pyssyllä et miestä saa
Ota vaan maailmasta, jos et muualta onnistu saamaan. Maailma on täynnä kelpo miehiä.
- Asterix ja Obelix
Epäuskoiset on maailmasta... eikun marsista ja uskovaiset on venuksesta... eikun anuksesta.
Todennäköisesti se maailmallinen vaihtoehto on sinulle parempikin. Melko varmasti saat sinua oikeasti rakastavan inhimillisen miehen, jonkun lahkodespootin sijaan.
Ei muuta, kuin rohkeasti menoksi vaan.- varmasti
Melko varmasti pieni epävarmuus äänessä.
varmasti kirjoitti:
Melko varmasti pieni epävarmuus äänessä.
Ainakin jos lahkodespoottiin vertaa.
- rodunjalostus
aiheutti sen, ettei vl-miehiä riitä kaikille vl-naisille. Joillakin paikkakunnilla painostettiin tai heitettiin pihalle jopa kaikki pojat!
- Onnellinen!
löysin itselleni epäuskoisen miehen ja päivääkään en ole katunut. Nyt viides lapsi tulossa,olen onnellisempi kuin koskaan.
- ..............
Olet siis säilynyt uskomassa vaikka mies on epäuskonen?
- se onnellisuus
kasvaa, kun lapsia tulee lisää. Harva sitä arvaa.
- Onnellinen!
.............. kirjoitti:
Olet siis säilynyt uskomassa vaikka mies on epäuskonen?
Mieheni tiesi uskoni ja oli valmis itsekin muuttamaan elämäntapojaan. Minua on siunattu ihanalla ja rakastavalla miehellä.
- Onnellinen!
se onnellisuus kirjoitti:
kasvaa, kun lapsia tulee lisää. Harva sitä arvaa.
Ja kun on vielä rakastava puoliso vierellä, ei onnellisuuteen paljon muuta tarvita.
- enää
Kyllä kunnon, ihana, rakastelu hyvän miehen kanssa pissimisen voittaa. Aina! Biologinen tarve, ja hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980