Mä kyselisin raskausoireista, olinpas ilman ehkäisyä yhdynnässä melkein kaksi viikkoa sitten.
Menkat olisi pitänyt alkaa samoihin aikoin kun olin yhdynnässä.. mutta eipä ole menkkoja näkynyt.. no mulla on ollut nyt tässä noin neljä kuukautta todella sekavat menkat, kesäkuunkin menkat on jäänyt välistä vaikka en ole sillon voinut olla raskaana.
Mulla on ollut jo neljä päivää erittäin rasvainen tukka, vaikka pessyt olen ja koittanut vaihtaa shampoota, mutta heti seur päivänä ihan rasvainen tukka.. Ja nännejä aristellut pari päivää sitten. Ja tuntuu että pitää käydä kokoajan vessassa isolla hädällä.. kun mulla on menkat on kokoajan tarvetta "isolle hädälle" eli vähän menkkamaisia oireita on, mutta missäs itse menkat?
En ole vielä tehnyt raskaustestiä, teen vasta myöhemmin jos vaikka ne menkat alkaisikin?
Olisi joillan kokemuksia varhaisista raskausoireista? Rasvainen tukka mua mietityttää, kun yleensä hyväkuntoiset hiukset on. =) Itse en ole kuullut että näin aikaisia raskausoireita olisi ollut kenelläkään.. mutta eihän sitä koskaan voi tietää? En usko että kuvittelen oireet, koska en ole mitenkään stressaantunut asiasta.. =)
Varhaiset raskausoireet?
1
2798
Vastaukset
- kyllä niitä
oireita voi joillekkin tulla ihan varhaisessakin vaiheessa.... jopa joo pari viikkoo seksistä... mut ovulaatio kyllä yleensä tapahtuu pari viikkoa ennen menkkoja eikä menkkojen aikaan ja kun kerroit olleesi yhdynnässä silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa niin en usko että oot raskaana. Toki testin teet ihan varmuuden vuoksi!! Kannattaa käydä gynellä menkkojen säännöllistämisen takia juttelemassa asiasta koska ei ole mukavaa itselleenkään aina epäillä että onkohan sitä vaiko eikö ole ja välttyy sitten ainakin vahinkolaukauksiltakii jos otat pillerit. mulla oli silloin ehkäisynä se nuvaring-rengas ja kyl minä ainakin tykkäsin =) ei tarvinnu huolehtii että unohtuuko kun sitä pidettiin aina kolme viikkoa läpeensä =) Sul on nyt jotenkii hormonit sekasin ja tukka rasvottuu ja tissit kipeytyy... toki voit olla raskaanakin vaikuttaahan sekin hormonitoimintaan :O en kyl oo kuullu jotta jatkuva kakkahätäkin olisi raskausoire mut tiijä sitten... eli neuvo : Varaa aika gynekologille =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662238Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711480Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣221474Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.781177Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771144Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211096Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051064- 77929
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9922