Mä kyselisin raskausoireista, olinpas ilman ehkäisyä yhdynnässä melkein kaksi viikkoa sitten.
Menkat olisi pitänyt alkaa samoihin aikoin kun olin yhdynnässä.. mutta eipä ole menkkoja näkynyt.. no mulla on ollut nyt tässä noin neljä kuukautta todella sekavat menkat, kesäkuunkin menkat on jäänyt välistä vaikka en ole sillon voinut olla raskaana.
Mulla on ollut jo neljä päivää erittäin rasvainen tukka, vaikka pessyt olen ja koittanut vaihtaa shampoota, mutta heti seur päivänä ihan rasvainen tukka.. Ja nännejä aristellut pari päivää sitten. Ja tuntuu että pitää käydä kokoajan vessassa isolla hädällä.. kun mulla on menkat on kokoajan tarvetta "isolle hädälle" eli vähän menkkamaisia oireita on, mutta missäs itse menkat?
En ole vielä tehnyt raskaustestiä, teen vasta myöhemmin jos vaikka ne menkat alkaisikin?
Olisi joillan kokemuksia varhaisista raskausoireista? Rasvainen tukka mua mietityttää, kun yleensä hyväkuntoiset hiukset on. =) Itse en ole kuullut että näin aikaisia raskausoireita olisi ollut kenelläkään.. mutta eihän sitä koskaan voi tietää? En usko että kuvittelen oireet, koska en ole mitenkään stressaantunut asiasta.. =)
Varhaiset raskausoireet?
1
2800
Vastaukset
- kyllä niitä
oireita voi joillekkin tulla ihan varhaisessakin vaiheessa.... jopa joo pari viikkoo seksistä... mut ovulaatio kyllä yleensä tapahtuu pari viikkoa ennen menkkoja eikä menkkojen aikaan ja kun kerroit olleesi yhdynnässä silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa niin en usko että oot raskaana. Toki testin teet ihan varmuuden vuoksi!! Kannattaa käydä gynellä menkkojen säännöllistämisen takia juttelemassa asiasta koska ei ole mukavaa itselleenkään aina epäillä että onkohan sitä vaiko eikö ole ja välttyy sitten ainakin vahinkolaukauksiltakii jos otat pillerit. mulla oli silloin ehkäisynä se nuvaring-rengas ja kyl minä ainakin tykkäsin =) ei tarvinnu huolehtii että unohtuuko kun sitä pidettiin aina kolme viikkoa läpeensä =) Sul on nyt jotenkii hormonit sekasin ja tukka rasvottuu ja tissit kipeytyy... toki voit olla raskaanakin vaikuttaahan sekin hormonitoimintaan :O en kyl oo kuullu jotta jatkuva kakkahätäkin olisi raskausoire mut tiijä sitten... eli neuvo : Varaa aika gynekologille =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752