308win

hgfhshfj

Sanokaappas joku hyvä panos, jolla saisi sitten ampua karhumerkin. Sellier & Bellottia mul on ja ne on iha paskoja. Luodin painon tulisi siis olla vähintään 9g ja osumaenerkia tais olla jottai 2000J.

5

1041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Topi Ruikku

Suosittelisin käyttämään jotain 308 kaliberin patruunaa. Muut eivät aseeseesi sovikaan.
      Jospa lataisit itse patruunasi, saisit juuri sellaisia kuin haluat.

• Viänäse t

Merkkilöetä ampuillessa riittää huono ja halapa paskapatruuna. Elikkä S&B iha omijaa.

• on se itea että
        Viänäse t kirjoitti:

Merkkilöetä ampuillessa riittää huono ja halapa paskapatruuna. Elikkä S&B iha omijaa.

pahviin tulee reikä vähän huonommallakin patilla. Ihan läpi asti!

Sit jos luoti jää keskikohdaltaan jumiin siihen pahviin niin se on tosi huono patruuna. Tarkkasilmäinen rupeaa ehkä epäilemään joulejen määrää?

• se on

paskojen paukkujen vika jos ei osaa ampua, vai mitenkä se oli. Siis tuo kyseinen patruuna riittää ihan hyvin. Ja jos et osu karhumerkin ympyrään niin lopeta koko harrasrus.

• vertailija.

Itse ammun karhumerkin sakon hammerheadilla,,,, 11.7,g. tehot riittää ja osuu hyvin. jos käytät samaa asetta linnustukseen niin normalla löytyy ainakin 9,7, kokovaippa kuula jossa on riittävästi tarkkuutta vaikkei teekkään yhtä pientä kasaa kuin esim: sakon speedhead. mutta sellaiseen tuuman kasaan takoo normakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe