Kuinka monella Tapsan keikalle

kukin ollut?

Oottako laskenu? Sais vähän kuvaa siitä, kuinka vannoutuneita faneja täälä tosiaan kirjottelee :)

Itte ollu laskujeni mukaan 12 kertaa. Vastauksia kaikilta, kiitos.

24

1159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Caramia.

Kaikki konsertit ja tanssilakeikat yhteenlaskettuna olen ollut Tapsan keikoilla n. 28 kertaa

• Mä en sitä ihan tarkkaa määrää osaa sanoa, mut suunnilleen 50 kertaa olen Tapsan keikoilla jo tähänmennessä ollut... eikä minkäänlaisesta kyllästymisestä ole merkkiäkään ! :)

• ZaiZai

Kyllä niitä keikkoja on vuosienvarrella kertynyt jo useita kymmeniä. Ihan tarkkaa lukemaa on vaikea sanoa.

• wanharouwa

noita kertynyt kymmeniä kertoja vuosien saatossa...tosin faniksi en julistaudu ;)

TK oli hyvässä vedossa reilut 15 vuotta sitten, nyttemmin hän lähinnä "joikhaa".

Ajatelkaas vaikka "Pomoa", saman ikäinen kuin TK...mutta mikä meno, mikä veto, mikä lento....WAU!!

• OK.

Tapani on kyllä nykyään elämänsä vedossa. Laulaa todella upeasti ja esiintymisessä on elämänkokemuksen tuomaa rentoutta ja varmuutta. Ja kyllä sitä vauhtiakin piisaa. Tanssipaikkojen esiintymislavalla nyt ei vaan ole "AIVAN" niin paljon tilaa liikkua, kuin esim. jossain Olymppia Stadionin esiintymislavalla.
        Siksi toisekseen kaikilla on oma esiintymistyylinsä. Rocklaulajien imagoon ja tyyliin kuuluukin hyppiä ja riekkua lavalla. Tapani ei ole rocklaulaja.

Tapanin taannoisissa 40-vuotisjuhlakonserteissa sitä vauhtia piisasi. (Esim. Turussa viime syksynä.) Ei uskoisi,että Tapani on liki kuusikymppinen. Itse olisin ollut samanlaisessa menossa jo aivan uuvuksissa, mutta Tapani ei vaikuttanut edes hengästyneeltä, muutama hikikarpalo vaan kimalsi otsalla. Eli energiaa ja puhtia Tapsalla esiintymistilanteissa kyllä myös tarvittaessa riittää.

Kysymykseen ,että monellako Tapanin keikalla olen ollut sain vastaukseksi, että muutamalla kymmenellä .

• Tapsa ON nykyään hyvässä vedossa. Parempi kuin koskaan ennen.

Muuten.....Kuinkas moni suomalainen iskelmälaulaja iästä riippumatta sitten esiintyy samalla tavalla, kuin Bruce Springsteen ? Niin just ei kukaan. (Kaikkein viimeksi se eräs sun ihannoimasi laulaja, joka on kuin joku muumio siinä lavalla. Hiukan käsi saattaa liikahtaa sillointällöin, kun tarkkaan katsoo.)

Tapsa on hyväkuntoneen heppu ja vauhdikkaampien biisien aikana innostuu välillä jammaamaankin, eli ei ole mikään paikallaan pönöttäjä kokoaikaa. Tapsa on myös LAULAJA isolla L:llä. Silloin ei tarvita mitään ylimääräisiä yleisön kosiskeluja sun muuta. Äänikin on huomattavasti upeempi, kuin Springsteenillä, joka otsa- ja kaulusuonet pullollaan ja leuka pitkällä, naama punaisena ja kaamea irvistys naamalla, vetää jotain "Born in the U.S.A:ta ". Lähinnä siitä tulee joku Kirka mieleen, eikä hänkään kuulunut mihinkään mun suosikkilaulajiin.

• wanharouwa
        Justiinax kirjoitti:

Tapsa ON nykyään hyvässä vedossa. Parempi kuin koskaan ennen.

Muuten.....Kuinkas moni suomalainen iskelmälaulaja iästä riippumatta sitten esiintyy samalla tavalla, kuin Bruce Springsteen ? Niin just ei kukaan. (Kaikkein viimeksi se eräs sun ihannoimasi laulaja, joka on kuin joku muumio siinä lavalla. Hiukan käsi saattaa liikahtaa sillointällöin, kun tarkkaan katsoo.)

Tapsa on hyväkuntoneen heppu ja vauhdikkaampien biisien aikana innostuu välillä jammaamaankin, eli ei ole mikään paikallaan pönöttäjä kokoaikaa. Tapsa on myös LAULAJA isolla L:llä. Silloin ei tarvita mitään ylimääräisiä yleisön kosiskeluja sun muuta. Äänikin on huomattavasti upeempi, kuin Springsteenillä, joka otsa- ja kaulusuonet pullollaan ja leuka pitkällä, naama punaisena ja kaamea irvistys naamalla, vetää jotain "Born in the U.S.A:ta ". Lähinnä siitä tulee joku Kirka mieleen, eikä hänkään kuulunut mihinkään mun suosikkilaulajiin.

että kuuluu Sinun suosikkilaulajiisi, ei ole kyllä varsinaisesti mikään mittari ;)

• wanharouwa kirjoitti:

että kuuluu Sinun suosikkilaulajiisi, ei ole kyllä varsinaisesti mikään mittari ;)

Makuja on monia... toiset tykkää toisesta ja toiset taas jostain toisesta.

• olet!
        wanharouwa kirjoitti:

Osuit naulan kantaan.

• nouname
        wanharouwa kirjoitti:

Sinunko suosikkilaulajasi sitten ovat se varsinainen mittari! Salli mun nauraa...
        Olet kyllä törkeä kun jatkuvasti mollaat ja piikittelet Justiinaxille!
        Onko se jotenkin sinulta pois jos Justiinax täällä sanoo mielipiteensä niinkuin jokainen muukin voi tehdä!!!

• huomattu

ettet fani ole. Mutta koskas viimeksi olet Tapsaa livenä sitten kuullut? Nimittäin voisin olettaa, että yllättyisit positiivisesti! Ai niin, mutta sullahan on ne katkeruudet ja ennakkoluulot kontollasi?

• Grets
        Justiinax kirjoitti:

Makuja on monia... toiset tykkää toisesta ja toiset taas jostain toisesta.

tykkää toisesta mut miten joku voi tykätä Tupsusta?

• Grets kirjoitti:

tykkää toisesta mut miten joku voi tykätä Tupsusta?

Sä nyt et ymmärräkkään mitään hyvän päälle... mut mm. mulle, vain PARAS on kyllin hyvää. NIH !

• Haaaaaaaah!
        Justiinax kirjoitti:

Sä nyt et ymmärräkkään mitään hyvän päälle... mut mm. mulle, vain PARAS on kyllin hyvää. NIH !

Ja sun mielestäkö tupsukka on paras. Täydennätte niinku toisianne vai. Toinen kuvittelee olevansa paras ja toinen kuvittelee fanittavansa parasta.
        Ehottomasti päivän paras läppä! Heeeeeeeh!

• Haaaaaaaah! kirjoitti:

Ja sun mielestäkö tupsukka on paras. Täydennätte niinku toisianne vai. Toinen kuvittelee olevansa paras ja toinen kuvittelee fanittavansa parasta.
        Ehottomasti päivän paras läppä! Heeeeeeeh!

Se ei ollut kylläkään mikään läppä, ettäs tiedät ! (Sun mielestä tietysti joku toinen voi olla paras, mut mun mielestä Tapsa ON paras!)

• ihan
        Justiinax kirjoitti:

Se ei ollut kylläkään mikään läppä, ettäs tiedät ! (Sun mielestä tietysti joku toinen voi olla paras, mut mun mielestä Tapsa ON paras!)

tosissas kirjoittelet tommosia, aina paranee eiku siis pahenee.
        No mut saadaanhan nauraa.....heheeeeeh

• r.moore
        ihan kirjoitti:

tosissas kirjoittelet tommosia, aina paranee eiku siis pahenee.
        No mut saadaanhan nauraa.....heheeeeeh

senkus naurelet mitä naurelet. Mutta t-o-s-i t-y-h-m-ä-ä nauraa Justiinaxelle tai meille muille faneille. Mutta ihmisyyteenhän kasvetaan jos siihen suodaan edellytykset. Sun kohdallas vaan näyttää koordinaatit olleen väärässs kaikin puolin ...

• tuo
        r.moore kirjoitti:

senkus naurelet mitä naurelet. Mutta t-o-s-i t-y-h-m-ä-ä nauraa Justiinaxelle tai meille muille faneille. Mutta ihmisyyteenhän kasvetaan jos siihen suodaan edellytykset. Sun kohdallas vaan näyttää koordinaatit olleen väärässs kaikin puolin ...

Noinhan se tekee Justiinaxikin miden faneille, joten heitetään sama toisin päin.

• Sepitini

Minä olen ollut 9 keikalla

• ...ei

En yhdelläkään. Niin alas en aio ikinä vajota!

• fanifani

Vuosien mittaan olen ollut niin usein Tapsan tanssi- tai konserttikeikoilla, etten pysty laskemaan. Ekan kerran näin esiintymisen koulun bileissä 60-luvulla, kun Tapsa ei ollut vielä koko kansan kuuluisuus. Samaa tahtia mennään edelleenkin.

• Tuula**

En pysty myöskään laskemaan, Olen käynyt Tapsan keikalla ekaa kertaa vuonna 1970 (ekan levyn sain joululahjaksi v. 1968) ja siitä eteenpäin joka vuosi useamman kerran.

Käyn yleensä muutaman kerran kesässä lavoilla (saatan ajaa satojakin kilometrejä), lisäksi jokunen ravintolakeikka per vuosi ympäri suomen mihin satutaan samoihin aikoihin, kaikki konsertit. 40 v. juhlakonsertin näin 2 kartaa.

Alakäisenä isä vei minut ravintolaan Tapsaa katsomaan...

Kolminumeroiselle lukemalla mennään ainakin.

• ZaiZai

Tuo on todella kunnioitettava määrä keikkoja käytynä tähänmennessä, kun on peräti kolminumeroinen luku.

• kyllä mäkin 30 vuotisen faniurani aikana oon ehtinyt käydä useissa kymmenissä konserteissa ja tanssikeikoilla. ja lissää on tulossa....
      mukavaa sateista lauantaita teille kaikille

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      34
      8164
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4603
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      34
      4458
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3589
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2813
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2666
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      35
      2479
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2353
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      164
      2043
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      61
      1871
    Aihe