Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MYYDÄÄN KREIKANMAA KILPIKONNA!

engulinainen

Eli siis myydään Kreikanmaan kilpikonna ajan puutteen vuoksi..hyvään, eläinrakkaaseen kotiin!! Pienikokoinen söpöliini on 7 -vuotias tyttö! :)

24

4210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Kilpikonnan ottaminen on ollut ajatuksena meillä jo pidemmän aikaa, ja maakilpikonna olisi meidän perheen mieleen. Millainen tyttö teillä on myynnissä ja mihin hintaan? Meillä on ennestään koira ja akvaario, mutta yksi kilpikonna meille vielä mahtuisi :)

      • sit on

        ensin mangutaan sitä pientä sööttiä konnanpoikasta ja sitte ku siihen kyllästyy ni konna saa mennä. ihmiset ei tosiaan tajuu että konnat elää "omistajiaan" pidempään ja konna on (uhanalainen) villieläin vankeudessakin, ei koskaan kesy lemmikki.


      • engulinainen

        todella reipas.voitte tulla katsomaan? hinta oisi n 100e ! missä päin asutte ?


      • engulinainen
        sit on kirjoitti:

        ensin mangutaan sitä pientä sööttiä konnanpoikasta ja sitte ku siihen kyllästyy ni konna saa mennä. ihmiset ei tosiaan tajuu että konnat elää "omistajiaan" pidempään ja konna on (uhanalainen) villieläin vankeudessakin, ei koskaan kesy lemmikki.

        hei anteeks vaan mut oo sinä hiljaa ku et tiedä asioista mitään :)


      • huomata
        engulinainen kirjoitti:

        hei anteeks vaan mut oo sinä hiljaa ku et tiedä asioista mitään :)

        että itse et tiedä ainakaan kilpikonnia koskevista asioista mitään.


      • -_-_Elli_-_-
        sit on kirjoitti:

        ensin mangutaan sitä pientä sööttiä konnanpoikasta ja sitte ku siihen kyllästyy ni konna saa mennä. ihmiset ei tosiaan tajuu että konnat elää "omistajiaan" pidempään ja konna on (uhanalainen) villieläin vankeudessakin, ei koskaan kesy lemmikki.

        Moi! Vieläkö on konna kotia vailla? Ja missä päin asutte?


      • klimppi1
        sit on kirjoitti:

        ensin mangutaan sitä pientä sööttiä konnanpoikasta ja sitte ku siihen kyllästyy ni konna saa mennä. ihmiset ei tosiaan tajuu että konnat elää "omistajiaan" pidempään ja konna on (uhanalainen) villieläin vankeudessakin, ei koskaan kesy lemmikki.

        pöhkö


    • selitys!

      ajanpuutteen vuoksi=kyllästyin kun konna ei enää kiinnosta

      • konna2

        Voisit jo lakata puuttumasta toisten asioihin ,joista et mitään tiedä.


      • hankkijalle
        konna2 kirjoitti:

        Voisit jo lakata puuttumasta toisten asioihin ,joista et mitään tiedä.

        "Harkitessasi kilpikonnan hankkimista muista, että olet vastuussa eläimestä koko sen loppuelämän ajan, eikä olisi oikein hylätä sitä. -- Maakilpikonnia saa usein eläinkaupasta, mutta monet myyvät konnan kyllästyttyään siihen ja lehdet ovat täynnä myynti-ilmoituksia. -- Konnaa hankkiessa on muistettava, että sillä tulee olla cites-todistus, muuten konna ei ole laillinen ja se on todennäköisesti salakuljetettu. Kilpikonnia ei kannata hankkia monta jo pelkästään sen takia, että ne ovat suojeltuja. -- Maakilpikonnille paras asuinpaikka on joko yksi huone tai koko asunto, jossa se saa kulkea vapaasti. Terraariot ovat niille aivan liian pieniä. Talossa tulee tietysti olla lattialämmitys, ettei konna vilustu."

        http://www.nicehouse.fi/lemmikit/matelijat/maakonna.htm


      • Fenella_82
        hankkijalle kirjoitti:

        "Harkitessasi kilpikonnan hankkimista muista, että olet vastuussa eläimestä koko sen loppuelämän ajan, eikä olisi oikein hylätä sitä. -- Maakilpikonnia saa usein eläinkaupasta, mutta monet myyvät konnan kyllästyttyään siihen ja lehdet ovat täynnä myynti-ilmoituksia. -- Konnaa hankkiessa on muistettava, että sillä tulee olla cites-todistus, muuten konna ei ole laillinen ja se on todennäköisesti salakuljetettu. Kilpikonnia ei kannata hankkia monta jo pelkästään sen takia, että ne ovat suojeltuja. -- Maakilpikonnille paras asuinpaikka on joko yksi huone tai koko asunto, jossa se saa kulkea vapaasti. Terraariot ovat niille aivan liian pieniä. Talossa tulee tietysti olla lattialämmitys, ettei konna vilustu."

        http://www.nicehouse.fi/lemmikit/matelijat/maakonna.htm

        Jos konna on vielä kotia vailla, niin laittaisitko mailia os: [email protected]


    • Kilparin ostaja

      Onko kilppari vielä myynnissä??

    • turtle WAX
    • Minulla on ollut nelivarpaita ja viimeisestä jouduin luopumaan tapatukman takia. On tosi orpo ollo ilman kilpikonnaa. Nyt etsinkin uutta konnaa ja se vois olla kreikkalainenkin. Missä päin konna on? Mitä se maksaa? Itse olen Kuopiossa.

      [email protected]

    • 14+12=26

      MOikka paljon konna maksaa??????

    • 20+4=24

      moi paljonko konna maksaa

      • V--TTU

        NYT ON 2011


    • www

      No minä oon ollut maakilpparin kanssa vuosikaudet, aivan ihana tapaus, ei voi kyllästyä...

    • Love Nelsson

      Huomasin että kaikki sanovat että kilpikonnat eivät kesyynny... Pötyä!!!!
      Minun kilpikjonnani osaa tulla nimestä luokseen osaa joskain ihme syystä paikka käskyn ja tulee aina kiipeämään syliin ja rakastaa kun rapsutetaan ja kun sille sanoo moi se heilauttaa tassuaan

      Ps. kouluttelen sitä aina koulun jälkee ;D

    • 12310

      tarvitseeko se heinää?

    • P.S2

      minkä lainen kilpi sillä on taino siis onko se siis semmoinen että levenee taakseppäin vai normaali? onko se tyttö vai poika ja tarvitseeko se heinää,paljon se maksaa nimittäin kuulostaa kivalta kilpparilta.

      • 00 P.S

        Onko siitä kuvaa tai kuvia?


    • Vilmasku

      Ok. Rakastan kilpikonnia ja olen aina halunnut sellaisen!

    • missä päin asutte oisin valmis ostaan ja asun ite oulussa.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe