Autossa...

Suzie

Mikäs olisi paras tapa autossa touhuilemiseen? Välillä olisi kiva kokeilla, tarttua vaan miestä etumuksesta kiinni ja käskeä pysäyttämään auto vaikka levähdyspaikalle...Mutta kun ne tilat ovat niin rajalliset (ja vaikka anaaliseksistäkin pidän, en silti välttämättä haluaisi vaihdekeppiä takamukseeni... ;-)). Käytössä siis ihan "normaali" henkilöauto, ei edes farmari... Kokemuksia?

25

19806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ARSka

      Antaakohan moinen SUZIE Q muka anaalia ??
      Taitaa poika olla "Pertti" ja ammattikoulussa späräri eli pakoputkipuolella , heh ,heh

      Eikö selläinen neonvalolla varustettu vaihdekeppi-heppi olisi kiva aunuksessa, tai jos vaikka olisi Hurstin räikkä-shifteri . . .
      Mistäpäin aunuslaiset muuten saivat maapläntin kun evakkoon läksivät käet taskussa ?

      Mutta jos tosiaankin olet tyttö on se bee aika hieno jutska ja nannaa !!!

      • Suzie

        Taitaa olla iso-ARSkalla itsellä hommat vähissä, kun noin tasokasta tekstiä pystyykin keksimään... Heh, heh vaan sinnekin :-/ Ihan tiedoksesi, että olen tosiaankin NAISpuoleinen ihminen, 25-v. ja jopa naimisissa (järkyttävää, eikö?). Vielä järkyttävämpää taitaa olla se, että todellakin anaaliseksistä satun pitämään...

        Noh, whatever - kiitokset muille hyvistä vinkeistä (lisääkin saa tietysti aina laittaa), ensimmäiset testataan heti huomenna - matkalla Turusta Savonlinnaan ehtinee pysähdellä jokusenkin kerran... ;-)


    • autossa

      Molemmat etupenkit nurin ja sitten käyt kontalleen toinen jalka apumiehen toinen jalka kuskin penkille ylävartalosi mahtuu hyvin takapenkin suuntaan ja miehellekkin jää mainiosti tilaa siinä asennossa naiskennella takaapäin.

      Tottahan toki myös kaadetulla apumiehen penkillä onnistuu hyvin kun sinä olet selälläsi.

    • minni

      Vänkärin tuoli taakse ja makuuasentoon ni voela...
      nainen voi olla alla ja nostaa vaikka jalkansa tuulilasia kohti... tai sit syliin istumaan ja siinä... tietysti takaapenkilläkin voi koittaa...
      ja jos haluaa jännitystä niin menee tosiaan levähdyspaikalle sillä siinä on aina kiinni jäämisen vaara varsinkin vilkasliikenteisillä teillä...Ei ku kokeilee...

      • Jannu

        Toi on tosi hyvä, että laittaa molemmat penkit taakse ja nurin. Nainen on siinä suht mukavasti ja mies saa annettua kunnolla munaa takaapäin.

        Sitten se kiinnijäämisen jännitys on huippua. Kerran oltiin taas menossa tyttökaverin vanhempien luo ja riideltiin koko alkumatka. Sitten tuli sovintoseksin aika ja ei kun auto parkkiin. Ruettiin hommiin ja voi juma että siinä oli raivoa. Ei huomattu siinä että sille parkkikselle oli tullu auto. Siinä oli perhe pienine lapsineen. Vanhemmat oli tajunnu että mikä on tilanne ja ne oli ajanu autonsa silleen vinoon ja niin sivuun kun mahdollista (piiloon). Tosin tämä huomattiin vasta kun tultiin autosta ulos. Tyttökaverilla oli hame ja se piteli paperia pimppinsä suulla, kun siellä nyt oli vähä "tavaraa". Mulla oli farkut luokkaa polvien korkeudella ja semmonen puolikanki päällä. Siinä vähä perheen lounastus sai uusia ulottuvuuksia. Perheen isä tais tosin tykätä, kun tyttökaverini on aika isorintainen ja sillä oli vähä toppi valunu alemmaksi. Hameena sillä oli semmonen rivologisen lyhyt hame. Ei ihan näy, mutta jos kumartuu niin näkyy vähän. Ja kun se sitä paperia piti siellä haaruksissaan, niin näkyhän sieltä yhtä jos toista. Vähä siinä mentiin lukkoon, mutta sitten ajattelin, että mitäs tästä. Me ei noita ihmisiä nähdä enää missään, joten ei huolta. Otettiin vaan tyynesti takaluukusta pyyhe ja mentiin rantaan pesuille. Kihiteltiin vähä semmosesta nolostuksesta ja polteltiinkin siinä tupakat ennen kun mentiin parkkikselle.

        Sellanen reissu.
        Suosittelen erittäin lämpimästi kaikille!
        Ja vieläpä vinkkinä, että jos lähdette joskus ihan vaan huviajelulle, niin ottakaa varmuuden vuoksi mukaan viltti, paperia, kosteuspyyhkeitä ja pyyhe. Sitten vielä parisuhteen laadusta riippuen kortsuja jokunen. Sitä ei paljaalla kannata työnnellä jos on uusi kumppani. Ja tietysti juomista.
        Sitten vaan hiljaselle tielle kurvailemaan ja jos mielihalu iskee niin auto parkkiin ja puskaan tai vastaavaan.


      • Tahtoo kans!
        Jannu kirjoitti:

        Toi on tosi hyvä, että laittaa molemmat penkit taakse ja nurin. Nainen on siinä suht mukavasti ja mies saa annettua kunnolla munaa takaapäin.

        Sitten se kiinnijäämisen jännitys on huippua. Kerran oltiin taas menossa tyttökaverin vanhempien luo ja riideltiin koko alkumatka. Sitten tuli sovintoseksin aika ja ei kun auto parkkiin. Ruettiin hommiin ja voi juma että siinä oli raivoa. Ei huomattu siinä että sille parkkikselle oli tullu auto. Siinä oli perhe pienine lapsineen. Vanhemmat oli tajunnu että mikä on tilanne ja ne oli ajanu autonsa silleen vinoon ja niin sivuun kun mahdollista (piiloon). Tosin tämä huomattiin vasta kun tultiin autosta ulos. Tyttökaverilla oli hame ja se piteli paperia pimppinsä suulla, kun siellä nyt oli vähä "tavaraa". Mulla oli farkut luokkaa polvien korkeudella ja semmonen puolikanki päällä. Siinä vähä perheen lounastus sai uusia ulottuvuuksia. Perheen isä tais tosin tykätä, kun tyttökaverini on aika isorintainen ja sillä oli vähä toppi valunu alemmaksi. Hameena sillä oli semmonen rivologisen lyhyt hame. Ei ihan näy, mutta jos kumartuu niin näkyy vähän. Ja kun se sitä paperia piti siellä haaruksissaan, niin näkyhän sieltä yhtä jos toista. Vähä siinä mentiin lukkoon, mutta sitten ajattelin, että mitäs tästä. Me ei noita ihmisiä nähdä enää missään, joten ei huolta. Otettiin vaan tyynesti takaluukusta pyyhe ja mentiin rantaan pesuille. Kihiteltiin vähä semmosesta nolostuksesta ja polteltiinkin siinä tupakat ennen kun mentiin parkkikselle.

        Sellanen reissu.
        Suosittelen erittäin lämpimästi kaikille!
        Ja vieläpä vinkkinä, että jos lähdette joskus ihan vaan huviajelulle, niin ottakaa varmuuden vuoksi mukaan viltti, paperia, kosteuspyyhkeitä ja pyyhe. Sitten vielä parisuhteen laadusta riippuen kortsuja jokunen. Sitä ei paljaalla kannata työnnellä jos on uusi kumppani. Ja tietysti juomista.
        Sitten vaan hiljaselle tielle kurvailemaan ja jos mielihalu iskee niin auto parkkiin ja puskaan tai vastaavaan.

        Asia meininki!Olen nainen joka rakastaa ihan sikana seksin harrastusta julkisilla paikoilla.Mutta tosi usein käy niin että vaikka kuinka miehet mahtailee pystyvänsä siihen ihan missä vain niin sitten tosipaikan tullen ollaan ihan paniikissa.Ole siinä sitten itse pillu märkänä ja kauhee halu päällä..

        Tosin onhan niitä joitain poikkeuksia..Esim:Viime kesänä tapailin yhtä naimisissa olevaa miestä muutamaan otteeseen ihan vaan järkyttävän hyvän seksin takia..Kyseinen heppu oli innokas toteuttamaan halujani ja veikin minut eräälle rannalle jossa oli jonkin verran uimareita ja muutama perhe..Siellä sitä sitten hiekkakuoppien takana vääännettiin ihan innoissamme..Mies piti minua käsivarsiensa varassa(siis sylissä..)jo pisteli niin paljon kun kerkesi..Kyseisen heppu oli suhteellisen voimakas niin asentokin onnistui täydellisesti...Ja siitä sitten pesulle..Oli ihan pakko kiusata miestä vielä järvessäkin ottamalla suihin ja eikös siinä sitten alettu vesiseksin pariin...
        Oikein ikävä tulee kyseistä reissua ku muistelee..Tahtoo lisää rohkeita miehiä..(joilla ei kantti petä)!!!


      • Riku
        Tahtoo kans! kirjoitti:

        Asia meininki!Olen nainen joka rakastaa ihan sikana seksin harrastusta julkisilla paikoilla.Mutta tosi usein käy niin että vaikka kuinka miehet mahtailee pystyvänsä siihen ihan missä vain niin sitten tosipaikan tullen ollaan ihan paniikissa.Ole siinä sitten itse pillu märkänä ja kauhee halu päällä..

        Tosin onhan niitä joitain poikkeuksia..Esim:Viime kesänä tapailin yhtä naimisissa olevaa miestä muutamaan otteeseen ihan vaan järkyttävän hyvän seksin takia..Kyseinen heppu oli innokas toteuttamaan halujani ja veikin minut eräälle rannalle jossa oli jonkin verran uimareita ja muutama perhe..Siellä sitä sitten hiekkakuoppien takana vääännettiin ihan innoissamme..Mies piti minua käsivarsiensa varassa(siis sylissä..)jo pisteli niin paljon kun kerkesi..Kyseisen heppu oli suhteellisen voimakas niin asentokin onnistui täydellisesti...Ja siitä sitten pesulle..Oli ihan pakko kiusata miestä vielä järvessäkin ottamalla suihin ja eikös siinä sitten alettu vesiseksin pariin...
        Oikein ikävä tulee kyseistä reissua ku muistelee..Tahtoo lisää rohkeita miehiä..(joilla ei kantti petä)!!!

        Täällä olisi siulle mies.

        [email protected]


    • on kokemuksia

      olen muutaman kertaa naisen kanssa rakastellut aamu yö aikaan ja kyllähän se ihan hyvin myös autossakin pystyy ei muuta kuin etu penkin alas ja tai sitten eteen kokonaan kerroit että pidät anaali seksistä en ole koskaan sitä kokeillut voisitko kertoa jotain minulle pitävätkö naiset todellakin siitä? ja miltä se tuntuu kun mies laittaa sen peppuun . ps. ei sen tarvitse olla välttämättä farmari auto

      • Suzie

        ...mieltymyksiä on niin monenlaisia. Vaikka itse henkilökohtaisesti anaaliseksistä pidänkin, ei se todellakaan tarkoita, että kaikki naiset siihen tykästyisivät. Kokeilla kuitenkin kannattaa - jos ei iske, niin se siitä sitten - jos taas mieltyy, saa siitä kivan lisän seksielämään.

        Varovasti kannattaa edetä - tärkeää on muistaa riittävä määrä hellyyttä, hitautta ja ennen kaikkea liukastetta. Siltikin aluksi voi sattua. Mutta kun maltat aloittaa rauhallisesti, naisesikin rentoutuu ja tottuu tunteeseen (paikat ikään kuin mukautuvat...). Sitten vaan hitaasti nainnin alkuun, hetken kuluttua voi jo vauhdittaakin.

        Eihän se anus naisella se erogeenisin paikka ole - alkuun ei tosiaan välttämättä tunnu juuri muulta kuin "täydeltä". Itse nautinkin eniten kun samalla klitoristani kiihotetaan tai työnnetään jotain (esim. dildo) etupuolellekin. Näin saadun orgasmin voima on ainakin kolminkertainen "tavalliseen" seksiin verrattuna ;-)

        Mutta tosiaan kaikki on yksilöllistä, kannattaa keskustella asiasta perusteellisesti naisen kanssa ja selvittää olisiko hän halukas kokeilemaan. Onnea matkaan! :-)


      • kiitos kun kerroit minulle
        Suzie kirjoitti:

        ...mieltymyksiä on niin monenlaisia. Vaikka itse henkilökohtaisesti anaaliseksistä pidänkin, ei se todellakaan tarkoita, että kaikki naiset siihen tykästyisivät. Kokeilla kuitenkin kannattaa - jos ei iske, niin se siitä sitten - jos taas mieltyy, saa siitä kivan lisän seksielämään.

        Varovasti kannattaa edetä - tärkeää on muistaa riittävä määrä hellyyttä, hitautta ja ennen kaikkea liukastetta. Siltikin aluksi voi sattua. Mutta kun maltat aloittaa rauhallisesti, naisesikin rentoutuu ja tottuu tunteeseen (paikat ikään kuin mukautuvat...). Sitten vaan hitaasti nainnin alkuun, hetken kuluttua voi jo vauhdittaakin.

        Eihän se anus naisella se erogeenisin paikka ole - alkuun ei tosiaan välttämättä tunnu juuri muulta kuin "täydeltä". Itse nautinkin eniten kun samalla klitoristani kiihotetaan tai työnnetään jotain (esim. dildo) etupuolellekin. Näin saadun orgasmin voima on ainakin kolminkertainen "tavalliseen" seksiin verrattuna ;-)

        Mutta tosiaan kaikki on yksilöllistä, kannattaa keskustella asiasta perusteellisesti naisen kanssa ja selvittää olisiko hän halukas kokeilemaan. Onnea matkaan! :-)

        kiitos kun kerroit minulle haluan sitä kokeilla mutta ensin jutella hänen kanssaan ja kertoa tästä hyvää päivän jatkoa


    • Ylvi69

      Ei ne auton tilat niin rajallisia ole kuin miltä ne näyttävät... Mulla on melko pieni auto, ja siinä mä tytön kanssa nussin etupenkillä, eikä siinä tarvinnu mitään penkkejä kallistella(vie ihan turhan paljon aikaa) Kyse on siis ihan normaalin kokoisista ihmisistäkin (183 ja 175). Kyllähän sitä seuraavana päivänä takapenkilläkin hommailtiin, ja senkin tilan koin ihan hyväksi..

      Jos äijäsi, pitää siitä, että otat siltä suihin, niin suo sille se mahdollisuus, että otat siltä suihin kun se ajaa autolla(se on mukavaa)(kannattaa olla joko pitkä suora tai automaattivaihteet)..

    • Utelias

      miten te teette tämän anaaliseksi hommelin kotona .....kun mun mies haluaisi, mutten oikeen tiedä .....ilm käytätte jotain liukastetta...siis tuntuuko se sinustakin hyvältä.
      Anna vinkkejä.

    • Poju27

      Itse havaitsin hyväksi tyyliksi autossa sekstailla on. Että kumotaan hanttimiehen penkki taakse ja siirretään se myös niin taakse kuin mahdollista. Nainen siihen penkille makamman ja itse menin polvilleni penkin eteen jalkotilaan. Siitä oli hyvä hoitaa hommat. Ja jos joku haluaa että myös peppuun niin sekin onnistuu siinä hyvin.

      Ja takapenkillä ollessa niin etupenkin eteen. Ja istuu keskellä, penkin etuosassa ja ottaa naisen syliin, nainen kumartuu kojelautaa päin ja itse voi hieman nojautua taakse. Toimii hyvin, vaikka molemmat ovat yli 180cm pitkiä.....

    • n-39

      ainahan sitä keinot keksii. Näinkin "vanha" ja tänään viimeksi ruokatunnilla autossa naitiin. Tällä kertaa apukuskin penkki alas, omat jalat etuikkunaa vasten (kun mies ei puserra, voi omaa lantiota liikuttaa mukavasti). Välillä etuovi auki ja milloin jompikumpi penkillä ja toinen hieman ulkopuolella...sopii vain metsäteillä. Silloin kun on enemmän aikaa niin Farmarissa laitetaan koko takaosa alas...penkit ja muut..on tilaa temmeltää. Paras on tietysti tilava sänky...= ))

      joku kysyi anaaliyhdynnästä. Ei satu, ihanaa, upeaa, namia.... ; ))

    • meillä

      Apparin penkki niin taakse kun menee ja selkänoja myös. Nainen selälleen penkille niin, että peppu on penkin etuosassa ja jalat levällään kojelautaa ja tuulilasia vasten. Mies penkin eteen lattialle polvilleen.

      Tämä asento on meillä ainakin toiminut parhaiten. Viimeksi eilen tuli harjoiteltua. Kannattaa varata reilusti paperia ja/tai pyyhe valmiiksi penkille. Sperma jättää helposti tahroja. Tummista kankaista vaikea saada kokonaan pois ;)

      • Whiskey

        Nahkapenkeistä on kätevä pyyhkiä ylimääräiset.
        Jos ei muuta puhdistusainetta ole niin vaikka viskillä :) Tuhlaustahan se kyllä on.

        Kiinnittäisin huomiota sanoihin 'ylimääräiset' ja 'tuhlausta'. Niih :)


    • silja

      Olen 160-senttinen, partnerini 190-senttinen. Hän istuu takapenkillä. Etupenkki niin eteen kuin saa. Istun syliin vastakkain. Joko polvillani tai polvetkin koukussa, minä saan monta kertaa ja eka kerran tosi pian. Mies ei paljon pysty liikkumaan, mutta minä pystyn. Missään muualla (no ehkä jollain istumasohvalla) ei naisella ole niin tukevaa alustaa! Molo käy ihanasti G-pisteeseen. Mies jaksaa usean minun orgasmini ajan, koska terskan pään kiihotus on vähäistä. Molemmat olemme kyllä hoikkia.Variaatiomahdollisuuksiakin on, lähinnä siinä kuinka ryhdikkäästi mies istuu ja lopuksi hän etsii hyvän kohdan itselleen "valumalla" lantiollaan eteen päin.. Joskus olen myös istunut takaperin, se käy hyvin etupenkilläkin. Auton pitää olla hänelle tarpeeksi iso - onneksi on ollut.

    • *nainen*

      Jos ei ole pakko olla auton sisällä ni auton konepelti on mahtava paikka..Nainen menee vaan haarat levällään konepeltiä vasten ja pyllistää.Kyllä kelpaa vedellä.Ainakin itse pidän:)

    • Jäbä

      Oltiin matkalla entisen tyttökaverin vanhemmille ja siinä ajeltiin kaikessa rauhassa, kunnes jostain kumman syystä puheet taas käänty seksiin... No ei ku housun napit auki ja sain kunnon suihinottoa ajaessani moottoritiellä. Onneksi autossa on cruise, jonka napsautin päälle. Mutta kun homma oli hoidettu huomasin, että mun vieressä ajeli joku helvatan ukko hopealla peugeotilla ja perhana tapitti sen minkä pysty. mikähän pervo sekin oli, no joka tapauksessa muijani vilkutti ukolle ja torui sitä sormi pystyssä hymyillen silleen seksikkäästi. Ukkoa rupes varmaan vituttamaan se ku ite ei saanu, että lähti kaasu pohjassa luukuttamaan... Kannattaa kuitenkin olla aika tarkkana jos tätä harrastatte, koska ajaminen on aika holtitonta sillon ;)

    • Typsy

      Mulla on ollu sellanen salasuhde yhteen mieheen ja tehdään se aina autossa. Välillä on takapenkit kaadettu nurin ja naitu ns. paksissa penkkien päällä tai sitten vaan etupenkkien selkänojat ihan taakse ja siitä sitte vääntäydytty johonkin asentoon. Kuulostaa vaikealle mutta loppujen lopuksi se on ihan iisi homma :)

    • jape

      Eräs vanhempi mies kertoi kerran miten hänen nuoruudessaan hoidettiin autopanot.
      Paras auto hoitaa kyseinen homma oli kuulemma kuplavolkkari..
      Ei muuta kun nainen takapenkin keskelle istumaan ja jalat ns. kauhukahvojen läpi, mies takapenkin lattialle polvilleen (tietysti) ja sitten eikun rynkyttämään. =)
      Kuplassa kun nämä kauhukahvat on semmoiset lenkit ovien takapuolella.
      Hmmm.. Toimisi muuten varmaan uudemmissa autoissa jos nainen laittaa jalat etupenkin niskatukien väliin.
      Jaa pitääkin koittaa joku kerta...! =)
      Itselläni on coupe- mallin auto niin tilaa tulee hemmetin hyvin kun kääntaa takapenkin nurin ja hoitaa siinä hommat. Aktin jälkeen voi sitten vaikka ihailla tähtitaivasta takaikkunasta!! Tai vastaavasti katsella kateellisia naamoja takaikkunan läpi..=) Toivottavasti ei niin pääse käymään!

    • teräskiulu

      Kannattaa työntää löylykauha perseeseen siellä autossa.

    • Anniina27

      Kyllä autossa rakastelu on ihan kiihottavaa ja onnistuu niin etu- kuin takapenkilläkin. Usein vaan varsinkin ilman kortsua saa tahroja vaatteisiin. Poikaystävää se ei koskaan ole haitannut - päin vastoin!

    • Jukka27

      Suihinottohan käy miten vain. Jos apukuskin etupenkin saa työnnettyä riittävän kauas niin tytön voi ottaa syliin selin istuun kyrvän päälle. Saa hyvin kii tisseistäkin. Jos penkit saa hyvin kaadettua niin tyttö alle ja minä päälle.

    • KylläKokeiltu

      huom! takapenkillä pystyy melkein mihin vaan

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe