Minkälaisia pitopalveluja parkanossa on?
Lohkovuoren tiedän. Ja se ihan hyvä.
Mitä ei kannata missään nimessa tilata ettei mene juhlat pilalle?
Pitopalvelut
12
4002
Vastaukset
- ............
Pesti on kans, mut se on puolta kalliimpi kuin lohkovuori.
Makujen Laguuni vois olla kokeilemisen arvoinen!! Hinnoista en tiedä, mut ruoat on erinomaiset.- joku toinenkin uus
Täälläkin siitä on kirjoiteltuna.
Joku juhlapalvelu. Järjestää kai myös muutakin juhla ohjelmaa kuin pitopalvelua.
En muista nimeä,mutta lue noita vanhoja juttuja niin eiköhän sieltä löydy.
Siitä olen kovasti kuullut kehuja ainakin. - ...........
Ei pestillä enää mitään pitopalvelua ole eikä muutakaan ravintolaan tai ruokaan liittyvää toimintaa! Ravintolan tiloissahan toimii nykyään kuntosali!
- on edelleen toimintaa
........... kirjoitti:
Ei pestillä enää mitään pitopalvelua ole eikä muutakaan ravintolaan tai ruokaan liittyvää toimintaa! Ravintolan tiloissahan toimii nykyään kuntosali!
Pestin eräs entinen(?) työntekijä tekee yhä edelleen tilauksesta esim. kakkuja ja salaatteja juhliin.
Kannattaa kysellä.
- kokemusta on
tuo lohkovuori oli paras ja ammattitaitoisin, takuu hyvää, ei lopu kesken eikä tule ruokamyrkytystä
- 123654
on ainakin varma.
- ralle
on paras ainaki nimestä päätellen!!!!!!!!
- miimi
Olen tilannut ruuat Pekan kahvioista rippijuhliin ja yo-juhliin. Kaikki vieraat todella kovasti kehuneet ruokia. En tiedä järjestävätkö varsinaista pitopalvelu, siis tarjoilua.
Lohkovuori on myös todella hyvä, siitäkin on kokemusta. - makuja maistellut
Suosittelen! Itse ei tarvi kuin hymyillä ja silti vieraiden passaus käy. Ei ole sika kallis.
- Taatanaitan pitopassurit
Onko kukaan tilannut ruokia Hämeenkyröläiseltä Taatanaitan pitopassureilta? Olisi mukava kuulla kokemuksia kyseisestä firmasta...
- sitä...
Hämeenkyrön palstalta...
- -kokemuksen rintaäänellä-
Itse olen tilannut viime vuosien aikana muutamiin juhliini ruuat heiltä. Ruoka oli erittäin hyvää ja sitä oli riittävästi, ja tarjoilu oli kiitettävää. En tiedä tarjoilijoiden koulutustausta mutta jos tarjoilu niin kiitettävästi sujuu kuin heiltä on sujunut, en välitä koulutuksesta.
Minulta pelkkää kiitosta heille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713