Minulla on kyseinen kortti. Tarkoitus ottaa avokille rinnakaiskortti mutta mutta..
Jos avokin luottotiedot ovat menneet voiko tuota rinnakkaista saada lainkaan siten, että maksuvastuu toki olisi edelleen minulla.
Jos jollakulla omakohtaista kokemusta vastaavasta tilanteesta olisi..
Nordea MasterCard silver
3
636
Vastaukset
- +-+
laita GOOGLEEN hakusana
Yhteisvastuullinen kortinhaltija on rinnakkaiskortinhaltija, joka on
yhdessä pääkortinhaltijan kanssa vastuussa korttiin liittyvää luottoa
koskevien ehtojen noudattamisesta ja luoton takaisinmaksusta
---------------------------
ainakin minun kaikissa korteissa on vastuu molemmilla, joten mahtaako saada.
Toiseksi,
kyllä silti voi rakastaa, vaikka ei annakaan korttia,
SE ON SUUREMPAA RAKKAUTTA,
rakkautta on "suojella" jos vaikka ystävääsi on rahan-käyttöongelmia, sillä eihän meissä kaikissa asioissa täydellisiä ole useakaan.
Minäkin olen "suojellut" jo 32v puolisoani liialta syömiseltä, oli tavatessamme 108 kiloinnen, nyt viimeiset 30 vuota 77 kiloinen.
Hanki itsellesi Visa-elektroni kortti ja pidä KORTIN TILILLÄ vain vähäsen rahaa, sillä hän voi tehdä rahanostoja ja polttoaineostoja ym.
Lisäksi kortti alkaa käymään kaupoissa, koska käyttäjää ei tarkasteta,
maksu tapahtuu itse kortilla ja maksupäätteellä.- aloittaja..
Uskaltaisin antaa rinnakaisen hänelle vaikka se ehkä joistakin kuulostaakin ihmeelliseltä.
Ei hän luottotietojaan menettänyt luottokorttien tai rahan käytön takia. Mielessä on tietenkin käynyt electron, mutta silloin pitäisi antaa tilinkäyttöoikeuskin jonka aion pitää itselläni vain.
Ja tämä tilinkäyttöoikeus ei taas liity mitenkään hänen maksuhäiriöön- tekisin niin vaikka hänellä olisi luottotiedot puhtaat. Se on periaate vaan.
Onhan tuo totta, että kortit käyvät kohta pelkällä pinillä. Mutta käytännön toimivuuden vuoksi olisi hyvä, että kortti olisi hänen nimellään.
En tiedä onko sitten mahdollista saada rinnakkaista siten, ettei sen haltija ole yhteisvastuullinen korttiluotosta. Luottorajaa en siis ole nostamassa vaan ainoastaan tämän rinnakaiskortin hankinta suunnitelmissa.
Ymmärrän siinä tilanteessa varsinkin jos olisin hakemassa yhteisvastuullisen rinnakaiskortin haltijan lomassa isompaa luottorajaa perustuen yhteiseen maksukykyyn ja silloin ei asia onnistuisi hänen merkinnän vuoksi.
No odotellaan pankin viestiä verkkopankkiin niin eiköhän tuo tänään tai huomenna selviä..
- laskut yhdellä tilillä
Pääkortin haltija on vastuussa myös niistä rinnakkaiskorteilla tehtävistä ostoksista.
Eli kyllä voi saada, jso sinun tulosi ovat riittävät. Lienee pankissa lähinnä neuvottelukysymys. Omaa itsenäistä korttia avokkisi tuossa tilanteessa tuskin saa.
ja Visa Electron voisi toisaan olla vaihtoehto avokkisi omaksi kortissa, siinä on yleensä aina ensin online-varmennus ja tehdään katevaraus. Tiliä on näin vaikeaa ylittää, eli on oltava saldoa, jotta maksu menee läpi.
Ongelmana se, ettei tuo kortti mainonnasta huolimatta käy kaikkialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315660Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283689HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2852479- 1281773
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311493Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3831445Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101233- 131183
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76952- 115915