en pysty

suuseksiin

Moikka! Sellasen ongelman kans painiskelen kun miesystäväni nauttisi kovasti suuseksistä, siis että antaisin hänelle suuseksiä, mutta en jotenkin vain pysty siihen. Sukuelinten haju kuvottaa, vaikka hänkin peseytyy usein ennen seksiä. Mikä auttaisi asiaan? Haluaisin kuitenkin yrittää, mutta tuntuu kurjalta perääntyä sen hajun vuoksi kun on jo tavallaan aloittamassa. En kuitenkin on munaa suuhuni asti saanut laitettua.

7

3071

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän kokemusta

Juu no ei se penis itsessään pahalle haise/maistu jos pesasee ennen suihinottoa.
      Mutta meillä ei ex:n kanssa auttanut mikään siihen sperman hajuun ja makuun.. oli jotain niin etovaa.
      Mies vaan väitti, että ei se voi haista ja maistua niin pahalle, mutta käskin itse maistamaan vähän ja loppui siihen se valtus.

Lopuunsa tehtiin niin, että suihin otin, mutta suuhun asti ei saanut laueta.. siirsi pään pois ennen laukeamista. Pidän suuseksistä, mutta sperman makua en siedä.

Onhan nuita kikkoja kuulemma.. ananas saa kai sperman maistumaan paremmalle.. oli niitä muitakin, etsi netistä.

Jos pesullakaan ei haju lähde peniksestä, niin kyllä siellä jotain muutakin ongelmaa on.. esim. tulehdus. Ei ole normaalia, että haisee vaikka peseytyy.

Mikäänhän pakko sinun ei ole ottaa suihin. Tietenkään.

• Nimetön

voisin neuvoa kondomin käyttöä suuseksissä.

Markkinoillahan on vaikka minkämakuisia kumeja mansikasta mustikkaan asti ja tehty juuri " sitä" silmällä pitäen.

Varmasti on steriiliä puuhaa eikä hajusta tai mausta ole haittaa. Ei kun go for!

• vaihtoehtoja...

Näin naisena voin kertoa, että itsekin arastelin ekaa suihinottoa paljon ja kesti muutaman kerran, ennen kuin opin pitämään sen antamisesta. Mutta opettelu kannatti, nykyään kiihotun siitä itsekin valtavasti...

Vinkki 1: Ota suihin suihkussa. Silloin voit olla täysin varma puhtaudesta.

Vinkki 2: Joku jo taisikin ehdottaa makukondomeja.

Vinkki 3: Laita peniksen päälle jotain omaa herkkuasi ja aloita nuolemalla se pois (suklaakastike, kermavaahto...)

Vinkki 4: Erotiikkaliikkeissä on iso valikoima erilaisia hyväilyöljyjä. Suosittelen! Öljy liukastaa myös kädet hyväillessä, niin ei tule oltua liian kovakourainen, ja öljy lämpenee, kun siihen puhaltaa, mikä tuntuu tosi mukavalta :-)

Vinkki 5: En ole itse kokeillut, mutta kuulema voimakas kurkkupastilli ennen suihinottoa lisää molempien nautintoa

• nina-p

Vick sininen on hyvä, pari, kolme pastillia, eikä maistu. Voi muös pestä kahvinporoilla peniksen, niin ei haise kuin kahville.

• Ihme ja kumma

Kuulostaa aika oudolta, jos hänen elimensä haisee pesusta huolimatta, kuulostaa niin kuin jokin olisi nyt pielessä (jokin tulehdus..?). Oletko muuten ottanut ennen keneltäkään muulta mieheltä suihin ja jos olet, niin ilmeisesti hänen kanssaan oli eri juttu?

Nyt kuitenkin kannattaa tehdä ensin niin, että käskest sen äijäsi pesulle ja sen jälkeen otat hänen raikkaan elimensä suuhusi, jos on edelleen jotain outoa, niin silloin on jokin aiheuttaja sille...

Ei minkään kortsujen kanssa kannata kuitenkaan alkaa pelleilemään. Jollei mitään muuta, niin ainakin suihinotto täytyy tehdä ilman sitä!

• pahanhajusesta peniksestä..

Multa löytyy valitettavasti omakohtaisia kokemuksia todella pahanhajusesta spermasta! Ex kyllä huolehti hygieniastaan mutta haju oli niin etova ettei suuseksi edenny terskan suutelua pidemmälle. Ei kertakaikkiaan pystynyt, koska haju oli niin sanoinkuvaamattoman kuvottava. Kuvitelkaas naiset mielessänne viikkoja vanhan kalan haju- tämä ehkä kuvaa parhaiten sitä.Oksennusrefleksihän siinä nousi kurkusta ylös jo pelkästä hajusta. Ei kyrpä itessään juuri pestynä millekkään haissut tai maistunut pahalle, mutta kun kiihoittuminen meni siihen pisteeseen että spermaa rupesi valumaan, homma loppui kuin seinään. Kerroin miehelle tästä, mutta ei uskonut vaan monet kerrat yritti painostaa ja väkisinkin saada suuhun pantua, kun ei kerran muuten suuseksiä herunut omaehtoisesti. Tämä ei ainakaan tilannetta parantanut saati omaa oloani siitä. Kynnys suuseksin kokeilemiseen kumillakaan kasvoi ja kasvoi vuosien myötä. Seksikin oli samankaavan mukaista kerta toisensa jälkeen, koska mies ei ollut halukas kokeilemaan mitään uusia juttuja tai esim. erikoisempia paikkoja, itse olisin halunnut ja aiheesta yritin miehelle monasti jutellakin, mutta tuloksetta. Taisi auto jäädä ainoaksi ns. erikoisemmaksi sekstailupaikaksi normin sängyn lisäksi kuuden vuoden aikana. Säälittävää,tiedän. Aktikaan ei sisältänyt minkäänlaista esileikkiä, vaan suoraa vaan kyrpää tunkemaan pilluun sen kummempia ajattelematta. Suulla ei kuuden vuoden aikana tainnut kuin kerran nuolla (jotakin epämääräistä), joten se siitä naisen stimuloinnista,kiihottamisesta.. Tästäkin yritin virittää keskustelua, ehdottaa uusia ideoita, mutta turhaan..Se oli mielestäni jotenkin ristiriitaista, koska olisi väkivängällä halunnut panna minua suuhun, ja painosti kovasti vuosien ajan tästä-mutta ei ollut valmis koskaan antamaan minulle sitä nautintoa suulla.

Erottuani puolisen vuotta sitten tästä miehestä.. Olen saanut kokea elämäni ensimmäisiä miehen antamia suuseksikokemuksia,jotka tulen muistamaan läpi koko elämäni.Se tunne on sanoinkuvailemattoman upea, kun mies imee ja kielellä kiusoittelee klitorista ja sen ympäristöä laukeamiseen saakka.. Sellasia orkkuja en kuuden vuoden aikana saanut kokea, mistä olen saanut näin sinkkuna ollessani viimein nauttia. Suuseksiä en ole vielä pystynyt miehille antamaan, kynnys on melko iso-mutta olen päättänyt itseni kanssa että voitan pelkoni koska haluan oppia tuon taidon. Erään miehen kanssa on pientä, mahdollisesti vakavempaakin juttua meneillään. Seksiä ollaan jo harrasteltu, ja olen häneltä saanut aivan upeaa suuhoitoa sekä seksikin on ollut kaikinpuolin mahtavaa hänen kanssaan. Paljon ollaan puhuttu asioista ja jotenkin tuntui heti tavattuamme,kuin olisimme tunteneet toisemme jo kauemminkin. Mieli tekisi kovasti ottaa häneltä, mutta tautiriski on hänen kohdallaan mahdollinen- enkä halua tauteja saada suuseksin välitykselläkään-kumi ei ole vaihtoehto minulle. Kun suihin otan-haluan paljaaltaan ottaa. Kerroin hänelle tilanteen ja pelkoni, ja hän oli hyvin ymmärtäväinen ja sanoi olevansa valmis menemään testeihin.Eikä halua minua asialla painostaa, toki kannustaa ja auttaa kun minusta itsestäni tuntuu siltä että olisin valmis.
        Ajattelin, että tälläsiä miehiä ei ole olemassakaan, vaan kantapään kautta olen saanut kokea narsistisen ihmisen painostukset, mollaamiset, uhkailut.. Alas piti vajota, ennenkuin uskalsin lähteä. Tästä suunta enää ylöspäin- ja uusia juttuja kokeilemaan. :)

• Niclas

No tässä on ehdoteltu monesti tulehdusta syyksi hajuun.. se ei välttämättä ole niin... Itse tiedän että kun muija ehdottaa suuseksiä niin ei sitä välttämättä malta pestää kunnolla.. joten meillä hoidetaan se niin että vähän kuin esileikkinä muija pese myös munan. Lisäksi Karvoitus kerää kaikkia hajuja jotka ei lähde pesemälläkään.. joten meillä asia hoituu että karvasia vehkeitä ei työnnetä toisen naamaan... molemmin puolin... Jos miehesi oikeasti pitää suuseksistä niin kyllä hän on valmis tekeemään asioita sen eteen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      362
      10284
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      11
      2932
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      285
      2336
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      126
      2111
    5. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      38
      1883
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      101
      1683
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      141
      1673
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      147
      1577
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      73
      1398
    10. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1056
    Aihe