Mikä on mielestäsi kihniön paras parturi?
Kihniön parturit?? Mikä paras?
11
4102
Vastaukset
- sentään...
Ei siellä Kihniössä voi nyt olla niin montaa parturia, että heitä tarvii täällä alkaa vertaileen!!!
- Kihniö
Näin äkkiseltään tuli mieleen 6 parturia!!Ja enemmänkin niitä on.Pa-Ka Miranna on mielestäni paras.Ja itse Miranna tietenkin.Ei se toinen....kokemusta on...
- voi olla paras
Kihniö kirjoitti:
Näin äkkiseltään tuli mieleen 6 parturia!!Ja enemmänkin niitä on.Pa-Ka Miranna on mielestäni paras.Ja itse Miranna tietenkin.Ei se toinen....kokemusta on...
Juu, Miranna voi olla paras, mutta sillä on MAHOTTOMAT hinnat!!! Että jos oot menos sille, niin rahapussi pitää olla kunnos!
- edullisempiakin ja silti
voi olla paras kirjoitti:
Juu, Miranna voi olla paras, mutta sillä on MAHOTTOMAT hinnat!!! Että jos oot menos sille, niin rahapussi pitää olla kunnos!
tosi ammattitaitoinen ja hyvä on tuo Tanja täällä
Kihniössä, ei kiskurihintoja, niinkuin edellämainitulla.
Luulisi senkin pikkuhiljaa tajuavan, että ollaan Kihniössä, eikä missään Helsinki-cityssä, mutta jostain kumman syystää kaikki pitää olla niin suurellista...... - karvareita jokka
Kihniö kirjoitti:
peräkamaris leikkaa ja verot ynnä muut velvotteet hoidetaa...ja kuitti kustahan hankeen...
- Kaljumo...
... on Kihniön paras parturi. Vetää kerittimillä kaljuksi alle viidessä minuutissa ja tervaa vielä pään lopuksi, joten ei tuuppaa tukka silmille pitkään aikaan. Itse suosin Einamon Kaljumoa ehdottomasti. Hintakin on edullinen, vain puolikas pullo kotipolttoista riittää. Kyllä einamo lienee koko Suomen paras parturi ja ehta Kihniön oma poika.
- ehdoton ykkönen...
... ja minäkin kävin Einamolle viisi vuotta sitten ja vieläkään ei ole haivenet takaisin kasvaneet. Todella hienoa. Ja puutarhasaksilla Einamo silloin haituvani leikkasi eli kerittimistä ei silloin vielä ollut tietoakaan, mutta ainahan kehitys menee eteenpäin tälläkin alalla.
- Sonniosuuskunnan?
Huutoäänestyksellä valittu sihteeri sittenkin paras "karvari" ?
- Anonyymi
Aivan sama kuka parturoi jos ei oo pää sekasin.
- Anonyymi
Se joka iskee pään irti perättömän ilmiannon tekijältä.
- Anonyymi
Parasta on vaikea sanoa, mutta jos haluaa tietää pitäjän asiat ja naapurikuntien myös, niin se erikoisen nimen omaava parturiliike on silloin oiva valinta. Se omistaja-akka tietää kyllä laajalta alueelta ihmisten asiat ja keksii lisää vielä omasta päästä. Epämiellyttävä persoona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938