Voiko autokoulua vaihtaa kesken kaiken....?

Amazon---

Hei,
Voikohan autokoulua vaihtaa kesken autokoulun... teoriat on käyty, mutta ajojen aikana on menny egonsa kanssa pullistelevan opettajan kanssa sukset niin ristiin, että enää ei kiinnosta koko koulu...

11

6597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näsävee

Voi vaihtaa. Sinähän se asiakas olet.

• Mara-Oulu

on aiheuttanut koko tilanteen. Opekin on vain ihminen, eikä pysty ihmeisiin. Teitkö oman osuutesi?
      Ehkäpä sinun täytyisi autokoulun sijasta mennä pitsinvirkkaamiskurssille. Hevostele siellä.
      JOS taasen on ihan oikeasti aihetta johonkin open takia, ota yhteyttä Ajoneuvohallintokeskukseen.

• Amazon---

Juu eihän opettajassa mitään vikaa tietenkään ole, oppilas saa kaiken yksin aikaan. Olen odottanut ja säästänyt tätä koulua varten kauan - nyt tuntuu vain siltä että opettaja pilaa koko kauan odotetun autokoulun. Peiliinkin olen yrittänyt katsoa - mutta ei siellä mitään näy, kaikkeni olen yrittäny. Pienellä paikkakunnalla vaan on nuo vaihtoehdot vähissä.

• voi vaihtaa
        Amazon--- kirjoitti:

Juu eihän opettajassa mitään vikaa tietenkään ole, oppilas saa kaiken yksin aikaan. Olen odottanut ja säästänyt tätä koulua varten kauan - nyt tuntuu vain siltä että opettaja pilaa koko kauan odotetun autokoulun. Peiliinkin olen yrittänyt katsoa - mutta ei siellä mitään näy, kaikkeni olen yrittäny. Pienellä paikkakunnalla vaan on nuo vaihtoehdot vähissä.

...ainakin meillä. Varsinkin kun on teoriatkin käyty niin ei vaan kun vaihtamaan, kyllä pitäisi onnistua =p

• sopimus

tämä autokoulu missä minä käyn, niin siinä jo sopimuksessa lukee, että koulua saa vaihtaa kesken, jos tahtoo. Ja käydyistä teorioista/ ajoista saa todistuksen.

• tiiiiii

miks pitäs vaihtaa koko koulu? vaiha opettajaa, jos kemiat ei kohtaa...Mara-Oulun kommentti oli kieltämättä tökerö, opettajan pitää olla myös opetuksen ammattilainen, eli ei riitä että tietää liikennesäännöt ja miltä konepellin alla näyttää...oma openikaan ei aina tahtonu muistaa että minä en ole ajanut 30 vuotta autoo, niinkuin hän ja unohti vielä positiivisen palautteen täysin. Itsetunto oli murskana joka tunnin jälkeen... Vaiha opee, luulis ettei koulukaan haluu menettää asiakastaan vaan suostuu ennemmin openvaihtoon...:)

• sting*

Kannattaa ensin ottaa yhteyttä henkilöön, joka johtaa/on vastuussa koulun opetuksesta, ja kysyä, josko opettajan vaihto onnistuisi. Se voi käydä kaikkein kivuttomimmin.

Harmi ettet asu Helsingissä, sillä olisin voinut viedä sut vaikka kädestä pitäen oman opettajani luokse :)

• niiiiiin kiehuttaaa!

Entäs mitäs semmosessa tilanteessa tehhään ko ei oo ennää kun inssi ja yksi ajo jäljellä ja opettajat jättää asiat hoitamatta monta viikkoa sen jälkeen kun voisi jo mennä inssiin ja häipyvät lomille?? aika sekavasti sanottu mutta siis etttä oon täyttäny jo 3 viikkoa sitte ja teoria koe hyväksytysti läpi ja vois mennä inssiin ni autokoulu ei varaa inssiin aikaa ja lähtee lomille?? säälittävää touhua ja nii p*skaa palvelua!!!

• Itse olen Haagan pisteessä Haagan autokoulussa ja vaihtan kohta Töölöön toimipisteeseen joka on silti tuo Haagan autokoulu. :D Mutta vaihtan toimipistettä, koska en jotenkin tykkää tuosta nykyisestäni autokoulu opettajastani. :/

• pelokas

Hei!! Miten onnistuu autokoulun vaihtaminen, jos teoriaosuus käyty ja 5 ajokertaa ollut sekä ratamaksu ja viranomaismaksu maksettu? En ole yli kahteen viikkoon saanut ajotunteja, opettaja vaan huutaa jos ei osaa varsinkaan kun ei ole ajokokemusta ja on autokoulun ainua opettaja. Minulla on ollut kova ressi tosta opettajasta ja pelottanu. Voinko vaihtaa autokoulua vaikka ed. mainitut maksettu? Ajoosuutta ei ole maksettu vielä.

• MalkonX

Saa vaihtaa,kaikilla ihmisillä ei sovi geenit/egot yhteen onneksi on valinnan vapaus.Isommassa kouluissa on useampi opettaja,jos olet maksut hoitanut pyydä E100 lappu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe