Voiko autokoulua vaihtaa kesken kaiken....?

Amazon---

Hei,
Voikohan autokoulua vaihtaa kesken autokoulun... teoriat on käyty, mutta ajojen aikana on menny egonsa kanssa pullistelevan opettajan kanssa sukset niin ristiin, että enää ei kiinnosta koko koulu...

11

6835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näsävee

Voi vaihtaa. Sinähän se asiakas olet.

• Mara-Oulu

on aiheuttanut koko tilanteen. Opekin on vain ihminen, eikä pysty ihmeisiin. Teitkö oman osuutesi?
      Ehkäpä sinun täytyisi autokoulun sijasta mennä pitsinvirkkaamiskurssille. Hevostele siellä.
      JOS taasen on ihan oikeasti aihetta johonkin open takia, ota yhteyttä Ajoneuvohallintokeskukseen.

• Amazon---

Juu eihän opettajassa mitään vikaa tietenkään ole, oppilas saa kaiken yksin aikaan. Olen odottanut ja säästänyt tätä koulua varten kauan - nyt tuntuu vain siltä että opettaja pilaa koko kauan odotetun autokoulun. Peiliinkin olen yrittänyt katsoa - mutta ei siellä mitään näy, kaikkeni olen yrittäny. Pienellä paikkakunnalla vaan on nuo vaihtoehdot vähissä.

• voi vaihtaa
        Amazon--- kirjoitti:

Juu eihän opettajassa mitään vikaa tietenkään ole, oppilas saa kaiken yksin aikaan. Olen odottanut ja säästänyt tätä koulua varten kauan - nyt tuntuu vain siltä että opettaja pilaa koko kauan odotetun autokoulun. Peiliinkin olen yrittänyt katsoa - mutta ei siellä mitään näy, kaikkeni olen yrittäny. Pienellä paikkakunnalla vaan on nuo vaihtoehdot vähissä.

...ainakin meillä. Varsinkin kun on teoriatkin käyty niin ei vaan kun vaihtamaan, kyllä pitäisi onnistua =p

• sopimus

tämä autokoulu missä minä käyn, niin siinä jo sopimuksessa lukee, että koulua saa vaihtaa kesken, jos tahtoo. Ja käydyistä teorioista/ ajoista saa todistuksen.

• tiiiiii

miks pitäs vaihtaa koko koulu? vaiha opettajaa, jos kemiat ei kohtaa...Mara-Oulun kommentti oli kieltämättä tökerö, opettajan pitää olla myös opetuksen ammattilainen, eli ei riitä että tietää liikennesäännöt ja miltä konepellin alla näyttää...oma openikaan ei aina tahtonu muistaa että minä en ole ajanut 30 vuotta autoo, niinkuin hän ja unohti vielä positiivisen palautteen täysin. Itsetunto oli murskana joka tunnin jälkeen... Vaiha opee, luulis ettei koulukaan haluu menettää asiakastaan vaan suostuu ennemmin openvaihtoon...:)

• sting*

Kannattaa ensin ottaa yhteyttä henkilöön, joka johtaa/on vastuussa koulun opetuksesta, ja kysyä, josko opettajan vaihto onnistuisi. Se voi käydä kaikkein kivuttomimmin.

Harmi ettet asu Helsingissä, sillä olisin voinut viedä sut vaikka kädestä pitäen oman opettajani luokse :)

• niiiiiin kiehuttaaa!

Entäs mitäs semmosessa tilanteessa tehhään ko ei oo ennää kun inssi ja yksi ajo jäljellä ja opettajat jättää asiat hoitamatta monta viikkoa sen jälkeen kun voisi jo mennä inssiin ja häipyvät lomille?? aika sekavasti sanottu mutta siis etttä oon täyttäny jo 3 viikkoa sitte ja teoria koe hyväksytysti läpi ja vois mennä inssiin ni autokoulu ei varaa inssiin aikaa ja lähtee lomille?? säälittävää touhua ja nii p*skaa palvelua!!!

• Itse olen Haagan pisteessä Haagan autokoulussa ja vaihtan kohta Töölöön toimipisteeseen joka on silti tuo Haagan autokoulu. :D Mutta vaihtan toimipistettä, koska en jotenkin tykkää tuosta nykyisestäni autokoulu opettajastani. :/

• pelokas

Hei!! Miten onnistuu autokoulun vaihtaminen, jos teoriaosuus käyty ja 5 ajokertaa ollut sekä ratamaksu ja viranomaismaksu maksettu? En ole yli kahteen viikkoon saanut ajotunteja, opettaja vaan huutaa jos ei osaa varsinkaan kun ei ole ajokokemusta ja on autokoulun ainua opettaja. Minulla on ollut kova ressi tosta opettajasta ja pelottanu. Voinko vaihtaa autokoulua vaikka ed. mainitut maksettu? Ajoosuutta ei ole maksettu vielä.

• MalkonX

Saa vaihtaa,kaikilla ihmisillä ei sovi geenit/egot yhteen onneksi on valinnan vapaus.Isommassa kouluissa on useampi opettaja,jos olet maksut hoitanut pyydä E100 lappu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      75
      2924
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      57
      2430
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      156
      2037
    4. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      59
      1906
    5. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      136
      1738
    6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      57
      1280
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1261
    8. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      85
      1154
    9. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      161
      1133
    10. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1020
    Aihe