kyllästyttää

veska..

olenkoha ainut joka ei tunne minkäänlaisia onnentunteita ihmissuhteissa..
onko siis tavallista että kun viileä vesimies niin harvoin kuin raottaa ovensa sydämeen ja päästää lähelleen tulee suoraan sanottuna "kusetetuksi"
saattaa kuulostaa että olen katkera tai jotain muuta mutta tämä alkaa kyllästyttää

..olisi kiva kuulla muiltakin veskareilta onko teilläkin näin

6

1823

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vecimies

Annettiin ymmärtää, että on oikea sadun prinssi... Jaa-a tulos tässä minä kotiäitinä hän tunnollisesti töissä. Muut asiat hän hoitaa, mutta ei minua. Olen kuin pikkutyttö joka kerjää säälittävästi huomiota. :( Kohtalon kolhujako. Mitä lie. Häntä pystyyn. :>

• kokonut

Näin on jos avaat kerrankin sielusi, ei sinua ymmärretä vain vitsaillaan ei oteta todesta.

• niinpä niin

tuntuukin juuri ettei mistään maailman kolkasta löydy joka jaksas ymmärtää..

• mutta...

Mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa millainen olen tai miten suhteissani onnistun. Koskaan minua ei ole ns. kusetettu. Se millainen olen tulee osin vahemmiltani geeneissä eli perimässä. Kasvatus tekee osan. Loput tulee tähänastisen elämäni aikana kokemista asioista ja tapahtumista, jotka ovat edellisten lisäksi muovanneet minusta sen mikä olen ihmisenä. Ja muovaaminen jatkuu kokoajan. Kaikki tapahtumat vaikuttavat meihin ja muuttavat meitä jatkuvasti. Sinunkin luonteesi on syntynet edellisten asioiden myötä, ei taivaankappaleiden mukaan. Ei huuhaahoroskoopeilla ole näitten asioiten kanssa yhtikäs mitään tekemistä.

Ja mikä ihmeen viileä vesimies???? Olen vesimeis, mutta kaukana viileästä!!! Lämmin, iloinen, symppis ja emppis kaikkine lisukkeineen sopii minuun paremmin=)

• Veskari nainen

On niitä onnen tunteita tullut koettua useampiakin kun ei odota kuuta taivaalta vaan ottaa kaiken ilon irti arjen pienistä asioista...
      olen hidas syttymään uusille ystävyyksille ja vielä hitaampi syttymään uusille suhteille. Mutta jos kiintymykseni voittaa niin se on sitten ikuista ainakin ystävyys tasolla tehtiin kuinka kurjasti minua kohtaan vain...
      kaikkia ihmisiä viilataan linssiin jossain vaiheessa elämää mutta pakko on ajatella että ei kaikki sitä tee... Päivä kerrallaan mieli avoinna. =o)

• Aqarius

Samaa mietä. Ei se vaika yksi mies pettäis tarkoita etä kaikki sen tekisivät. Maailma on täynnä ihania ihmisiä, kunhan ne vaan löytäis...Onnea meille etsimisessä. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      91
      2116
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      39
      1373
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      138
      1034
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      226
      991
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      82
      856
    6. 95
      843
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      79
      741
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      734
    9. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      53
      717
    10. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      92
      690
    11. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      638
    12. 46
      632
    13. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      611
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      27
      503
    16. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      470
    17. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      464
    18. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      462
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      437
    20. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33