Ankka oletko täällä

vai lensitkö ulos

VL-foorumilta.

11

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pohjan-Akka
      • Luulisin, et sinä.

• Pohjan-Akka
        Devoit kirjoitti:

Luulisin, et sinä.

tuo nimi...aattelin, että jos on vahingossa tullut N. No, nimimerkkejä on joka lähtöön.

• Räpylä-Jem

oo kukaan mua ajamassa pois, haluun itte lähtee. Kumma juttu; oon monesti pyytäny niitä poistamaan nikkin, koska onnistun aina aiheuttaan höpinöilläni siellä selkkauksia, mut jostain syystä ne ei haluu sitä tehä. Oon tulkinnu sen sit siten, et he haluu kuiteski mun jatkavan siellä. Väliin oon pitäny pitkiäki taukoja ja sit oon sortunu sinne räpeltämään jotai...oikeesti tilanne on kumma juttu; ois nii selvä peli ku nikkini poistettais ja tietäsin et heki haluu olla ilman mun kirjotuksii...en ymmärrä enää mitään.

• alitajuisesti

kuitenki haluu kuulla myös totuutta...

• Mielestäni vl-foorumi ei ole keskustelufoorumi ensinkään, vaan se on hoitokokouksen nettiversio. Siellähän pitää olla samaa mieltä moderaattorien kanssa kaikista kysymyksistä.

Kaikki keskustelijat, jotka eivät ole heikkisaarilaisessa uskossa pyritään hoitamaan saarilaiseen uskoon. Esim Leo-setä, Ankka, teepee, blastus ja monet muut, joiden kirjoituksissa en ole havainnut perinteisestä vl-opetuksesta poikkeavia näkemyksiä ja käsityksiä, on siellä tuomittu vieraan opin levittäjäksi ja "keskinäisen rakkauden" rikkojiksi. Sensijaan esim. Jani_S on siellä noteerattu "keskinäisen rakkauden" ylläpitäjäksi ja rakentajaksi.

Ymmärtääkseni pitävät sinua siellä siksi, koska uskovat saavansa käännytetyksi sinut SRK:laiseen (saarilaiseen) uskoon pois raamatullisesta uskostasi.

• kicki112
        Joosua kirjoitti:

Mielestäni vl-foorumi ei ole keskustelufoorumi ensinkään, vaan se on hoitokokouksen nettiversio. Siellähän pitää olla samaa mieltä moderaattorien kanssa kaikista kysymyksistä.

Kaikki keskustelijat, jotka eivät ole heikkisaarilaisessa uskossa pyritään hoitamaan saarilaiseen uskoon. Esim Leo-setä, Ankka, teepee, blastus ja monet muut, joiden kirjoituksissa en ole havainnut perinteisestä vl-opetuksesta poikkeavia näkemyksiä ja käsityksiä, on siellä tuomittu vieraan opin levittäjäksi ja "keskinäisen rakkauden" rikkojiksi. Sensijaan esim. Jani_S on siellä noteerattu "keskinäisen rakkauden" ylläpitäjäksi ja rakentajaksi.

Ymmärtääkseni pitävät sinua siellä siksi, koska uskovat saavansa käännytetyksi sinut SRK:laiseen (saarilaiseen) uskoon pois raamatullisesta uskostasi.

ihanteelllinen paikka. Nytkin yksi nuori väsyi ja lähti riidan vuoks, kuten en enää itsekään jaksa siellä kirjoitella. Ihan kieroutunut koko homma.
        Minkä vuksi en itsekään jaksa siellä eää olla.

Ja se että omia viestejä EI SAA ottaa pois, ei sittenkään vaikka ei enää haluais kirjotella.

Ja vängellä pidetään kirjoitukseni siellä, ja itse olen aina vähän väliä ulkona, ja välillä pitkiäkin aikoja.Tuntuu ristiriitaiselta, ja silti kirjoituksisatani ei raskita lupuoa.

Ja ne kirjoitukset moderoidaan, eihän en ole enää aitoja sen jälkeen.

On omat Blogit,mutta väsyin tämän VL-foorumin kanssa niin, että pitää saada huilata.

Käypä larsllevillä lukemassa, mitä siellä tapahtuu.
        Ja kun saa aina olla puolustusasemissa, kun ne joilla pitäis olla Päävastuu, ei itsekään toimi oikein, eikä tunne omaa vastuuta.

Ei kenelleään, enemmän siellä saa varmaan haavoja, kuin parannusta, vaikka on meikäläinenkin.

Ja persoonat vaikuttaa, vaikka sitä se ei sais tehdä...

Jumlan Valtakunnassa haluan olla ja uskomoassa, mutta tämä palstan ja sen toiminta ei ole minusta tarkotusta vastaavaa...

• kicki112
        kicki112 kirjoitti:

ihanteelllinen paikka. Nytkin yksi nuori väsyi ja lähti riidan vuoks, kuten en enää itsekään jaksa siellä kirjoitella. Ihan kieroutunut koko homma.
        Minkä vuksi en itsekään jaksa siellä eää olla.

Ja se että omia viestejä EI SAA ottaa pois, ei sittenkään vaikka ei enää haluais kirjotella.

Ja vängellä pidetään kirjoitukseni siellä, ja itse olen aina vähän väliä ulkona, ja välillä pitkiäkin aikoja.Tuntuu ristiriitaiselta, ja silti kirjoituksisatani ei raskita lupuoa.

Ja ne kirjoitukset moderoidaan, eihän en ole enää aitoja sen jälkeen.

On omat Blogit,mutta väsyin tämän VL-foorumin kanssa niin, että pitää saada huilata.

Käypä larsllevillä lukemassa, mitä siellä tapahtuu.
        Ja kun saa aina olla puolustusasemissa, kun ne joilla pitäis olla Päävastuu, ei itsekään toimi oikein, eikä tunne omaa vastuuta.

Ei kenelleään, enemmän siellä saa varmaan haavoja, kuin parannusta, vaikka on meikäläinenkin.

Ja persoonat vaikuttaa, vaikka sitä se ei sais tehdä...

Jumlan Valtakunnassa haluan olla ja uskomoassa, mutta tämä palstan ja sen toiminta ei ole minusta tarkotusta vastaavaa...

kovin suosittuja meikäläisten keskuudessa.

Päinvastoin, niiitä ei edes seuroissa kovin suositella, ja ainakin seuroissa opetetaan oikein näistä asioista, sen mitä minä olen kuulllut.

Ja harmittaa, että oman kantapään kautta on pitänyt näitäkin asioita oppia. Olis paljolta säästynyt, kun olis ollut vanhempia ja viisaampia, että olis voinut kuunnella heitä.
        Mutta kun nämä Internetti asiat on niin kovin uusia, että vasa nykyään on alettu näkemään oikeastaan Netin hyvät ja huonot puolet. Ja tuntemaan ne erilaiset vaaratkin...

Mutta oikeastaan nämähän K-Palstat onkin yksityisten pitämiä palstoja, ja siksikään ei enää ainakaan kovin kiinnosta. Kun näkee, että siellä voi tapahtua mitä vaan, ja sellaisia asioitakin, mitä ei ainakaan seuroissa näin näkyvästi ole esillä...

Minä kuuntelin Suviseuroja, ja tuli niin hyvä olla, että ajatelin, että ja sanoinkin kotona, että en enää halua tämän jälkeen kovin halua enää itseä väsyttää näillä Keksutelu-Palstoilla missä on kovin vaikeita asioita ja tilanteita.

On paljon mukavampia nähdä luonnollisesti ihmisiä seruoissa tai käydä kylässä.

Ei sitä jaksa näin raskaita asioita aina.

• kicki112
        kicki112 kirjoitti:

Päinvastoin, niiitä ei edes seuroissa kovin suositella, ja ainakin seuroissa opetetaan oikein näistä asioista, sen mitä minä olen kuulllut.

Ja harmittaa, että oman kantapään kautta on pitänyt näitäkin asioita oppia. Olis paljolta säästynyt, kun olis ollut vanhempia ja viisaampia, että olis voinut kuunnella heitä.
        Mutta kun nämä Internetti asiat on niin kovin uusia, että vasa nykyään on alettu näkemään oikeastaan Netin hyvät ja huonot puolet. Ja tuntemaan ne erilaiset vaaratkin...

Mutta oikeastaan nämähän K-Palstat onkin yksityisten pitämiä palstoja, ja siksikään ei enää ainakaan kovin kiinnosta. Kun näkee, että siellä voi tapahtua mitä vaan, ja sellaisia asioitakin, mitä ei ainakaan seuroissa näin näkyvästi ole esillä...

Minä kuuntelin Suviseuroja, ja tuli niin hyvä olla, että ajatelin, että ja sanoinkin kotona, että en enää halua tämän jälkeen kovin halua enää itseä väsyttää näillä Keksutelu-Palstoilla missä on kovin vaikeita asioita ja tilanteita.

äärimmäisyys,niin uskaltasin sanoa, tämä suomi 24 on toinen äärimmäisyys, jossa vääristellään yeleensä asiat, mitä täällä VL-uskossa tapahtuu.

Ei tämä ole sen helpompi ja keveyempi henkinen...

*Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.*
        Näin siis, jos olemme rehellisiä...

• kicki112
        kicki112 kirjoitti:

Nyt olin rehellinen, helpottiko se teitä..;))

• kicki112 kirjoitti:

Nyt olin rehellinen, helpottiko se teitä..;))

sanonnallasi "Nyt olin rehellinen, helpottiko se teitä."

Arvostan aina rehellisiä mielipiteitä näkökantaan katsomatta. Minusta se on ainoa oikea tapa keskustella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5187
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1907
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe