Posliini

vai rehvanuttu

Kuka mistäkin tykkää. Minä olen poslarina pitänyt kun ei koskaan mikään karvahattu ole ollutkaan. Mietin että olisiko kuitenkin parempi karvojen kanssa, kun "ongelmani" on liiallinen kostuminen( Siis aivan litimärkä) ja isot, turpeat häpyhuulet. Ex-kundikaveri joskus jopa kesken panon kävi kuivaamaan toosaa. Ja se todella hävetti mua. Rakastan sexiä ja nyt en enää "kehtaa" levitellä reisiäni kenellekkään kun pelkään että miehet inhoavat tavaraani, joka ei ole mikään pikku pimperoinen vaan kunnon horotollo. Ja litimärkä sellainen...Auttaisko karvoitus vai onko enää mitään tehtävissä. Vaiko suosiolla sulkea reikä ja antaa hämähäkinseittien peittää sen... -N42- :(

11

5341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on olemassa

      just siks, että se ilmastoi sitä horoa... ehkä pieni ilmastointi vois sitä hieman kuivattaa :) Kokemusta on!

      • masa42

        pidä vaan pillakka posliinina.
        jos tuntuu, että on liian kostea, voi sitä välillä
        pyyhkäistä.
        paljon parempi kuin, että tarvitsisit esim liukuvoidetta.
        nautinnollisia hetkiä sinulle ja anna mennä täysillä


      • Posliini on parasta
        masa42 kirjoitti:

        pidä vaan pillakka posliinina.
        jos tuntuu, että on liian kostea, voi sitä välillä
        pyyhkäistä.
        paljon parempi kuin, että tarvitsisit esim liukuvoidetta.
        nautinnollisia hetkiä sinulle ja anna mennä täysillä

        Älä missään tapauksessa rupea tuommoisen syyn vuoksi kasvattamaan karvoja. Eihän se kostuminen mistään karvoista johdu...haloo...Sehän on parasta mitä naiselle voi tapahtua että kiihotut ja kostut kunnolla, kuka enemmän kuka vähemmän, jokainen on yksilö. Saat olla varma että katselisin ja tutkisin pippaasi mielelläni joka kolon ja poimun intohimoisesti. Posliinipimppa on kaunein näky, kaikki hyvin esillä nautittavaksi. Pitkät karvat ne vasta voivat olla vähän epähygieeniset vaika nekin kuuluvat luonnostaan kuvioon. Ja ajelun jälkeen pieni sänki se vasta kutittaa kiihottavasti. Pääsisipä sinun posliinisi kinppuun...


    • litimärkä

      ..pillu on mitä karmeinta tavaraa. Sen verran pitäisi kosteutta olla, että mulkku kevyesti liikkuu, mutta ei se pillu mikään limalaatikko saa olla. Jos et muuta keksi, niin sirottele huulien väliin perunajauhoa..

      • mutta siitähän

        tulee sitten kiisseliä! Mikähän olisi kiisselin nimi?


    • Limaisen märkä posliini!!

      Siis ei voi muutakuin sanoa NAM!!!
      Se on niin mahtavaa ja kiihottavaa kun on isompikin vittu naaman edessä litimärkänä ja lotisee kunnolla!!! Jos se ei nauti... minä nautin.
      Jos aadaan koodia jotenkin toisillemme, niin tulen mielelläni leikkimään "horotollolla"..
      EI karvoja!!! EI missään nimessä!!
      Sulla on näin äkkiseltään miun makuinen "horotollo"

      Mies 35 - Vanda

      • Anonyymi

        taidat olla liikaasaanut jos karvatkin jo tökkivät, halunnet naisesi myös hiuksettomana, ripsetömänä, kulmattomana, silmätönnä, hampaatonna


    • pliukas

      Älä turhaan huoli. Kyllähän se liukkaus on asiaan kuuluvaa. Meikäläinen ainakin kiihottuu vain lisää kun tietää että partneri tykkää )))).

      "Maalina märkä reikä"

    • Anonyymi

      Onhan se kyllä kiihottava näky oikein tod märkä karvainen pillu vallankin kun kavat oikein kunnolla ovat kosteana. Minulle on sattunut tapaus jossa oli pimpsan mehun eritys oli runasta, nuorta naista ujostutti asia ja hän kertoikin asiasta. Ensin oli pikkarit läpimärät sitte sänky ja lopuksi minä kun oltiin ratsastus asennossa. Mikäpä sen parempi näky kun takaapäin paneskeli kun hänellä oli tosi pitkä ja hento karvoitus,kun karvat liimautuivat kikkekin varteen ja se ääni mikä lähti märästä pimpistä,vieläkin kouraisee sydänalasta kun muistelee sitä ,tapaus sattui 90 luvun alussa

    • Anonyymi

      kun eka kerran sain märkää posliinia niin litinän ääni lisäsi hurmiota ex-tyttis ajeli myös mun karvat pois sitten oltiin sisäkkäin se oli pervo halus ajaa myös mun pepun karvat pois jos joku tulee käymään ja järjestihän sen

    • Anonyymi

      Karvapillu on aidompi ja Nainen, posliinipillu on huoralla

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe