pissattaa koko ajan!

blääh..

täällä ollaan viikoilla 35 ja yöt menee vessassa juoksemiseen...en ehdi kuin käydä pitkäkseni, niin johan alkaa uudestaan pissattamaan, tai jos vauva vähän masus liikahtaa, niin tuntuu että housuun lirahtaa :( onko muita, joilla samaa ongelmaa..? tosi rasittavaa, kun ei yöllä ehdi nukkua juuri ollenkaan.

8

1238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marjo1982

Itse esikoista odottaessa loppuaikana jouduin käydä vessassa öisin välillä valehtelematta 20 minuutin välein :( Todella raivostuttavaa se oli. Itse yritin hillitä iltaisin juomista ja toikin jonkinlaista helpotusta välillä mutta heikonlaista. En tiedä onko siihen olemassa mitään varsinaista poppakonstia....

• nykturia

hei, sama vaiva jo usean viikon n.25 viikolta eteenpäin. Se on osaltaan myös rakon harjaantumista, olet opettanut sen aina tyhjentymään heti näin tuntuessa. Juo paljon päivisin ja ravaa silloin vessassakin, mutta n.3 tuntia ennen nukkumaanmenoa vältä syömistä ja juomista ja tietenkin mitä väsyneempänä menet nukkumaan sitä pidempään saat nukuttua ja jokaiseen pissatukseen ei tarvi reagoida, vai lirahtaako se oikeasti. Silloin alapäälihasten treenausharjoituksia voi yrittää.
      Itse huonoina öinä käyn kans joka tunti, mutta kun on ollut väsyttävä päivä, niin pystyn nukkumaan ilman pakottavaa tarvetta vapaasti 9 tuntiakin...

• ainakin jos

pidättelen pitkää, voi lirahtaa housuun jos vauva alkaa liikkumaan kun nousen vessaan. Ja sitäpaitsi pissaaminen sattuu jos rakko liian täysi, polttaa ihan koko alamassua eli sekään ei ole kivaa.
        Vinkkinä kuitenkin muille että kun istutte pytyllä ja luulette että rakko on tyhjä, kumartukaa vähän eteenpäin tai painakaa ihan alamasusta niin yllätykseksenne voittekin huomata etää sieltä liruukin viel "tavaraa", mulla ainakin toimii mutta eipä sillä pitkää saa lisäaikaa nukkumiseen.

• rv 35

Raivostuttavaa kun edes kävelyilläkään ei pahemmin voi käydä, kun nimenomaan liikkuessa tulee hätä. Joku sanoi, ettei kaikkiin tarvitse reagoida, ei niin välttämättä, ainakaan nukkuessa. Tai nukkuessa joka yö pidättelen jonkin verran, mutta on se aika tuskasta talsii eteenpäin kun on "pissat tulee housuihin just NYT" -tunne :D.

Ja sama tuska virtsarakossa kun vauva mylvii, ymmärrän todellakin aloittajan vaivan. Mulla on muutenkin aina ollut niin herkkä ja aktiivinen rakko, että nyt raskaana sitä ollaan helisemässä :D.

Mutta, onneksi tää on pian ohi :)

• rv 31...

Mulla rv 31 vasta, ja 1,5 viikon ajan oon saanut yöllä wc:ssä ravata 3-4 kertaan..

Nyt kolmena viime yönä 4-6 kertaan, plääh....
      Ei tuu nukkumisesta juurikaan mitään, heti kun pääsee uneen ni saa taas juosta vessaan.
      Kostautuu taas päivisin väsymyksenä :/

• pissattaa

Olen itsekin raskausviikoilla 35 ja jatkuvasti saa ravata veskissä, niin päivällä kuin yölläkin...Rasittavaa kun kahden tunnin ostosreissullakin täytyi päästä 3 kertaa veskiin, ei kiva ja vauvan vaihtaessa asentoa tulee tunne että housuun tulee, koko ajan pitää pidätellä

• ja onkos

ketään muuta kenen ei tarvi käydä öisin pissalla? Mä en nouse kertaakaan yöllä..onkohan sekin vaarallista..

• Sone

Päivällä saa puolen tunnin välein rampata vessassa, heti kun nousee jaloilleen niin alkaa vauvan pää painamaan ja tuntuu tosi pahalta. Yöllä (ja istuessa) ei niinkään sitä ongelmaa ole ja yleensä riittää kun yhden kerran aamuyöstä käy vessassa.

rv34

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe