Kampaamo Salossa

ksdfjsdofieg

Mikä on oikeesti hyvä kampaamo Salossa? Sellanen missä olis hyvä hintalaatu-suhde kun naisten tukan leikkuun ja värjäyksen hinta hipoo nykyään lähes pilviä joka puolella...

27

10488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----------------------

HeliZen on hyvä!

• leikkukone

niin säästät paljon, et tarvii kampaamoja

eikun siilitukkaa käyttämään, helppo hoitaa, kuivuu nopeasti

• olen käynyt

Paras on Tangle :)

• kyl kans

Tangle on hyvä!

• tangle on paras

Joo, paras on ehdottomasti tangle.. Ja sieltä Pauliina, Hanna, ja Sari ovat parhaita!!

• Red67

Ite kun leikkaa ja värjää, tulee halvaks😊

• dffgd

Sarianne!!!!

• gdpkljzdf0

Tuntuu pikkasen omalta mainokselta, ensin ketjun aloittaja kysyy mikä paras kampaamo ja sitten vastaa siihen itse.
        Oma kehu haisee paskalta.

• piitu pirteä

Jonski & Riina hyvä ja edullinen.

• Aikuisiateinejä

Itse siirryin Tangleen kun se avautui, ennen kävin siinä sokoksen headlinessa, mutta siellä jotenkin kampaajat tuntuvat olevan TODELLA ylimielistä kansaa, varsinkin nämä nuoremmat neitoset. Välillä sai purra ikeniä kun istui tuolissa ja kuunteli näitä, huhhuh.. Onneksi ei tarvitse enään!!!

• ioioioioioooii

Oho! Kummallista, et kaikki käy Tangassa! Mä luulen kanssa, että pientä omaa mainosta yritellään, ilmasta kun tää palstatila täällä on.

• kiikunkaakun

Tanga ? ;) no haloo ei kaikki siellä käy siis Tanglessa. Oon käynyt ja ihan jees mut kallis.

• käynyt

Kaskin Pirjo Eenokin kadulla on edullisin ja paras kampaamo-
      .

• Niksnakspois

Helsingintiellä oleva Saksettina on myös hyvä. Olen ollut muutaman kerran ja myös nuorisoni tykkäs leikkuujäljestä(ja se on jo ihme). Edullinen ja omistaja iloinen ja asiallinen. Myös nopea leikkaaja,eikä "tuhtaa" turhaan et sais aikaa kulumaan.

• Minä vaan

Kasken Pirjo on oikeasti hyvä ja halpa, varaa tarpeeksi aikaa asiakasta kohti ja muutenkin mukava nainen.. Ollut minun vakikampaajani jo 15 vuotta..

• Miimaa

My JoY Esterinkadulla. Edullista ja rauhaisa tunnelma hyvän palvelun lisäks. Kauan olinkin tuuliajolla kunnes Kaisa palasi työelämään :)

• Vakiasiakas

Jos sulla on aikaa, niin halvimmalla pääset AmiStylessä eli ammattikoulun pk-linjalla oppilastyönä . Kestää aikansa, mutta 3. lk:n oppilaat ovat jo osaavia. Opettaja tarkistaa työn lopputuloksen ennen kuin asiakas päästetäänm ihmisten ilmoille. Todella edullista ja täytyyhän oppilaiden saada opetella työnsä oikeiden asiakkaiden kanssa. Auki myös ainakin kerran viikossa klo 18 asti!

• tynnäri

Se joku pikkupaikka autokoulun vieressä, lähellä BioSaloa... edullinen ja hyvä!

• mies

Sarianne on ihan ehdoton suosikki, aina hyvä lopputulos. Ja ei ole kalleimmasta päästäkään.

• ................

tangle

• tangleee

Sariannessa kerran käyneenä voisin sanoa että uudelleen en menisi, sai värjätä uudelleen.. Tangle ehkä hieman kalliimpi mutta aina hyvä palvelu ja mukava henkilökunta, tyytyväisenä saanut aina lähteä

• otetaanko 2 vai 3mm

älä sinne paskaan rahojasi laita! sen verran paska palvelun taso ja vittumaiset ämmät! pari kertaa käyny ja alkoi vituttamaan! tangle on ihan hyvä! itse käynyt siellä kans!

• keesi4life

parturikampaamo danica turuntiellä, hinnat on edulliset ja ammattitaito huipussaan

• Kynitty

Minun hiukseni pilattiin Tanglessa, pää oli kuin petolinnun p..se. En kyllä suosittele.

• leikkaus vain

Ainoat paikat missä hiukset leikattu juuri niin kuin haluan eikä se leikkaaminen kestänyt kahta tuntia ovat Anna ja Otto sekä Alfa. Alfassa se huono puoli tosin että vain käteismaksu käy eikä koskaan ole vaihtorahaa antaa takaisin... Ja olen siis vain käynyt leikkaamassa. Värjäyksistä paras kuulemma Tangle.

• Valinnut Tanglen!

Olen vuosi sitten muuttanut Saloon. Etsin hyvää kampaajaa, kokeiltuani useita olen valinnut Tanglen. Olen erittäin tyytyväinen kun siellä on samalla käynnillä saatavissa myös kosmetologipalvelut.

• Mukavapaikka

Kampaamo Irene Bio Salon talossa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4799
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3165
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2655
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1565
    Aihe