Kampaamo Salossa

ksdfjsdofieg

Mikä on oikeesti hyvä kampaamo Salossa? Sellanen missä olis hyvä hintalaatu-suhde kun naisten tukan leikkuun ja värjäyksen hinta hipoo nykyään lähes pilviä joka puolella...

27

10615

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----------------------

HeliZen on hyvä!

• leikkukone

niin säästät paljon, et tarvii kampaamoja

eikun siilitukkaa käyttämään, helppo hoitaa, kuivuu nopeasti

• olen käynyt

Paras on Tangle :)

• kyl kans

Tangle on hyvä!

• tangle on paras

Joo, paras on ehdottomasti tangle.. Ja sieltä Pauliina, Hanna, ja Sari ovat parhaita!!

• Red67

Ite kun leikkaa ja värjää, tulee halvaks😊

• dffgd

Sarianne!!!!

• gdpkljzdf0

Tuntuu pikkasen omalta mainokselta, ensin ketjun aloittaja kysyy mikä paras kampaamo ja sitten vastaa siihen itse.
        Oma kehu haisee paskalta.

• piitu pirteä

Jonski & Riina hyvä ja edullinen.

• Aikuisiateinejä

Itse siirryin Tangleen kun se avautui, ennen kävin siinä sokoksen headlinessa, mutta siellä jotenkin kampaajat tuntuvat olevan TODELLA ylimielistä kansaa, varsinkin nämä nuoremmat neitoset. Välillä sai purra ikeniä kun istui tuolissa ja kuunteli näitä, huhhuh.. Onneksi ei tarvitse enään!!!

• ioioioioioooii

Oho! Kummallista, et kaikki käy Tangassa! Mä luulen kanssa, että pientä omaa mainosta yritellään, ilmasta kun tää palstatila täällä on.

• kiikunkaakun

Tanga ? ;) no haloo ei kaikki siellä käy siis Tanglessa. Oon käynyt ja ihan jees mut kallis.

• käynyt

Kaskin Pirjo Eenokin kadulla on edullisin ja paras kampaamo-
      .

• Niksnakspois

Helsingintiellä oleva Saksettina on myös hyvä. Olen ollut muutaman kerran ja myös nuorisoni tykkäs leikkuujäljestä(ja se on jo ihme). Edullinen ja omistaja iloinen ja asiallinen. Myös nopea leikkaaja,eikä "tuhtaa" turhaan et sais aikaa kulumaan.

• Minä vaan

Kasken Pirjo on oikeasti hyvä ja halpa, varaa tarpeeksi aikaa asiakasta kohti ja muutenkin mukava nainen.. Ollut minun vakikampaajani jo 15 vuotta..

• Miimaa

My JoY Esterinkadulla. Edullista ja rauhaisa tunnelma hyvän palvelun lisäks. Kauan olinkin tuuliajolla kunnes Kaisa palasi työelämään :)

• Vakiasiakas

Jos sulla on aikaa, niin halvimmalla pääset AmiStylessä eli ammattikoulun pk-linjalla oppilastyönä . Kestää aikansa, mutta 3. lk:n oppilaat ovat jo osaavia. Opettaja tarkistaa työn lopputuloksen ennen kuin asiakas päästetäänm ihmisten ilmoille. Todella edullista ja täytyyhän oppilaiden saada opetella työnsä oikeiden asiakkaiden kanssa. Auki myös ainakin kerran viikossa klo 18 asti!

• tynnäri

Se joku pikkupaikka autokoulun vieressä, lähellä BioSaloa... edullinen ja hyvä!

• mies

Sarianne on ihan ehdoton suosikki, aina hyvä lopputulos. Ja ei ole kalleimmasta päästäkään.

• ................

tangle

• tangleee

Sariannessa kerran käyneenä voisin sanoa että uudelleen en menisi, sai värjätä uudelleen.. Tangle ehkä hieman kalliimpi mutta aina hyvä palvelu ja mukava henkilökunta, tyytyväisenä saanut aina lähteä

• otetaanko 2 vai 3mm

älä sinne paskaan rahojasi laita! sen verran paska palvelun taso ja vittumaiset ämmät! pari kertaa käyny ja alkoi vituttamaan! tangle on ihan hyvä! itse käynyt siellä kans!

• keesi4life

parturikampaamo danica turuntiellä, hinnat on edulliset ja ammattitaito huipussaan

• Kynitty

Minun hiukseni pilattiin Tanglessa, pää oli kuin petolinnun p..se. En kyllä suosittele.

• leikkaus vain

Ainoat paikat missä hiukset leikattu juuri niin kuin haluan eikä se leikkaaminen kestänyt kahta tuntia ovat Anna ja Otto sekä Alfa. Alfassa se huono puoli tosin että vain käteismaksu käy eikä koskaan ole vaihtorahaa antaa takaisin... Ja olen siis vain käynyt leikkaamassa. Värjäyksistä paras kuulemma Tangle.

• Valinnut Tanglen!

Olen vuosi sitten muuttanut Saloon. Etsin hyvää kampaajaa, kokeiltuani useita olen valinnut Tanglen. Olen erittäin tyytyväinen kun siellä on samalla käynnillä saatavissa myös kosmetologipalvelut.

• Mukavapaikka

Kampaamo Irene Bio Salon talossa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      212
      3916
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      63
      2485
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      392
      2326
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2243
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1531
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1257
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      72
      1186
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1136
    Aihe