Mikä on oikeesti hyvä kampaamo Salossa? Sellanen missä olis hyvä hintalaatu-suhde kun naisten tukan leikkuun ja värjäyksen hinta hipoo nykyään lähes pilviä joka puolella...
Kampaamo Salossa
27
10488
Vastaukset
- -----------------------
HeliZen on hyvä!
- leikkukone
niin säästät paljon, et tarvii kampaamoja
eikun siilitukkaa käyttämään, helppo hoitaa, kuivuu nopeasti - olen käynyt
Paras on Tangle :)
- kyl kans
Tangle on hyvä!
- tangle on paras
Joo, paras on ehdottomasti tangle.. Ja sieltä Pauliina, Hanna, ja Sari ovat parhaita!!
- Red67
Ite kun leikkaa ja värjää, tulee halvaks😊
- dffgd
Sarianne!!!!
- gdpkljzdf0
Tuntuu pikkasen omalta mainokselta, ensin ketjun aloittaja kysyy mikä paras kampaamo ja sitten vastaa siihen itse.
Oma kehu haisee paskalta.
- piitu pirteä
Jonski & Riina hyvä ja edullinen.
- Aikuisiateinejä
Itse siirryin Tangleen kun se avautui, ennen kävin siinä sokoksen headlinessa, mutta siellä jotenkin kampaajat tuntuvat olevan TODELLA ylimielistä kansaa, varsinkin nämä nuoremmat neitoset. Välillä sai purra ikeniä kun istui tuolissa ja kuunteli näitä, huhhuh.. Onneksi ei tarvitse enään!!!
- ioioioioioooii
Oho! Kummallista, et kaikki käy Tangassa! Mä luulen kanssa, että pientä omaa mainosta yritellään, ilmasta kun tää palstatila täällä on.
- kiikunkaakun
Tanga ? ;) no haloo ei kaikki siellä käy siis Tanglessa. Oon käynyt ja ihan jees mut kallis.
- käynyt
Kaskin Pirjo Eenokin kadulla on edullisin ja paras kampaamo-
. - Niksnakspois
Helsingintiellä oleva Saksettina on myös hyvä. Olen ollut muutaman kerran ja myös nuorisoni tykkäs leikkuujäljestä(ja se on jo ihme). Edullinen ja omistaja iloinen ja asiallinen. Myös nopea leikkaaja,eikä "tuhtaa" turhaan et sais aikaa kulumaan.
- Minä vaan
Kasken Pirjo on oikeasti hyvä ja halpa, varaa tarpeeksi aikaa asiakasta kohti ja muutenkin mukava nainen.. Ollut minun vakikampaajani jo 15 vuotta..
- Miimaa
My JoY Esterinkadulla. Edullista ja rauhaisa tunnelma hyvän palvelun lisäks. Kauan olinkin tuuliajolla kunnes Kaisa palasi työelämään :)
- Vakiasiakas
Jos sulla on aikaa, niin halvimmalla pääset AmiStylessä eli ammattikoulun pk-linjalla oppilastyönä . Kestää aikansa, mutta 3. lk:n oppilaat ovat jo osaavia. Opettaja tarkistaa työn lopputuloksen ennen kuin asiakas päästetäänm ihmisten ilmoille. Todella edullista ja täytyyhän oppilaiden saada opetella työnsä oikeiden asiakkaiden kanssa. Auki myös ainakin kerran viikossa klo 18 asti!
- tynnäri
Se joku pikkupaikka autokoulun vieressä, lähellä BioSaloa... edullinen ja hyvä!
- mies
Sarianne on ihan ehdoton suosikki, aina hyvä lopputulos. Ja ei ole kalleimmasta päästäkään.
- ................
tangle
- tangleee
Sariannessa kerran käyneenä voisin sanoa että uudelleen en menisi, sai värjätä uudelleen.. Tangle ehkä hieman kalliimpi mutta aina hyvä palvelu ja mukava henkilökunta, tyytyväisenä saanut aina lähteä
- otetaanko 2 vai 3mm
älä sinne paskaan rahojasi laita! sen verran paska palvelun taso ja vittumaiset ämmät! pari kertaa käyny ja alkoi vituttamaan! tangle on ihan hyvä! itse käynyt siellä kans!
- keesi4life
parturikampaamo danica turuntiellä, hinnat on edulliset ja ammattitaito huipussaan
- Kynitty
Minun hiukseni pilattiin Tanglessa, pää oli kuin petolinnun p..se. En kyllä suosittele.
- leikkaus vain
Ainoat paikat missä hiukset leikattu juuri niin kuin haluan eikä se leikkaaminen kestänyt kahta tuntia ovat Anna ja Otto sekä Alfa. Alfassa se huono puoli tosin että vain käteismaksu käy eikä koskaan ole vaihtorahaa antaa takaisin... Ja olen siis vain käynyt leikkaamassa. Värjäyksistä paras kuulemma Tangle.
- Valinnut Tanglen!
Olen vuosi sitten muuttanut Saloon. Etsin hyvää kampaajaa, kokeiltuani useita olen valinnut Tanglen. Olen erittäin tyytyväinen kun siellä on samalla käynnillä saatavissa myös kosmetologipalvelut.
- Mukavapaikka
Kampaamo Irene Bio Salon talossa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565