Nimi Shettistammavarsalle? Nopsaan!
Nimi varsalle?
11
639
Vastaukset
- janina
Golden Hold, Tintin Tiina, Alice´s Bell, Little Rocky..? Vaikea sanoa, kun ei tiedä ponista tai sen taustasta mitään!
- SISILISKOSISKO
LITTLE LOLLIPOP.FUNNY BUNNY,MIMMILIINA,NPPU,NELLIINA,NAPERO,SINTTISANDRA..SIIS NUPPU OLI TUO YKSI:)
- hyvä nimi saattaisi
olla Pippuri, jos se on musta tai tumman ruskea :)
settiksethän ovat välistä vähän pippurisia.. :) - kettuu
Pikkumyy on ihana nimi shettikselle!:D
- <3
My Little Pony
- ...
<3 kirjoitti:
My Little Pony
Taitaa tulla vähän myöhässä tämä viesti, mutta entäs sit Tiketibuu. Näyttää kyllä kirjoitettuna vähän tyhmältä, mutta kivan kuuloinen.
- me
entäs hyvä ni,i friisiläisorivarsalle?!? Ja ois vähä kiire!!!
- kkiolnpnia
furyfire, golden dragon...
- jokuhyyppä
Pumppa on ihana nimi hevoselle! Mun kaverilla oli semmonen. Saatiin aina hyvät naurut pienenä kun kerrottiin muille hepan nimee... :D Poju ja Hugokin on ollu. Ja joku Kisse tai Kissu. Nykyään on vielä Wuokkokin... : DDDD Ihania nimiä kaikki...
- huono keksii
miina fiina pippuri dainea oon huono keksii
- 7+3
http://www.lilletall.com/nimed/index.htm Täältä löytää nimiä! Ja muistakaa tarkistaa hippoksen sivuilta ettei valitsemanne nimi oo jo käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2331789- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451192Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad49917- 14750
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 37715
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23692Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627