tony halme muuttanut

kotkaan!!

pitääkö huhu paikkansa?? ostanut kuulema karhuvuoresta kämpän ja hakenu töihi sulzerille.

20

3577

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tokiilmanmuuta

kyllä pitää, sulzerilla meinaa myöskin säästää konehankinnoissa kun työstää metallia paljailla käsillään

• porukan

duunarinainen olis mieshenkilö ja jollakin tehtaalla töissä. tällästä kuulin voi olla pelkkä huhu. jos se on se tony halme

• Halmeen nähnyt

Ainakin se karkkarissa oli tänään. Kävin laittaas vetoi ärräl ni se täytteli kenokuponkii siel! Iso ukko, varmaan kaks metrii!

• sony1

Hah hah sanokaa yksikin hyvä syy miksi miljonäärimies stadilainen muuttaisi johonkin kotkaan ja viel jonnee hemmetin karkkariin...

• e i

Tee raha pesää Tony H.lle

• vilu ja nälkä

Halmehan on eläkkeellä kansanedustajan hommasta ja nostelee eläkettä suomen valtiolta.

• maksaja muiden joukossa

kuussa näppiin, hyvin sai asiat järkättyä. :)

• ääliöitä
        maksaja muiden joukossa kirjoitti:

kuussa näppiin, hyvin sai asiat järkättyä. :)

Kun jauhavat paskaa tällä syvässä kateudessaan ja omia myrkkyjään syöttävät lukioille. Eivät vaivaudu tarkastamaan verottajalta Halmeen todellisia tuloja mitkä ovat omia eläketuloja Eduskunnasta ja mitkä on hankittu ennen eduskuntaa. Se paljastaa vasemmistolaisuuden todellisen kannan vääristellä asioita heille edulliseen suuntaan. Muka se heijastaisi sellaisten kannatukseen, joilla ei ole eläkeläisen tuloihin mitään tekemistä saati osallistumista. Vasemmiston pelko rehellisyyden eteneminen Kotkassa on häväistävä keinolla millä hyvänsä vaikka paskan jauhamisella siihen he kyllä pystyvät tämä ketju on hyvä esimerkki siitä.

• ..mitää ole ottannu...

Yksi vinttipimee kyllä mahtuu lisää tähän kaupunkii.

• joka aamu

Mieluinnen aihe miehisille miehille,joita kotkassa riittää ,samaa kastia olette itekin halmeen kanssa..

lopettakaa toi sairasta'minen jo..ja menkää töihin.

• Nähty taas

Kuulin lisää huhua asian tiimoilta. Pentti "Max" Stasilainen kuulemma on muuttamassa yhteen Tonyn kanssa! Eipä olisi uskonut, toisaalta molemmiltahan löytyy poliisitutkintaa joka vuosikymmeneltä ja molemmat ovat toimineet lääkeaineiden kanssa iät ja ajat. Toinen työn puolesta ja toinen taas lähinnä harrastuspohjalta.

Mielenkiintoista seurata kuinka suhde etenee ja mukavaa nähdä kuinka perussuomalainen sekä vasemmistolainen yhtyvät tällä tavalla. Siis aivan sanan varsinaisessa merkityksessä.

• Halmeen nähnyt

Halme ei oo mikää hookkan ja sitä paitsi jos se lukis ton ni vittu saisit todella vahvasti turpaan. Halme oli äsken Josen terassila upeen akan kanssa ja ottaa varmasti tollasilta pelleiltä luulot pois. Näin ku turkkilaiset pelkäs sitä ku käveli pitsojen kanssa ohi! HAHAA pelkää arjalaista!! Whait power!!

• sitten yksi
        Halmeen nähnyt kirjoitti:

Halme ei oo mikää hookkan ja sitä paitsi jos se lukis ton ni vittu saisit todella vahvasti turpaan. Halme oli äsken Josen terassila upeen akan kanssa ja ottaa varmasti tollasilta pelleiltä luulot pois. Näin ku turkkilaiset pelkäs sitä ku käveli pitsojen kanssa ohi! HAHAA pelkää arjalaista!! Whait power!!

tappelupukari lisää,en minä kyllä oikein usko,että Halme nyt olis niin agressiivinen,että häntä kenenkään pelkää tarvis.

• Bouncer#1

Ensinnäkin Tony ei muuta Karhuvuoreen vaan Aittakorpeen. Toisekseen Ei todellakaan mene mihinkään Sulzerille vaan tulee Ilon taloon portsariksi ja avaa oman salin keskustassa. Kolmanneksi se ei osta kämppää vaan vuokrasi jo rivarikolmion. Et sillee vitun kaikkitietävät, ottakaa asioista selvää.

• fightquest

just joo!!! ja sekö ei pidä paikkaansa että oli vetäny karhuntorilta "juoksukaljat" ja oli pullistellu ilman paitaa koulun maitolaiturilla nuorisokriminaaleille ennenk poliisit hakivat putkaan????? ja halme ei vedä ketää karkkarilaista turpaa jos sattuu karhuvuoren vapaaotteluklubilaiset kohalle!

• Jos ei veikkaa ei voi hävitä

Sepä oisi vuoden juttu se, jos Halme tänne Kotkaan poken hommiin tulisi. Mä arvelen, että ent. Onnelan tulevan Ilon Talon henkilökunnalla on jonkunmoista ennakkotietämystä siitä hepusta. Luulis että haluais pitää ovimiesten imagon ja palvelutason edelleen hyvänä kuten tähän astikin?

On muuten kiva käydä paikassa, missä ovimiehet ei luule olevansa maailman omistajia vaan hoitavat työnsä siististi ja asiallisesti. Kunnioitus pitää kurissa, molemmin puolin.

• halme,halme
        Jos ei veikkaa ei voi hävitä kirjoitti:

Sepä oisi vuoden juttu se, jos Halme tänne Kotkaan poken hommiin tulisi. Mä arvelen, että ent. Onnelan tulevan Ilon Talon henkilökunnalla on jonkunmoista ennakkotietämystä siitä hepusta. Luulis että haluais pitää ovimiesten imagon ja palvelutason edelleen hyvänä kuten tähän astikin?

On muuten kiva käydä paikassa, missä ovimiehet ei luule olevansa maailman omistajia vaan hoitavat työnsä siististi ja asiallisesti. Kunnioitus pitää kurissa, molemmin puolin.

mä olen fanittanu aina halmetta! olen jopa hankkinut samanlaiset tatuoinnitkin, tonin levyn ja alkanut podaamaan. jos noi pokehommat pitävät paikkansa niin ainakin tiedän missä raflassa tulen viihtymään. tapasin tonin kerran meripäivillä ja sain nimmarin paperille. jotkut luuserit ottivat käteen ja heillä tuskin on enää nimmari tallessa, onpa typeriä! ps. toni, jos sul ei ole kämppää ni voit punkkaa mun luona.

• Urpoturpo
        halme,halme kirjoitti:

mä olen fanittanu aina halmetta! olen jopa hankkinut samanlaiset tatuoinnitkin, tonin levyn ja alkanut podaamaan. jos noi pokehommat pitävät paikkansa niin ainakin tiedän missä raflassa tulen viihtymään. tapasin tonin kerran meripäivillä ja sain nimmarin paperille. jotkut luuserit ottivat käteen ja heillä tuskin on enää nimmari tallessa, onpa typeriä! ps. toni, jos sul ei ole kämppää ni voit punkkaa mun luona.

Jeesjees Tonyllä siis on jo kämppä aittiksessa eikä ehkä tuu jonku wannabepodarin luokse todellakaan.

Ite oon Bodannu vuodest 2006 et kokemusta on jo aikalailla ja Tonyllekin voisi olla jotakin annettavaa esim. ravintopuolella. Mulla on nyt bulkkikausi vielä päällä mutta parin vuoden päästä varmasti alan tiukkaamaan. Tulosta on tullut hienosti ja hauiksen ympärysmitta on olkapäästä mitattuna 50cm noin. Vasen haukka 43cm mut nyt syksyllä treenaan sitä enemmän. Sitäpaitsi ei oo mitään järkeä reenata hauiksista yli-isoja tai kalliit tirbaalitatskat venyy muodottomikksi.
        Tervetuloa vaan Tony Kotkaan jos satut lukemaan tän niin voin laittaa yhteystiedot mikäli olet kiinnostunut reeniohjelmista joita olen tehnyt jo Tsegulle, Vääbälle ja Emulle jotka on samal luokal levyseppälinjal. Vääbä vetää penasta koska vaa 120kg.

• HEHEHEHEHEHEEEEEEE....
        Urpoturpo kirjoitti:

Jeesjees Tonyllä siis on jo kämppä aittiksessa eikä ehkä tuu jonku wannabepodarin luokse todellakaan.

Ite oon Bodannu vuodest 2006 et kokemusta on jo aikalailla ja Tonyllekin voisi olla jotakin annettavaa esim. ravintopuolella. Mulla on nyt bulkkikausi vielä päällä mutta parin vuoden päästä varmasti alan tiukkaamaan. Tulosta on tullut hienosti ja hauiksen ympärysmitta on olkapäästä mitattuna 50cm noin. Vasen haukka 43cm mut nyt syksyllä treenaan sitä enemmän. Sitäpaitsi ei oo mitään järkeä reenata hauiksista yli-isoja tai kalliit tirbaalitatskat venyy muodottomikksi.
        Tervetuloa vaan Tony Kotkaan jos satut lukemaan tän niin voin laittaa yhteystiedot mikäli olet kiinnostunut reeniohjelmista joita olen tehnyt jo Tsegulle, Vääbälle ja Emulle jotka on samal luokal levyseppälinjal. Vääbä vetää penasta koska vaa 120kg.

HEH HEH HEH HEEEEEEE.....
        Jaa vai niin....ja mitään..kö et ole ottanut?
        HEH HEH HEEEEE......
        Lisää tällaisia ufojuttuja..nää on hauskoja niiiin että......HOHOHOOOOOOOOOOOOO

• juttua
        HEHEHEHEHEHEEEEEEE.... kirjoitti:

HEH HEH HEH HEEEEEEE.....
        Jaa vai niin....ja mitään..kö et ole ottanut?
        HEH HEH HEEEEE......
        Lisää tällaisia ufojuttuja..nää on hauskoja niiiin että......HOHOHOOOOOOOOOOOOO

pojat heittää kyllä hyvää juttua! kiva lukea ku ei pipo kiristä! kiitos kirjoittajalle/kirjoittajille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      93
      1738
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1159
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1158
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      813
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      34
      773
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      5
      716
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      696
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      670
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      666
    Aihe