kaipaa asiammallisimmille saiteille?
Tämä sivusto on kuin keltainen lehdistö pahimmillaan, pahansuopaisuutta, ilkeilyä, juoruja, selkään puukottamista,oikeaksi todistelua ja kaikenmaailman vannomista.
Tulee mieleen..."ken täältä käy, voi kaiken toivon heittää".
Juuri sellaisia te olette ja sellainen on tämä palsta ja sivusto.
Ettekö koskaan...
28
1207
Vastaukset
- HTZA
mutta kun ei löydy.
Olisiko sinulla jotain vihjettä?
Jotain ihan omaa, sellaista sinun asiallisuuttasi?
Ettemme erehtyisi kaverisi asiallisuuksiin tai, mikä pahinta, jonkun tutun tuttusi.- ole...
ilkeä vieraalle.
- näin luulen..
ole... kirjoitti:
ilkeä vieraalle.
mikään vieras vaan yksi ja sama riidankylväjä joka on levitellyt karvaita nonparellejaan tänne jo useamman päivän ajan.
- HTZA
ole... kirjoitti:
ilkeä vieraalle.
Hän esitti selvän mielipiteen ja minä vastasin siihen.
Vastasin kysymyksillä jotka minua askarruttivat. - sen kyllä ihan
HTZA kirjoitti:
Hän esitti selvän mielipiteen ja minä vastasin siihen.
Vastasin kysymyksillä jotka minua askarruttivat.itse!
Niin muuten,miks sä oot täällä kun olet niin kaikentietävä rikkiviisas.
Tämä ei ollut kysymys.
- tämä varmastikaan
on ainoa saitti, luulen. Mutta tuo kuvauksesihan on aika yksipuolinen. Onhan täällä paljon muutakin, jos vaan haluaa nähdä. Et taida haluta? Negatiivinen asenne?
- Yxitypy
se hyvän palstan, niin menen heti :=))
Jonkun verran muita palstoja kiertäneenä olen tullut tulokseen, ettei sellasia ole.
Me olemme... tai meidän pitäis olla ihmisiä, ja palsta on sen mukainen :=)) - Rocellii
ahhahah...jopas jyrähti
kiitos hyvistä nauruista.....;DD- ****
Ole hyvä.
- HTZA
En ihan heti näkisi syytä nauraa. Paitsi jos tunnet tuon aloittajan.
Minulle tuli vähän surkeakin olo, aloittaja ei ole löytänyt haluamaansa vastakaikua, ei paikkaa missä olla. Siten kun hän haluaisi.
Sellaisia ihmisiä on.
Siksi minäkin kysyin mitä hän haluaisi.
Vaikka olinkin aika varma että kaikille ei ole sijaa, misään. - Kerran täälläkin
HTZA kirjoitti:
En ihan heti näkisi syytä nauraa. Paitsi jos tunnet tuon aloittajan.
Minulle tuli vähän surkeakin olo, aloittaja ei ole löytänyt haluamaansa vastakaikua, ei paikkaa missä olla. Siten kun hän haluaisi.
Sellaisia ihmisiä on.
Siksi minäkin kysyin mitä hän haluaisi.
Vaikka olinkin aika varma että kaikille ei ole sijaa, misään.Jopa oli tervehdys. Noo, kukin taaplaa tyylillään. Meillä päin kylläkin tuon kaltaisille tervehtijöille on ihan oma nimike...sanonko? En viitsi.
Ja vastaukseksi: Olen kyllä löytänyt paikkani, jossa olla. Minähän kysyinkin teiltä muilta, miksi olette täällä, ala-arvostetulla sivustolla.
Suomi 24 on suosittu, sitä en kiellä, mutta niin ovat iltapäivälehdet ja juorulehdetkin.
Olette uskottavudessanne samaa kastia. Miinuksen puolella. Kerran täälläkin kirjoitti:
Jopa oli tervehdys. Noo, kukin taaplaa tyylillään. Meillä päin kylläkin tuon kaltaisille tervehtijöille on ihan oma nimike...sanonko? En viitsi.
Ja vastaukseksi: Olen kyllä löytänyt paikkani, jossa olla. Minähän kysyinkin teiltä muilta, miksi olette täällä, ala-arvostetulla sivustolla.
Suomi 24 on suosittu, sitä en kiellä, mutta niin ovat iltapäivälehdet ja juorulehdetkin.
Olette uskottavudessanne samaa kastia. Miinuksen puolella.arvottamaan toisia, millä meriitillä muka?
- HTZA
Kerran täälläkin kirjoitti:
Jopa oli tervehdys. Noo, kukin taaplaa tyylillään. Meillä päin kylläkin tuon kaltaisille tervehtijöille on ihan oma nimike...sanonko? En viitsi.
Olette uskottavudessanne samaa kastia. Miinuksen puolella.minulla on vahva usko siihen että täältä poistuvat kaikki, kunhan huomaavat miten ala-arvoisessa seurassa ovat.
Ole hyvä, ja seuraa mielenkiinnolla, kyllä tämä tästä.. - On hyvä,
Kerran täälläkin kirjoitti:
Olette uskottavudessanne samaa kastia. Miinuksen puolella.että SINÄ olet täällä, edustamassa sitä valoisampaa parhaimmistoa :DDDD
- Yxitypy
On hyvä, kirjoitti:
että SINÄ olet täällä, edustamassa sitä valoisampaa parhaimmistoa :DDDD
Nyt on aika lähtee nukkumaan.
Aika rauhallinen ilta täällä ollutkin tänään :=))) - HTZA
On hyvä, kirjoitti:
että SINÄ olet täällä, edustamassa sitä valoisampaa parhaimmistoa :DDDD
jos minunkin silmäni avautuvat?
Olen ollut täällä ikuisuuden, enkä ole huomannut mitään puukotuksia, - jotain pikkukiusaa, mutta heistä selviää kun ei provosoidu kovin helposti.
Miksi mie en huomaa ihmisten pahuutta, olenko mie liian naiiiiiiiiiiiiivi ihminen? :/- Steffo
Tämä palstahan on mahtava!!! Harvoin lukee mitään törkeyksiä. Päinvastoin monissa kommenteissa huokuu elämänviisaus ja aito välitäminen kanssaihmisistä. Ja toisaalta- viestithän täytyy ottaa "med en nypa salt", niinkuin ruotsalaiset sanovat.
- k/k
mutta ukkomiehenä on oltava tässä kun vaimo määrää.
Toisaalta ,kokeneena savusukeltajana ja viemärin aukasijana olen tottunut melomaan jätteissä.
Niihin verrattuna tää palsta on helppo rasti,täällä myös oppii, minäkin opin välilyönnin pilkun jälkeen.
Toivottomia emme ole,sillä ei niin synkkää päivää ettei aurinko nousis ja joka aamu katon peiliin että joko se näkyy,ei vielä. - milloinkaan
emme löydä toista yhtä kivaa palstaa kuin tämä.
Paitsi sitten,kun siirrymme joukolla 60 osastoon. - hyvin tiedätkin,
täällä kirjoittelu on vapaaehtoista. Jokaisen oma asia on olla siellä missä viihtyy, eikä siihen tarvita holhousta toisten kirjoittajien taholta.
Paina se pieneen mieleesi. - wanita
olet lukenut ja ymmärtänyt kaiken väärin
älä turhia nipota , sano mitä haluat ja poistu näyttämöltä takavasemmalle - misislisbet
Oletkin jo saanut vastauksia laidasta laitaan, vaan kysyisin miksi tai mikä "innoitti" sinut
tänne 50;n kirjoittamaan?
Ihan asiallisia, lohduttavia ja yhteispeliäkin
täältä löydät kunhan enempi lueskelet.
Kovin huonolla tuulella olevan sun luulen...:). - alima
fiilikset ja todella olen kaivannut aikuista keskusteluseuraa.
En vain tiedä mistä sellaista voi löytää.
Tiedätkö sinä jonkun fiksumman palstan, missä voisi oikeesti keskustella, eikä vain heitellä älyttömiä kommentteja, kuten täällä valtaosa tuntuu tekevän.
En millään voi uskoa, että kaikki keskustelijat olisivat täyttäneet 50. - tämän
parempaa ole keksittykään. Minäkin kun yksikseni olen, niin joskus, kun ei kaikki mene hyvin, tuntuu, että kaikki menee päin persettä. Tämän kun aukaisee, niin johan valkenee, että minullahan on asiat vallan hyvin. On terveyttä, mitä nyt nivelissä välillä kolottaa,on työtä, alkaa tuntua kyllä välillä raskaanpuoleiselta. Kaikkea sitä näkee, että toivon voi heittää, kun täällä käy, sehän on juuri päinvastoin, tämän aloituksen kun luin, niin huomasin, että minulla on oikein mukava olotila.
Onhan täällä joitakin ilkeitä ihmisiä, mutta eivät he tahtipuikkoa heiluttele. Me essolaiset olemme niin höveleitä, fiksuja ja voimakastahtoisia miehiä, että meidän elämänmyönteiset ja viisaat lausuntomme kyllä kompensoivat muutamat palstalla esiintyneet ilkeydet, joten yleisilme on hyvinkin positiivinen.
Käyn ilman nimimerkkiä eräällä keskustelupalstalla jonka pääotsikko on tiede. Siellä keskustelen asialinjalla faktoista ja tieteellisistä julkaisuista.
Ja nimimerkilläni käyn lasten musiikki palstalla.
Omasta puolestani voin kyllä kertoa, että viihdyn täällä muuna aikana. En ole erityistä juoruilua ja pahansuopaisuutta huomannut. Kaikilla meillä on joskus huono päivä ja sellaiset ikävät keskustelijat on helppo sivuuttaa.
Minusta täällä on vain kivoja kirjoittajia. Jonkun toisen ihmisen paha mieli ja ikävästi kirjoitettu kirjoitus ei pilaa minun päivääni. Saat kiukutella.Outoa puhetta! Mitäs pahaa siinä on jos joskus vierailee näillä "asiattomilla" sivuilla! Eikö tämä ole hyvää vastapainoa arkeen. Tällaista me 50 ihmiset kaipaamme, puhetta asiasta ja asian vierestä.
Kyllä täällä suurin osa kirjoittaa asiaa ja tosissaan. Vähän on selkään puukottajia.
Juorujako? Kenestä juoruillaan? Oikeaksi todistelua, totta kai jos asia on niin ja siihen uskoo niin kai sen voi oikaksi todistaa.
Kokeileppa huviksesi jotain muuta saittia! Tulee turpaan ja kovaa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2686658Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2236229Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai385643Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1514978Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi303785Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1953719Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313445Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan43133HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok333133Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3322785