Ihmeisiä

änimöl

Kenellä tuntuu siltä joskus kuin hän hengittäisi luonnon kanssa? Siltä kun sydän on auki ja haavoittuvainen. Sydän on nykypäivänä kiinni sen takia, koska maailmassa ihmiset ovat sidoksissa toisiinsa kärsimyksissään. Asiat saavat jatketta, ellei tule hyväuskoinen sattumoisin sydämmiimme käymään ja korjaa ajatuksen hyväksi... Tämä on tietenkin oppimista elämisen kautta, mutta tahdon että voitte sanoa, että uskotte. Kuolema yllättää aina, mutta jotain erittäin ihmeellistä yksilölle on tapahduttava, jotta kuollessa tuntui siltä, että eläminen oli todellakin sen arvoista, sillä se hetki kun huomaa, että ei voi enään tähdätä huomiseen, ihminen antautuu. Sydän on lihas, joka lähettää sähköä. Iho on vain kuori, joka pitää lihan koossa. Kun antauduin asialle, että en ole koskaan yksin, sama sitten kuinka syvällä maan sisällä olen, jollain ihmeen tavalla joku ihminen saavuttaa mieleni. Sanon sitä ihmeeksi, sillä en tunne täysin sitä tapaa, miten Hertsit liikkuvat ihmisestä ihmiselle, mutta kun jo sanon tämän, niin tunnen sen totena, koska meillä kaikilla on suojelusenkeleitä jotka pitävät meidät iloisina, jos uskallamme/osaamme kuunnella. Nöyryys pienuuttamme kohtaan tuo eteemme aina totuuden. Olemme osa luontoa. Siis kysymys on, että kenestä tuntuu siltä, ettei sydän hengitä omaa kauneutta? Haluan keskustella tästä uskaliaitten kanssa. Ja he jotka tietävät opettavan paikkansa tässä maailmassa, niin nostakoot vain päänsä ja hymyilkööt. Olemme maailman ihmisiä ja meillä on yhteinen päämäärä. Tanssi. Oma tanssi yhteinen jaettu tanssi. Itseopiskelu suurimmassa mielen jaottelussa. Raikkaimmassa paikassa, kirkkaimmin värein. Rahalla ei ole muuta käyttöä paitsi turvata tämä pohja elämälle. Mutta todellinen kieli tulee esiin kun uskaltaa näyttää haavansa. Kaikki tietää, kukaan ei uskalla. Jos joku sen tekee kokeillakseen, muut pahaiset ihmiset odottaa tilaisuutta saada nauraa tälle, sillä he eivät ymmärrä, että rakkaus ei tule itsestään, vaan siihen on otettava osaa.

2

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • änimöl

Mitä tänään pyörii mielessä tähän lisättävää on, että minä olen itse itseni tiellä rakkaudessa eikä kukaan muu, koskaan. eikä ole koskaan ollutkaan, jos täysin totta puhutaan.. Sydän on oltava auki.. On oltava täysin tietoinen voimastaan ja kerättävä itsevarmuutensa siitä, mikä on kaunista ja mukavaa. Simppeli homma, vaikkakin istun toimistossa rumien seinien sisällä missä tuntuu, että maailma katoaa käsistä, mutta mihinkäs muuhun elämässä kannattaa sijoittaa kuin vapauteen liikkua ja olla kevein mielin. Mikään muu asia ei johda moninaisiin iloihin kuin keveys.

• änimöl

...On nykyään ajaa teidät pois näiltä palstoilta aivan rehellisesti... Täällä ihminen tuhlaa aikaansa, ellei asiat tule selviksi ja tuntuu siltä, että ei ihminen tule täällä ainakaan selväksi... Minäkin istun töissä aina kun tänne kirjottelen...(kovaa työtä huhhuh).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      123
      1732
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      681
      1644
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1343
    5. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1298
    6. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      322
      1294
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1258
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1195
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1155
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1142
    Aihe