Minulla maksa arvot oli 250 gamma gt ja kahen viikon päästä 370 ja en juo juuri ollenkaan ja työterveyslääkäri lähetti heti keskussairaalaan päivystykseen jossa otettiin kokeita kuvattiin keuhkot ja ultraäänellä sisäelimet jotka normaaleja siis kertokaa onko jotain elintarvikkeita jotka vois nostaa arvoja.?
Toivosin asiallista tietoa onko todella jotain säilykettä tai ruokaa joka nostais arvoja .?
Luontaistuotteita en ole koskaan käyttäny joista lääkäri varoitti että ne nostavat arvoja rajusti mutta kun minä en käytä mistä syystä arvot nousee olisko jollain kokemuksia samanlaisii.
Kertokaaa, hermot menee kun tietoo ei saa....
Olen käynyt läpi antibiootti ripulit ja silloin tuli verta jatkuvasti mutta sitten tehtiin paksusuolen tähystys se helpotti kun tuli tieto ettei mitään vakavampaa silloin se vain on ymmärrettävä toiminnalliseksi vaivaksi kun ulostaa usein tai on stressiä voi tulla verta mutta kun tutkittu suoli ei tarvi huolestua.
Jokaisen suoli on erilainen ja tunnen aina ne patit peräaukossa vaikka ei verta tulekaan niin tiedän että ei vaarallista muutta tutkituttaa pitää tietenkin.Että on vain pukama verta tosin kiusallinen vaiva mutta näyttää yleinen olevan.
Varokaa luontaistuotteita ne saattavat tuhota maksaa ja munuaisia ja liittyy epäilyihin jos et ole suolta tähystyttänyt.
Kaikesta viisastunut ja en koske huuhaa tuotteisiin , marjat ja vihannekset ja ruisleipä ja muu kuitu pitää kunnossa suolen.
Janne
Mikä nostaa maksa arvoja
ei alkoholista kysymys
5
1478
Vastaukset
- vaikka absolutisti.
Joi kuitenkin limsoja ja kokista, joiden myrkyt tekivät tehtävänsä.
- mykotoksiineista tuolla
- kukaan ei sellaista tutki
sairas ei voi valittaa käyt... kirjoitti:
- sääli tulee lääkäreitäkin
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069