Koska Espoon Blues saa lisävahvistuksia!
Koska espoon blues saa lisää vahvistuksia
5
323
Vastaukset
- saa vahvistusta henkilökuntaan
ja sinulla loppuu avohoito hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu pyskopaati
- Sairas olet mene avohoitoon
Kysyin vain koska espoon blues saa lisävahvistuksia, mene ite avohoitoon psyköpaatti.
Kirjoituksesani ei ollut mitään vikaa tiedustelin vain koska espoon blues saa lisää vahvistuksia, koska tällä kokoonpanolla espoon blues ei voita ensivuona mitallin mitallia. - miksi juokset vapaalla jala...
Sairas olet mene avohoitoon kirjoitti:
Kysyin vain koska espoon blues saa lisävahvistuksia, mene ite avohoitoon psyköpaatti.
Kirjoituksesani ei ollut mitään vikaa tiedustelin vain koska espoon blues saa lisää vahvistuksia, koska tällä kokoonpanolla espoon blues ei voita ensivuona mitallin mitallia.voiko edes paras sypholokki auttaa sinua enää?
- tarvitset sypholokin apua
Sairas olet mene avohoitoon kirjoitti:
Kirjoituksesani ei ollut mitään vikaa tiedustelin vain koska espoon blues saa lisää vahvistuksia, koska tällä kokoonpanolla espoon blues ei voita ensivuona mitallin mitallia.sanoin että sinulla loppuu avohoito enkä sanonut että kirjoitus oli viallinen toisin kuin pääsi luultavasti
- Toivon hänelle kaikkea hyvää
tarvitset sypholokin apua kirjoitti:
sanoin että sinulla loppuu avohoito enkä sanonut että kirjoitus oli viallinen toisin kuin pääsi luultavasti
Tarkoititte varmaan tätä tekstiä >>> ja sinulla loppuu avohoito hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu hullu pyskopaati
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586