Suudelmia ja kolarointia

Tiedä_itsekään

Viime viikolla näin kaksi unta, jotka on jonkun verran olleet ajatuksissa. Näin nämä unet vielä samana yönä. En muista kumman näin ensin, mutta näin tässäpä ne tulevat..

Olin tällä samaisella paikka kunnalla ja käveleskelin yksin keskustassa. Olin kait kauppaan menossa. Päätin kuitenkin tutun kampaamon kohdalla vaihtaa tien yli. En muista ajattelinko mennä varaamaan hiustenleikkuuajan vai miksi. Lähdin kävelemään tyhjän tien yli, mutta kun olin menossa tien puolessa välissä tuli auto juuri siltä kaistalta minne olin menossa, mutta se pysähtyi odottamaan. Yritin juosta tien yli, mutta jalkani tuntuivat jäävän kiinni tiehen. Sitten päätin palata takaisin tien toiselle puolelle. Silloin pystyin juoksemaan. Yhtäkkiä näin auton tulevan odottavan auton takaa, mutta se ei pysähtynyt. Mittarissa oli n. 120km/h. Autoilija näki minut, mutta ei jarruttanut. Sitten peitin käsillä kasvoni ja huusin ja tunsin kuinka auto rysähti minuapäin ja sitten kaikki pimeni. Sen jälkeen kun unsessa tulin tajuihini olin sairaalassa. Joku outo ihminen istui siinä vieressä ja nukkui puoliksi sairaala vuoteellani. Lääkärin tultua sain kuulla olleeni siinä tilassa 2 päivää. Omaisilleni oli ilmoitettu, mutta kukaan ei ollut käynyt luonani koko aikana. Aloin itkemään, mutta en pystynyt liikkumaan, koska se sattui niin paljon. Sitten silmissäni sumeni ja uni loppui kait siihen.

Toisessa unessa eräs vuotta vanhempi poika tuli paikkakunnalleni. Hän pyysi mua autonsa kyytiin ja suostuin tietysti. Menin takapenkille istumaan ja minulla oli polviin asti oleva hame ja ajattelin unessa, että "Mulla on niin paksut reidet, etten kehtaa tällasella hameella mennä tonne eteen istumaa" ja sitten me ajettiin kai jonnekkin leirintä alueelle. Nousimme autosta ja juttelimme jotain ja sanoin, että "oon tosi huono suuteleen" ja yhtäkkiä poika suuteli mua. Sitten aloimme tekemään kielisuudelmia ja yhtäkkiä viereen tuli meidän kavereita. Lopetimme ennenkuin he näkivät ja tämä poika hymyili mulle ja olin jotenkin iloinen. Istuimme kavereiden kanssa ringissä ja juttelimme. Suurin osa näistä "kavereista" oli kuitenkin minulle outoja.

0

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
        Maailman menoa
        94
        4263
      2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
        Ikävä
        29
        3233
      3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
        Ikävä
        45
        2350
      4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
        Ikävä
        35
        1358
      5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
        Sotkamo
        10
        949
      6. 141
        948
      7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
        Ikävä
        6
        904
      8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
        Äänekoski
        12
        842
      9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
        Ikävä
        124
        786
      10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
        Ikävä
        11
        780
      Aihe