heips! Olen haaveillut viljiksestä jo jonkun aikaa.. mistä turun seudulta saisi (pinkkejä) ja tavallisia hiiriä..pakkaseen.. jos olet kiinostunut myymään minulle viljiksen hintaan enintään 80€ ja alle.. ota yhteyttä! [email protected]
hiiret
3
529
Vastaukset
- catitus81
Turusta löytyy kaksikin Pikkulinna-eläinkaupan toimipistettä. He myyvät mielestäni sopivan hintaisia pakasteita.
Minulla on edelleen vielä kaksi miami phase-poikasta vapaana. Taisitkin minulle lähetellä mailia ja kysellä. - oogds22
asun stadin vieres ja mun viljis on turun kasvattajalta, siel on halpoi hiirii, jokaista kokoo. Ja sen kotisivut on http://www.matelijat.info/
(: - suski87
Pikkulinnasta ja Matiakselta (tuo turkulainen kasvattaja) itsekin tuli hiiriä hankittua, ennenkuin aloin kasvattaa omat ruokahiiret itse. Omat käärmeet eivät enää pinkkejä syö, eli etenkin jos Halisten kieppeillä asut, niin meiltä noita karsittuja pinkkejä myös löytyisi muutamia (tähän mennessä karsittavia tullut 2-8 per poikue) myyntiin noin kerran kuussa (yhteyden saa laittamalla mailia osoitteeseen [email protected]).
Omat viljikseni ovat molemmat Matiakselta. Värimuunnoksista normaali, miami phase, hypomelanistinen, anerytristinen, amelanistinen, caramel ja mötley näyttävät Matiaksella menevän tuohon 80 euroon tai alle. Tämän vuoden poikastilanne löytyy tuolta: http://matelijat.info/viljakaarme/poikasia/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43835
- 33621
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461