Myydään kreikankilpikonnia tarvikkeineen Helsingissä

Pirske

Kaksi 1999 kuoriutunutta kreikankonnaa etsii uutta kotia. Kyseessä on uros ja naaras, ja ne myydään erikseen, koska ne ovat sisarukset. Konnat ovat pirteitä ja ihania persoonia. CITES-todistukset löytyy.

Molempien konnien mukaan tulee siis oma lasiterraario 35?*60*100 (kaupassa maksaa n.120e), UV-lamppu telineineen (kaupassa n.70e), matelijamattoja, lämpöspotti, muuta sisustusta ja halutessa myös saksankielistä kilpikonnakirjallisuutta.

Hinnasta voi toki neuvotella, mutta "paketin" (1konna tarvikkeet) lähtöhinnaksi tulee 350e. Kuvia voidaan lähettää sähköpostitse. Tiedustelut emmiheimonen(at)hotmail.com

4

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hankkijalle muistutus

      http://www.nicehouse.fi/lemmikit/matelijat/maakonna.htm


      "Harkitessasi kilpikonnan hankkimista muista, että olet vastuussa eläimestä koko sen loppuelämän ajan, eikä olisi oikein hylätä sitä. -- Maakilpikonnia saa usein eläinkaupasta, mutta monet myyvät konnan kyllästyttyään siihen ja lehdet ovat täynnä myynti-ilmoituksia. -- Konnaa hankkiessa on muistettava, että sillä tulee olla cites-todistus, muuten konna ei ole laillinen ja se on todennäköisesti salakuljetettu. Kilpikonnia ei kannata hankkia monta jo pelkästään sen takia, että ne ovat suojeltuja. -- Maakilpikonnille paras asuinpaikka on joko yksi huone tai koko asunto, jossa se saa kulkea vapaasti. Terraariot ovat niille aivan liian pieniä. Talossa tulee tietysti olla lattialämmitys, ettei konna vilustu."

    • konna perheeseen

      Hei! Perheemme on pitkään harkinnut kilpikonnaa lemmikiksi ja kreikankilpikonna kiinnostaisi nelivarpaan lisäksi. Samoin leopardikonna tuntuisi kiehtovalta, vaikka hurjan isoksi kasvaakin. Minkä kokoisia konnasi ovat ja miksi niistä luovut? Millaisia ne ovat luonteeltaan? Jos hankimme konnan näin syksyllä, askarruttaa talvihorros. Voit varmaan ostajaa opastaa. Olen lukenut aiheesta ja lähinnä pelottaa, ettei horrostaminen onnistu (olen niitä ihmisiä, jotka tarkastivat hyvin nukkuvien vauvojensa hengitysäänet monta kertaa yössä). Lapset kinuavat konnaa ja olen itse sen valmistautunut hoitamaan, koska innostus on tarttunut.

      • Pirske

        Konnat ovat jo löytäneet uudet hyvät kodit.


    • Hanna

      Moikka! Minkä ikäinen kreikankonnasi(siis uros) on tällähetkellä ja onko se viellä myynnissä?Olemme pitkään etsineet kreikankonnaa ja olisi kiva tietää hieman lisää jos kilpparisi on vielä myynnissä.Asun lahdessa äitini kanssa ja olisimme kiinnostuneitä kilpparistasi.p.s vastaathan pian!:D konnasi saisi meiltä ihanan ja vastuuntuntoisen kodin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3239
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1753
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1295
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1158
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe