Lexus IS saa -2009 "faceliftin" ja...

IS-F hybrid

34

2637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IsSimo

      Uudet Mazda6, Accord ja Mitsu Lancer lienevät jo vieneet valtaosan markkinoista?

      • rolleseppo

        ...ensimmäisen auton keksimisestä lähtien vieneet markkinat. Mitä järkeä siinä olisi edes jos esim. kaikki omistaisivat vaikka rolexin.


      • premiumiksi
        rolleseppo kirjoitti:

        ...ensimmäisen auton keksimisestä lähtien vieneet markkinat. Mitä järkeä siinä olisi edes jos esim. kaikki omistaisivat vaikka rolexin.

        siksi kilpailee noiden aiemmin mainittujen, tuotteina samanlaisten merkkien kanssa. saksalaiset ja ruotsalaiset premiummerkit ovat sitten omassa sarjassaan.


      • Hjuu
        rolleseppo kirjoitti:

        ...ensimmäisen auton keksimisestä lähtien vieneet markkinat. Mitä järkeä siinä olisi edes jos esim. kaikki omistaisivat vaikka rolexin.

        Paljon on yhteistä tojon kanssa sekä materiaalisella että immateriaalipuolella: Aven moottorit, Corollan kytkimet, sama suunnittelija tehnyt sekä Aven että IS:n.


      • panettelua
        Hjuu kirjoitti:

        Paljon on yhteistä tojon kanssa sekä materiaalisella että immateriaalipuolella: Aven moottorit, Corollan kytkimet, sama suunnittelija tehnyt sekä Aven että IS:n.

        Moottorit ei ole samat Avensiksen kanssa, kytkimessä ei ole mitään samaa Corollan kanssa ja suunnittelijalla on ollut aivan eri vapausasteet kuin Toyotan puolella. Seat Ibizalla ja Lamborghini Murcielagolla on sama muotoilija, onko ne mielestäsi samannäköisiä autoja?


      • näiden kanssa:
        premiumiksi kirjoitti:

        siksi kilpailee noiden aiemmin mainittujen, tuotteina samanlaisten merkkien kanssa. saksalaiset ja ruotsalaiset premiummerkit ovat sitten omassa sarjassaan.

        Alfa Romeo, Audi, BMW, Jaguar, Mercedes-Benz, Saab ja Volvo. Näistä perheautoon perustuvia wannabe-premiumeja ovat Audi, Saab ja Volvo, pienellä varauksella myös Alfa Romeo. Oikeasti saman luokan kilpailijoita Lexukselle jää siis vain BMW, Jaguar ja Mercedes-Benz. Ymmärrän, että sua harmittaa.


      • tämä on faktaa!
        panettelua kirjoitti:

        Moottorit ei ole samat Avensiksen kanssa, kytkimessä ei ole mitään samaa Corollan kanssa ja suunnittelijalla on ollut aivan eri vapausasteet kuin Toyotan puolella. Seat Ibizalla ja Lamborghini Murcielagolla on sama muotoilija, onko ne mielestäsi samannäköisiä autoja?

        Lexuksella on yhtä paljon yhteistä,mitä Nokialla ja Vertulla!.


      • ja epäonnistuja
        panettelua kirjoitti:

        Moottorit ei ole samat Avensiksen kanssa, kytkimessä ei ole mitään samaa Corollan kanssa ja suunnittelijalla on ollut aivan eri vapausasteet kuin Toyotan puolella. Seat Ibizalla ja Lamborghini Murcielagolla on sama muotoilija, onko ne mielestäsi samannäköisiä autoja?

        muuta saa aikaan kun rumuutta, meteliä ja natinaa.


      • ylppy
        panettelua kirjoitti:

        Moottorit ei ole samat Avensiksen kanssa, kytkimessä ei ole mitään samaa Corollan kanssa ja suunnittelijalla on ollut aivan eri vapausasteet kuin Toyotan puolella. Seat Ibizalla ja Lamborghini Murcielagolla on sama muotoilija, onko ne mielestäsi samannäköisiä autoja?

        dieseli on sama öljysyöppö kuin avessakin,eli täys paska joka on valovuoden jäljessä sakemannien teho nakuja..


      • harmittaa!
        ylppy kirjoitti:

        dieseli on sama öljysyöppö kuin avessakin,eli täys paska joka on valovuoden jäljessä sakemannien teho nakuja..

        Lexuksen diesel ei ole sama kone kuin Toyotassa, vaikka perustuukin samaan rakenteeseen. Ja se rakenne on edelleen luokkansa puhtain ja myös voimavaroiltaan nelisylinteristen kärkipäätä. Oma 42tkm ajettu 220d ei ole ainakaan tähän asti syönyt vaihtovälillä öljyä edes sitä vertaa, että sitä mittatikusta huomaisi. Erilaisiakin kokemuksia saa vapaasti kertoa, mutta kannattaa ehkä heittää mukaan jotain yksityiskohtaisempia tietoja, jos haluaa kuulostaa edes etäisesti uskottavalta.

        Monilta osin parempiakin dieseleitä kyllä on, saksalaisilla varsinkin. Kuusisylinterisistä löytyy enemmän tehoa ja vääntöä, käyntikin on tasaisempaa. Niissä on kuitenkin kaikissa yksi huono puoli, jolla ei tietenkään ole mitään väliä tämän palstan teiniprovoille... Eli hinta.

        Päästöarvoiltaan parempia dieseleitä löytyy muuten tasan yksi, eli Mersun bluetec. Sen saa vain E-sarjalaiseen, joten edellämainittu huono puoli korostuu siinä entisestään.


      • siis tätä
        ja epäonnistuja kirjoitti:

        muuta saa aikaan kun rumuutta, meteliä ja natinaa.

        Murcielagon ja Ibizan muotoilijaa? Kyllä niistä noitakin tekijöitä varmasti löytyy, mutta ainakin Lambon rumuutta, meteliä ja natinaa voisin pakkoraossa oppia sietämään...


      • fuki fuki
        siis tätä kirjoitti:

        Murcielagon ja Ibizan muotoilijaa? Kyllä niistä noitakin tekijöitä varmasti löytyy, mutta ainakin Lambon rumuutta, meteliä ja natinaa voisin pakkoraossa oppia sietämään...

        käänteinen midas-touch, taattua sutta ja secundaa kaikki mihin koskee


      • AvtoInz
        harmittaa! kirjoitti:

        Lexuksen diesel ei ole sama kone kuin Toyotassa, vaikka perustuukin samaan rakenteeseen. Ja se rakenne on edelleen luokkansa puhtain ja myös voimavaroiltaan nelisylinteristen kärkipäätä. Oma 42tkm ajettu 220d ei ole ainakaan tähän asti syönyt vaihtovälillä öljyä edes sitä vertaa, että sitä mittatikusta huomaisi. Erilaisiakin kokemuksia saa vapaasti kertoa, mutta kannattaa ehkä heittää mukaan jotain yksityiskohtaisempia tietoja, jos haluaa kuulostaa edes etäisesti uskottavalta.

        Monilta osin parempiakin dieseleitä kyllä on, saksalaisilla varsinkin. Kuusisylinterisistä löytyy enemmän tehoa ja vääntöä, käyntikin on tasaisempaa. Niissä on kuitenkin kaikissa yksi huono puoli, jolla ei tietenkään ole mitään väliä tämän palstan teiniprovoille... Eli hinta.

        Päästöarvoiltaan parempia dieseleitä löytyy muuten tasan yksi, eli Mersun bluetec. Sen saa vain E-sarjalaiseen, joten edellämainittu huono puoli korostuu siinä entisestään.

        90 astetta käännettynä.

        Kannattaa ehkä heittää mukaan jotain yksityskohtaisempia tietoja jos haluaa kuulostaa edes etäisesti uskottavalta.


      • piilocorolla
        näiden kanssa: kirjoitti:

        Alfa Romeo, Audi, BMW, Jaguar, Mercedes-Benz, Saab ja Volvo. Näistä perheautoon perustuvia wannabe-premiumeja ovat Audi, Saab ja Volvo, pienellä varauksella myös Alfa Romeo. Oikeasti saman luokan kilpailijoita Lexukselle jää siis vain BMW, Jaguar ja Mercedes-Benz. Ymmärrän, että sua harmittaa.

        eipä niillä muutamalla mallilla ja parillakymmenellä myydyllä kappaleella kilpailla yhtään kenekään kanssa


      • kannattaa...
        AvtoInz kirjoitti:

        90 astetta käännettynä.

        Kannattaa ehkä heittää mukaan jotain yksityskohtaisempia tietoja jos haluaa kuulostaa edes etäisesti uskottavalta.

        selvittää itsellesi, että kuinka paljon se moottorin kääntäminen jo yksissään pakottaa tekemään muutoksia. Näiden erilaisen rakenteen takia pakollisten muutosten lisäksi Lexuksessa on eroja Toyotan moottoriin ainakin moottorin kiinnikkeissä ja moottorinohjausyksikössä. Komponenttitason eroja on vielä paljon, paljon enemmän johtuen siitä yksinkertaisesta syystä, että Lexuksen moottorit kootaan Japanissa ja Toyotan moottorit Puolassa. Niinpä myös alihankkijoissa on eroja.


      • kilpaillaan...
        piilocorolla kirjoitti:

        eipä niillä muutamalla mallilla ja parillakymmenellä myydyllä kappaleella kilpailla yhtään kenekään kanssa

        juurikin noiden todellisten, aitojen ja oikeiden premiumien kanssa. Massamerkkien perheautomallien kanssa ei.

        Provoilijat harrastaa täällä aika hienoa valikoivaa vertailua. Lexuksen myyntilukuja vertaillaan halvempiin massatuotteisiin, ja autoja itsessään selvästi kalliimpiin versioihin saksalaisista premiumeista. Olisihan se tietysti ihan hienoa saada sovitetuksi samaan autoon 20000 euron hinta ja 70000 euron ominaisuudet, mutta siihen ei valitettavasti edes Lexus pysty.


      • on eroja
        kannattaa... kirjoitti:

        selvittää itsellesi, että kuinka paljon se moottorin kääntäminen jo yksissään pakottaa tekemään muutoksia. Näiden erilaisen rakenteen takia pakollisten muutosten lisäksi Lexuksessa on eroja Toyotan moottoriin ainakin moottorin kiinnikkeissä ja moottorinohjausyksikössä. Komponenttitason eroja on vielä paljon, paljon enemmän johtuen siitä yksinkertaisesta syystä, että Lexuksen moottorit kootaan Japanissa ja Toyotan moottorit Puolassa. Niinpä myös alihankkijoissa on eroja.

        Onko peräti käytetty vasenkätistä ruuvia oikeankätisen sijaan. Voi hyvää päivää miten nää unskit antaa kusettaa itseään!


      • Volkkarilta
        fuki fuki kirjoitti:

        käänteinen midas-touch, taattua sutta ja secundaa kaikki mihin koskee

        Tosi tampio.


      • valittaa
        on eroja kirjoitti:

        Onko peräti käytetty vasenkätistä ruuvia oikeankätisen sijaan. Voi hyvää päivää miten nää unskit antaa kusettaa itseään!

        aina jostakin. Ensin haluaa yksityiskohtaista tietoa ja sitten urputtaa liiallisesta yksityiskohtaisuudesta.

        Ne kiinnikkeet on suunniteltu uusiksi siitä syystä, että vaikka moottori itsessään on jo varsin sivitynyt dieseliksi, ei Lexuksen sovi kärsiä moottorivärinöistä samaan tapaan kuin perheauton.

        Oletko muuten harkinnut ammattiapua tuohon japanofobiaasi?


    • simiu

      jees isoon corollaan tulee uus alahuuli..

      • miksi...

        Ostaa IS 250 kun saman ulkonäoön ja suorituskyvyn saa 20 000e edullisemmin kun ostaa Corolla 1.6:n...


      • EI tapella,jooko?.
        miksi... kirjoitti:

        Ostaa IS 250 kun saman ulkonäoön ja suorituskyvyn saa 20 000e edullisemmin kun ostaa Corolla 1.6:n...

        miksi Lexus IS maksaa enemmän???.
        Vastaus:
        Lexus on monelta osin paljon paremmin varusteltu,hiljaisempi,moottori-teknologiaa on enemmän jne!.
        Tämä on muuten FAKTAA!.


      • kaikki totta
        EI tapella,jooko?. kirjoitti:

        miksi Lexus IS maksaa enemmän???.
        Vastaus:
        Lexus on monelta osin paljon paremmin varusteltu,hiljaisempi,moottori-teknologiaa on enemmän jne!.
        Tämä on muuten FAKTAA!.

        Lisäksi koko rakenne on aivan erilainen. Vertailu on siis täysin tyyppiä "yö ja päivä".


      • Tupajumix
        EI tapella,jooko?. kirjoitti:

        miksi Lexus IS maksaa enemmän???.
        Vastaus:
        Lexus on monelta osin paljon paremmin varusteltu,hiljaisempi,moottori-teknologiaa on enemmän jne!.
        Tämä on muuten FAKTAA!.

        Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.


      • kokemus puhuu!
        Tupajumix kirjoitti:

        Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.

        Ne jotka ostavat Lexus IS-mallin niin saavat ainakin rahoilleen vastinetta,jota on turha verrata Toyota-malleihin!.
        Toyotat OVAT luotettavia (TOTTA!),mutta laadukkuus puuttuu!!.
        Laatua ja luotettavuutta saa Lexukselta!!!.


      • pultti-boy
        kokemus puhuu! kirjoitti:

        Ne jotka ostavat Lexus IS-mallin niin saavat ainakin rahoilleen vastinetta,jota on turha verrata Toyota-malleihin!.
        Toyotat OVAT luotettavia (TOTTA!),mutta laadukkuus puuttuu!!.
        Laatua ja luotettavuutta saa Lexukselta!!!.

        auto on yhtä hyvä kuin suunnittelijansa.
        eipä hyvältä siis vaikuta. kerran epäonnistuja - aina epäonnistuja.


      • kysyä:
        pultti-boy kirjoitti:

        auto on yhtä hyvä kuin suunnittelijansa.
        eipä hyvältä siis vaikuta. kerran epäonnistuja - aina epäonnistuja.

        Viittaatko tällä "epäonnistumisella" kenties tämän vuosituhannen myydyimpään isoon perheautoon Suomessa? Siis autoon, joka viisi vuotta vanhana mallina arvosteltiin edellisessä TM:ssä jaetulle kakkossijalle huomattavasti uudempien mallien joukossa? Autoon, jonka omistajat ovat lukuisten tutkimusten mukaan paljon keskimääräistä tyytyväisempiä autoonsa? Autoon, joka on huonoimmillaankin ollut luotettavuustilastoissa keskimääräistä parempi, useimmiten kärkijoukossa ja pari kertaa jopa ykkösenä?

        Jos näin on, niin kerro ihmeessä määritelmäsi epäonnistumiselle.


      • bull shit talk!!
        pultti-boy kirjoitti:

        auto on yhtä hyvä kuin suunnittelijansa.
        eipä hyvältä siis vaikuta. kerran epäonnistuja - aina epäonnistuja.

        Perustele väitettäsi vähän enemmän,niin voidaan ottaa kantaa asiaan!.


      • pultti-boy
        kysyä: kirjoitti:

        Viittaatko tällä "epäonnistumisella" kenties tämän vuosituhannen myydyimpään isoon perheautoon Suomessa? Siis autoon, joka viisi vuotta vanhana mallina arvosteltiin edellisessä TM:ssä jaetulle kakkossijalle huomattavasti uudempien mallien joukossa? Autoon, jonka omistajat ovat lukuisten tutkimusten mukaan paljon keskimääräistä tyytyväisempiä autoonsa? Autoon, joka on huonoimmillaankin ollut luotettavuustilastoissa keskimääräistä parempi, useimmiten kärkijoukossa ja pari kertaa jopa ykkösenä?

        Jos näin on, niin kerro ihmeessä määritelmäsi epäonnistumiselle.

        markkinointi myi erästä autoa kokoluokkansa hiljaisimpana. ruotsissa kuitekin kauppoja joudutiin purkamaan auton meluisuuden vuoksi, ja loppuihin tekemään jälkiasennuksena melunpoistoyrityksiä.

        syynä se ettei epäonnistuja kyennyt suunnittelemaan toimivasti sitä mitä määrityksissä edellytettiin. jos määrityksissä ja markkinoinnissa edellytetään huippulaatua, näinköhän sekään epäonnistujalta syntyy...tuskinpa vaan.


      • määritelmiä
        pultti-boy kirjoitti:

        markkinointi myi erästä autoa kokoluokkansa hiljaisimpana. ruotsissa kuitekin kauppoja joudutiin purkamaan auton meluisuuden vuoksi, ja loppuihin tekemään jälkiasennuksena melunpoistoyrityksiä.

        syynä se ettei epäonnistuja kyennyt suunnittelemaan toimivasti sitä mitä määrityksissä edellytettiin. jos määrityksissä ja markkinoinnissa edellytetään huippulaatua, näinköhän sekään epäonnistujalta syntyy...tuskinpa vaan.

        Se auto OLI luokkansa hiljaisin. TM:n testissä upouusi sitruuna oli hiljaisempi, sitten tulikin jo se "epäonnistuja".


    • IS300
    • IS 220d

      moottoriin tulee kaksoisahdettu turbo-ahdin,jotka toimivat ns.kaksivaiheisesti!.

    • virallisesti markkinoille?.
      • henkka

        Lexus IS-F Coupe,koska on 4 pakoputkea takana?.
        Siisti on!!!.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      154
      27137
    2. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      627
      24105
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      189
      17140
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      402
      10137
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      336
      9062
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6308
    7. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4053
    8. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      191
      3728
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      79
      2203
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      124
      1823
    Aihe