IS-malliston valikoimaan tulee -2009 aikana Cabriolet,Coupe ja (Limousine)!.
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_-_produkte/erlkoenige/hxcms_article_512336_13987.hbs
Lexus IS saa -2009 "faceliftin" ja...
34
2660
Vastaukset
- IsSimo
Uudet Mazda6, Accord ja Mitsu Lancer lienevät jo vieneet valtaosan markkinoista?
- rolleseppo
...ensimmäisen auton keksimisestä lähtien vieneet markkinat. Mitä järkeä siinä olisi edes jos esim. kaikki omistaisivat vaikka rolexin.
- premiumiksi
rolleseppo kirjoitti:
...ensimmäisen auton keksimisestä lähtien vieneet markkinat. Mitä järkeä siinä olisi edes jos esim. kaikki omistaisivat vaikka rolexin.
siksi kilpailee noiden aiemmin mainittujen, tuotteina samanlaisten merkkien kanssa. saksalaiset ja ruotsalaiset premiummerkit ovat sitten omassa sarjassaan.
- Hjuu
rolleseppo kirjoitti:
...ensimmäisen auton keksimisestä lähtien vieneet markkinat. Mitä järkeä siinä olisi edes jos esim. kaikki omistaisivat vaikka rolexin.
Paljon on yhteistä tojon kanssa sekä materiaalisella että immateriaalipuolella: Aven moottorit, Corollan kytkimet, sama suunnittelija tehnyt sekä Aven että IS:n.
- panettelua
Hjuu kirjoitti:
Paljon on yhteistä tojon kanssa sekä materiaalisella että immateriaalipuolella: Aven moottorit, Corollan kytkimet, sama suunnittelija tehnyt sekä Aven että IS:n.
Moottorit ei ole samat Avensiksen kanssa, kytkimessä ei ole mitään samaa Corollan kanssa ja suunnittelijalla on ollut aivan eri vapausasteet kuin Toyotan puolella. Seat Ibizalla ja Lamborghini Murcielagolla on sama muotoilija, onko ne mielestäsi samannäköisiä autoja?
- näiden kanssa:
premiumiksi kirjoitti:
siksi kilpailee noiden aiemmin mainittujen, tuotteina samanlaisten merkkien kanssa. saksalaiset ja ruotsalaiset premiummerkit ovat sitten omassa sarjassaan.
Alfa Romeo, Audi, BMW, Jaguar, Mercedes-Benz, Saab ja Volvo. Näistä perheautoon perustuvia wannabe-premiumeja ovat Audi, Saab ja Volvo, pienellä varauksella myös Alfa Romeo. Oikeasti saman luokan kilpailijoita Lexukselle jää siis vain BMW, Jaguar ja Mercedes-Benz. Ymmärrän, että sua harmittaa.
- tämä on faktaa!
panettelua kirjoitti:
Moottorit ei ole samat Avensiksen kanssa, kytkimessä ei ole mitään samaa Corollan kanssa ja suunnittelijalla on ollut aivan eri vapausasteet kuin Toyotan puolella. Seat Ibizalla ja Lamborghini Murcielagolla on sama muotoilija, onko ne mielestäsi samannäköisiä autoja?
Lexuksella on yhtä paljon yhteistä,mitä Nokialla ja Vertulla!.
- ja epäonnistuja
panettelua kirjoitti:
Moottorit ei ole samat Avensiksen kanssa, kytkimessä ei ole mitään samaa Corollan kanssa ja suunnittelijalla on ollut aivan eri vapausasteet kuin Toyotan puolella. Seat Ibizalla ja Lamborghini Murcielagolla on sama muotoilija, onko ne mielestäsi samannäköisiä autoja?
muuta saa aikaan kun rumuutta, meteliä ja natinaa.
- ylppy
panettelua kirjoitti:
Moottorit ei ole samat Avensiksen kanssa, kytkimessä ei ole mitään samaa Corollan kanssa ja suunnittelijalla on ollut aivan eri vapausasteet kuin Toyotan puolella. Seat Ibizalla ja Lamborghini Murcielagolla on sama muotoilija, onko ne mielestäsi samannäköisiä autoja?
dieseli on sama öljysyöppö kuin avessakin,eli täys paska joka on valovuoden jäljessä sakemannien teho nakuja..
- harmittaa!
ylppy kirjoitti:
dieseli on sama öljysyöppö kuin avessakin,eli täys paska joka on valovuoden jäljessä sakemannien teho nakuja..
Lexuksen diesel ei ole sama kone kuin Toyotassa, vaikka perustuukin samaan rakenteeseen. Ja se rakenne on edelleen luokkansa puhtain ja myös voimavaroiltaan nelisylinteristen kärkipäätä. Oma 42tkm ajettu 220d ei ole ainakaan tähän asti syönyt vaihtovälillä öljyä edes sitä vertaa, että sitä mittatikusta huomaisi. Erilaisiakin kokemuksia saa vapaasti kertoa, mutta kannattaa ehkä heittää mukaan jotain yksityiskohtaisempia tietoja, jos haluaa kuulostaa edes etäisesti uskottavalta.
Monilta osin parempiakin dieseleitä kyllä on, saksalaisilla varsinkin. Kuusisylinterisistä löytyy enemmän tehoa ja vääntöä, käyntikin on tasaisempaa. Niissä on kuitenkin kaikissa yksi huono puoli, jolla ei tietenkään ole mitään väliä tämän palstan teiniprovoille... Eli hinta.
Päästöarvoiltaan parempia dieseleitä löytyy muuten tasan yksi, eli Mersun bluetec. Sen saa vain E-sarjalaiseen, joten edellämainittu huono puoli korostuu siinä entisestään. - siis tätä
ja epäonnistuja kirjoitti:
muuta saa aikaan kun rumuutta, meteliä ja natinaa.
Murcielagon ja Ibizan muotoilijaa? Kyllä niistä noitakin tekijöitä varmasti löytyy, mutta ainakin Lambon rumuutta, meteliä ja natinaa voisin pakkoraossa oppia sietämään...
- fuki fuki
siis tätä kirjoitti:
Murcielagon ja Ibizan muotoilijaa? Kyllä niistä noitakin tekijöitä varmasti löytyy, mutta ainakin Lambon rumuutta, meteliä ja natinaa voisin pakkoraossa oppia sietämään...
käänteinen midas-touch, taattua sutta ja secundaa kaikki mihin koskee
- AvtoInz
harmittaa! kirjoitti:
Lexuksen diesel ei ole sama kone kuin Toyotassa, vaikka perustuukin samaan rakenteeseen. Ja se rakenne on edelleen luokkansa puhtain ja myös voimavaroiltaan nelisylinteristen kärkipäätä. Oma 42tkm ajettu 220d ei ole ainakaan tähän asti syönyt vaihtovälillä öljyä edes sitä vertaa, että sitä mittatikusta huomaisi. Erilaisiakin kokemuksia saa vapaasti kertoa, mutta kannattaa ehkä heittää mukaan jotain yksityiskohtaisempia tietoja, jos haluaa kuulostaa edes etäisesti uskottavalta.
Monilta osin parempiakin dieseleitä kyllä on, saksalaisilla varsinkin. Kuusisylinterisistä löytyy enemmän tehoa ja vääntöä, käyntikin on tasaisempaa. Niissä on kuitenkin kaikissa yksi huono puoli, jolla ei tietenkään ole mitään väliä tämän palstan teiniprovoille... Eli hinta.
Päästöarvoiltaan parempia dieseleitä löytyy muuten tasan yksi, eli Mersun bluetec. Sen saa vain E-sarjalaiseen, joten edellämainittu huono puoli korostuu siinä entisestään.90 astetta käännettynä.
Kannattaa ehkä heittää mukaan jotain yksityskohtaisempia tietoja jos haluaa kuulostaa edes etäisesti uskottavalta. - piilocorolla
näiden kanssa: kirjoitti:
Alfa Romeo, Audi, BMW, Jaguar, Mercedes-Benz, Saab ja Volvo. Näistä perheautoon perustuvia wannabe-premiumeja ovat Audi, Saab ja Volvo, pienellä varauksella myös Alfa Romeo. Oikeasti saman luokan kilpailijoita Lexukselle jää siis vain BMW, Jaguar ja Mercedes-Benz. Ymmärrän, että sua harmittaa.
eipä niillä muutamalla mallilla ja parillakymmenellä myydyllä kappaleella kilpailla yhtään kenekään kanssa
- kannattaa...
AvtoInz kirjoitti:
90 astetta käännettynä.
Kannattaa ehkä heittää mukaan jotain yksityskohtaisempia tietoja jos haluaa kuulostaa edes etäisesti uskottavalta.selvittää itsellesi, että kuinka paljon se moottorin kääntäminen jo yksissään pakottaa tekemään muutoksia. Näiden erilaisen rakenteen takia pakollisten muutosten lisäksi Lexuksessa on eroja Toyotan moottoriin ainakin moottorin kiinnikkeissä ja moottorinohjausyksikössä. Komponenttitason eroja on vielä paljon, paljon enemmän johtuen siitä yksinkertaisesta syystä, että Lexuksen moottorit kootaan Japanissa ja Toyotan moottorit Puolassa. Niinpä myös alihankkijoissa on eroja.
- kilpaillaan...
piilocorolla kirjoitti:
eipä niillä muutamalla mallilla ja parillakymmenellä myydyllä kappaleella kilpailla yhtään kenekään kanssa
juurikin noiden todellisten, aitojen ja oikeiden premiumien kanssa. Massamerkkien perheautomallien kanssa ei.
Provoilijat harrastaa täällä aika hienoa valikoivaa vertailua. Lexuksen myyntilukuja vertaillaan halvempiin massatuotteisiin, ja autoja itsessään selvästi kalliimpiin versioihin saksalaisista premiumeista. Olisihan se tietysti ihan hienoa saada sovitetuksi samaan autoon 20000 euron hinta ja 70000 euron ominaisuudet, mutta siihen ei valitettavasti edes Lexus pysty. - on eroja
kannattaa... kirjoitti:
selvittää itsellesi, että kuinka paljon se moottorin kääntäminen jo yksissään pakottaa tekemään muutoksia. Näiden erilaisen rakenteen takia pakollisten muutosten lisäksi Lexuksessa on eroja Toyotan moottoriin ainakin moottorin kiinnikkeissä ja moottorinohjausyksikössä. Komponenttitason eroja on vielä paljon, paljon enemmän johtuen siitä yksinkertaisesta syystä, että Lexuksen moottorit kootaan Japanissa ja Toyotan moottorit Puolassa. Niinpä myös alihankkijoissa on eroja.
Onko peräti käytetty vasenkätistä ruuvia oikeankätisen sijaan. Voi hyvää päivää miten nää unskit antaa kusettaa itseään!
- Volkkarilta
fuki fuki kirjoitti:
käänteinen midas-touch, taattua sutta ja secundaa kaikki mihin koskee
Tosi tampio.
- valittaa
on eroja kirjoitti:
Onko peräti käytetty vasenkätistä ruuvia oikeankätisen sijaan. Voi hyvää päivää miten nää unskit antaa kusettaa itseään!
aina jostakin. Ensin haluaa yksityiskohtaista tietoa ja sitten urputtaa liiallisesta yksityiskohtaisuudesta.
Ne kiinnikkeet on suunniteltu uusiksi siitä syystä, että vaikka moottori itsessään on jo varsin sivitynyt dieseliksi, ei Lexuksen sovi kärsiä moottorivärinöistä samaan tapaan kuin perheauton.
Oletko muuten harkinnut ammattiapua tuohon japanofobiaasi?
- simiu
jees isoon corollaan tulee uus alahuuli..
- miksi...
Ostaa IS 250 kun saman ulkonäoön ja suorituskyvyn saa 20 000e edullisemmin kun ostaa Corolla 1.6:n...
- EI tapella,jooko?.
miksi... kirjoitti:
Ostaa IS 250 kun saman ulkonäoön ja suorituskyvyn saa 20 000e edullisemmin kun ostaa Corolla 1.6:n...
miksi Lexus IS maksaa enemmän???.
Vastaus:
Lexus on monelta osin paljon paremmin varusteltu,hiljaisempi,moottori-teknologiaa on enemmän jne!.
Tämä on muuten FAKTAA!. - kaikki totta
EI tapella,jooko?. kirjoitti:
miksi Lexus IS maksaa enemmän???.
Vastaus:
Lexus on monelta osin paljon paremmin varusteltu,hiljaisempi,moottori-teknologiaa on enemmän jne!.
Tämä on muuten FAKTAA!.Lisäksi koko rakenne on aivan erilainen. Vertailu on siis täysin tyyppiä "yö ja päivä".
- Tupajumix
EI tapella,jooko?. kirjoitti:
miksi Lexus IS maksaa enemmän???.
Vastaus:
Lexus on monelta osin paljon paremmin varusteltu,hiljaisempi,moottori-teknologiaa on enemmän jne!.
Tämä on muuten FAKTAA!.Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.
- kokemus puhuu!
Tupajumix kirjoitti:
Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.
Ne jotka ostavat Lexus IS-mallin niin saavat ainakin rahoilleen vastinetta,jota on turha verrata Toyota-malleihin!.
Toyotat OVAT luotettavia (TOTTA!),mutta laadukkuus puuttuu!!.
Laatua ja luotettavuutta saa Lexukselta!!!. - pultti-boy
kokemus puhuu! kirjoitti:
Ne jotka ostavat Lexus IS-mallin niin saavat ainakin rahoilleen vastinetta,jota on turha verrata Toyota-malleihin!.
Toyotat OVAT luotettavia (TOTTA!),mutta laadukkuus puuttuu!!.
Laatua ja luotettavuutta saa Lexukselta!!!.auto on yhtä hyvä kuin suunnittelijansa.
eipä hyvältä siis vaikuta. kerran epäonnistuja - aina epäonnistuja. - kysyä:
pultti-boy kirjoitti:
auto on yhtä hyvä kuin suunnittelijansa.
eipä hyvältä siis vaikuta. kerran epäonnistuja - aina epäonnistuja.Viittaatko tällä "epäonnistumisella" kenties tämän vuosituhannen myydyimpään isoon perheautoon Suomessa? Siis autoon, joka viisi vuotta vanhana mallina arvosteltiin edellisessä TM:ssä jaetulle kakkossijalle huomattavasti uudempien mallien joukossa? Autoon, jonka omistajat ovat lukuisten tutkimusten mukaan paljon keskimääräistä tyytyväisempiä autoonsa? Autoon, joka on huonoimmillaankin ollut luotettavuustilastoissa keskimääräistä parempi, useimmiten kärkijoukossa ja pari kertaa jopa ykkösenä?
Jos näin on, niin kerro ihmeessä määritelmäsi epäonnistumiselle. - bull shit talk!!
pultti-boy kirjoitti:
auto on yhtä hyvä kuin suunnittelijansa.
eipä hyvältä siis vaikuta. kerran epäonnistuja - aina epäonnistuja.Perustele väitettäsi vähän enemmän,niin voidaan ottaa kantaa asiaan!.
- pultti-boy
kysyä: kirjoitti:
Viittaatko tällä "epäonnistumisella" kenties tämän vuosituhannen myydyimpään isoon perheautoon Suomessa? Siis autoon, joka viisi vuotta vanhana mallina arvosteltiin edellisessä TM:ssä jaetulle kakkossijalle huomattavasti uudempien mallien joukossa? Autoon, jonka omistajat ovat lukuisten tutkimusten mukaan paljon keskimääräistä tyytyväisempiä autoonsa? Autoon, joka on huonoimmillaankin ollut luotettavuustilastoissa keskimääräistä parempi, useimmiten kärkijoukossa ja pari kertaa jopa ykkösenä?
Jos näin on, niin kerro ihmeessä määritelmäsi epäonnistumiselle.markkinointi myi erästä autoa kokoluokkansa hiljaisimpana. ruotsissa kuitekin kauppoja joudutiin purkamaan auton meluisuuden vuoksi, ja loppuihin tekemään jälkiasennuksena melunpoistoyrityksiä.
syynä se ettei epäonnistuja kyennyt suunnittelemaan toimivasti sitä mitä määrityksissä edellytettiin. jos määrityksissä ja markkinoinnissa edellytetään huippulaatua, näinköhän sekään epäonnistujalta syntyy...tuskinpa vaan. - määritelmiä
pultti-boy kirjoitti:
markkinointi myi erästä autoa kokoluokkansa hiljaisimpana. ruotsissa kuitekin kauppoja joudutiin purkamaan auton meluisuuden vuoksi, ja loppuihin tekemään jälkiasennuksena melunpoistoyrityksiä.
syynä se ettei epäonnistuja kyennyt suunnittelemaan toimivasti sitä mitä määrityksissä edellytettiin. jos määrityksissä ja markkinoinnissa edellytetään huippulaatua, näinköhän sekään epäonnistujalta syntyy...tuskinpa vaan.Se auto OLI luokkansa hiljaisin. TM:n testissä upouusi sitruuna oli hiljaisempi, sitten tulikin jo se "epäonnistuja".
- IS300
IS300-malleista tutut "Lexus takalamput"?:
http://pictures.topspeed.com/IMG/crop-460x331/lexus-is300-001_5w.jpg
Onko tulossa myöskin nykyistä tilavampi CrossSport-mallia?:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ab/Lexus-IS300-SportCross.jpg/800px-Lexus-IS300-SportCross.jpg - IS 220d
moottoriin tulee kaksoisahdettu turbo-ahdin,jotka toimivat ns.kaksivaiheisesti!.
- virallisesti markkinoille?.
http://www.topspeed.com/cars/lexus/2010-lexus-is-coupe-preview-ar12604/picture94747.html
http://www.topspeed.com/cars/lexus/2010-lexus-is-coupe-preview-ar12604/picture94744.html
Ja tuleeko Lexus IS Coupe myöskin meille,Suomen markkinoille myyntiin?.
Tyylikäs,vai mitä?. ;)- henkka
Lexus IS-F Coupe,koska on 4 pakoputkea takana?.
Siisti on!!!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541280Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206969Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15929- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865