siellä ole nykyään tarjoustavaroita ?
KÄRKKÄINEN ON NYKYÄÄN KALLIS
16
1504
Vastaukset
- tiedetään se
vähemmälläkin mesoamisella.
- Muistaa vanhan
Kun muistelee vanhaa kauppaa silloin oli jotain hohtoa hommassa,ei oikein enää ,mennyt "suurien2 kauppakeskusten joukkoon joita kartan kyllä.
- -----oo-----
Muistaa vanhan kirjoitti:
Kun muistelee vanhaa kauppaa silloin oli jotain hohtoa hommassa,ei oikein enää ,mennyt "suurien2 kauppakeskusten joukkoon joita kartan kyllä.
Oli siellä nyt lasten liukuestesukkahousuja eurolla :D.
- myi jo
-----oo----- kirjoitti:
Oli siellä nyt lasten liukuestesukkahousuja eurolla :D.
eurolla kaks paria.
- työkalut
myi jo kirjoitti:
eurolla kaks paria.
Pirun kalliita, rautapohjasta saa jo halvemmalla.
- jorma-kalevi
työkalut kirjoitti:
Pirun kalliita, rautapohjasta saa jo halvemmalla.
Oli kaikkea halvalla, mutta niinhän se sikapäivillä pitääkin olla.
- HUUTAJAT.com
ÄÄNEEN.
Vittu typertää pipertämistä tuosta huutamisesta jos jollakin jää capslock pohjaan. Helvetti..
Tekis tosiaan tosiaan mieli huutaa joksus teittin takia.,
Minä luin ihan ittekseen ja huutamatta jotta kärkkäinen on KALLIS! ollu muuten aina.. et silleen. On vaan maine levennyt että on niin HALPAA! Toki joskus kun tehtiin rahaa, ja jätettiin laskut maksamatta on myyty halavalla. Kun ei ole ollut tarkoitus maksaa laskuja. Sama ilmiö kuin 5€, EI MUUTEN MAKSA VEROJA SIITÄ! - s-ryhmä-mies
HUUTAJAT.com kirjoitti:
ÄÄNEEN.
Vittu typertää pipertämistä tuosta huutamisesta jos jollakin jää capslock pohjaan. Helvetti..
Tekis tosiaan tosiaan mieli huutaa joksus teittin takia.,
Minä luin ihan ittekseen ja huutamatta jotta kärkkäinen on KALLIS! ollu muuten aina.. et silleen. On vaan maine levennyt että on niin HALPAA! Toki joskus kun tehtiin rahaa, ja jätettiin laskut maksamatta on myyty halavalla. Kun ei ole ollut tarkoitus maksaa laskuja. Sama ilmiö kuin 5€, EI MUUTEN MAKSA VEROJA SIITÄ!ei sitte ollenkaan hyvä kauppa. kun sisään menee pitäs ensimmäisenä sanoa Jumalan Terve!
- Tarmo-Tarmo
s-ryhmä-mies kirjoitti:
ei sitte ollenkaan hyvä kauppa. kun sisään menee pitäs ensimmäisenä sanoa Jumalan Terve!
Kumpainen kin.. kuuluu lahkolaisten "omistukseen" Jos kärkkäinen on positiivareita on S-kaupat pitkälti positiivien omistuksessa. Toki minulle sama... Kummassakkaan en käy kuin tosi tarpeessa. Paikallinen Tarmo palvelee minua.
- s-ryhmä-mies
Tarmo-Tarmo kirjoitti:
Kumpainen kin.. kuuluu lahkolaisten "omistukseen" Jos kärkkäinen on positiivareita on S-kaupat pitkälti positiivien omistuksessa. Toki minulle sama... Kummassakkaan en käy kuin tosi tarpeessa. Paikallinen Tarmo palvelee minua.
Anteeksi, E-Liike ainut oikea. Joko Siwa Tai valtsu. Mutta kumpaakaan ei täältä löydy...... Siis ei hyvä s-ryhmä tai muut lesta puljut.
- ENKYLLÄMAKSA
s-ryhmä-mies kirjoitti:
Anteeksi, E-Liike ainut oikea. Joko Siwa Tai valtsu. Mutta kumpaakaan ei täältä löydy...... Siis ei hyvä s-ryhmä tai muut lesta puljut.
YLINOPEUSSAKKONSA MEILLÄ ASIAKKAILLA !
- sammuu/syttyy
ENKYLLÄMAKSA kirjoitti:
YLINOPEUSSAKKONSA MEILLÄ ASIAKKAILLA !
Ladakuski oo kateellinen.Häh?
- - shop -
Prkl, sain parkkisakon Ylivieskassa käydessäni. Tulkaa kaikki ostosmatkalle Raaheen, täällä ei ole pysäköinnin valvontaa eikä parkkisakkoja!
- sakkoja..
Ei Ylivieskassa voi saada parkkisakkoja vaikka jättäisi auton poikittain ajoradalle. En ole aiemmin koskaan moista kuullut, että sakottaisivat Ylivieskassa. Täällä junttikylässä on omat sääntönsä.
- Kotiakasvaan
Ylivieskassa, ellei ole ulkopaikkakuntalainen idiootti joka Ykassa törttöilee =) Sakot olet saanut varmaanki naamakertoimen mukaan (Missä piilossa sinä olit ku rumia tapettiin..) Oikein sulle!
- turpourpo
Kotiakasvaan kirjoitti:
Ylivieskassa, ellei ole ulkopaikkakuntalainen idiootti joka Ykassa törttöilee =) Sakot olet saanut varmaanki naamakertoimen mukaan (Missä piilossa sinä olit ku rumia tapettiin..) Oikein sulle!
Se on oikeen että sait sakot, opettele puupää parkkeeraamaan oikein.
Kortti pois jos ei ymmärrä liikennesääntöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760