KÄRKKÄINEN ON NYKYÄÄN KALLIS

KAUPPA ei

siellä ole nykyään tarjoustavaroita ?

16

1504

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedetään se

vähemmälläkin mesoamisella.

• Muistaa vanhan

Kun muistelee vanhaa kauppaa silloin oli jotain hohtoa hommassa,ei oikein enää ,mennyt "suurien2 kauppakeskusten joukkoon joita kartan kyllä.

• -----oo-----
        Muistaa vanhan kirjoitti:

Kun muistelee vanhaa kauppaa silloin oli jotain hohtoa hommassa,ei oikein enää ,mennyt "suurien2 kauppakeskusten joukkoon joita kartan kyllä.

Oli siellä nyt lasten liukuestesukkahousuja eurolla :D.

• myi jo
        -----oo----- kirjoitti:

Oli siellä nyt lasten liukuestesukkahousuja eurolla :D.

eurolla kaks paria.

• työkalut
        myi jo kirjoitti:

eurolla kaks paria.

Pirun kalliita, rautapohjasta saa jo halvemmalla.

• jorma-kalevi
        työkalut kirjoitti:

Pirun kalliita, rautapohjasta saa jo halvemmalla.

Oli kaikkea halvalla, mutta niinhän se sikapäivillä pitääkin olla.

• HUUTAJAT.com

ÄÄNEEN.
        Vittu typertää pipertämistä tuosta huutamisesta jos jollakin jää capslock pohjaan. Helvetti..
        Tekis tosiaan tosiaan mieli huutaa joksus teittin takia.,
        Minä luin ihan ittekseen ja huutamatta jotta kärkkäinen on KALLIS! ollu muuten aina.. et silleen. On vaan maine levennyt että on niin HALPAA! Toki joskus kun tehtiin rahaa, ja jätettiin laskut maksamatta on myyty halavalla. Kun ei ole ollut tarkoitus maksaa laskuja. Sama ilmiö kuin 5€, EI MUUTEN MAKSA VEROJA SIITÄ!

• s-ryhmä-mies
        HUUTAJAT.com kirjoitti:

ÄÄNEEN.
        Vittu typertää pipertämistä tuosta huutamisesta jos jollakin jää capslock pohjaan. Helvetti..
        Tekis tosiaan tosiaan mieli huutaa joksus teittin takia.,
        Minä luin ihan ittekseen ja huutamatta jotta kärkkäinen on KALLIS! ollu muuten aina.. et silleen. On vaan maine levennyt että on niin HALPAA! Toki joskus kun tehtiin rahaa, ja jätettiin laskut maksamatta on myyty halavalla. Kun ei ole ollut tarkoitus maksaa laskuja. Sama ilmiö kuin 5€, EI MUUTEN MAKSA VEROJA SIITÄ!

ei sitte ollenkaan hyvä kauppa. kun sisään menee pitäs ensimmäisenä sanoa Jumalan Terve!

• Tarmo-Tarmo
        s-ryhmä-mies kirjoitti:

ei sitte ollenkaan hyvä kauppa. kun sisään menee pitäs ensimmäisenä sanoa Jumalan Terve!

Kumpainen kin.. kuuluu lahkolaisten "omistukseen" Jos kärkkäinen on positiivareita on S-kaupat pitkälti positiivien omistuksessa. Toki minulle sama... Kummassakkaan en käy kuin tosi tarpeessa. Paikallinen Tarmo palvelee minua.

• s-ryhmä-mies
        Tarmo-Tarmo kirjoitti:

Kumpainen kin.. kuuluu lahkolaisten "omistukseen" Jos kärkkäinen on positiivareita on S-kaupat pitkälti positiivien omistuksessa. Toki minulle sama... Kummassakkaan en käy kuin tosi tarpeessa. Paikallinen Tarmo palvelee minua.

Anteeksi, E-Liike ainut oikea. Joko Siwa Tai valtsu. Mutta kumpaakaan ei täältä löydy...... Siis ei hyvä s-ryhmä tai muut lesta puljut.

• ENKYLLÄMAKSA
        s-ryhmä-mies kirjoitti:

Anteeksi, E-Liike ainut oikea. Joko Siwa Tai valtsu. Mutta kumpaakaan ei täältä löydy...... Siis ei hyvä s-ryhmä tai muut lesta puljut.

YLINOPEUSSAKKONSA MEILLÄ ASIAKKAILLA !

• sammuu/syttyy
        ENKYLLÄMAKSA kirjoitti:

YLINOPEUSSAKKONSA MEILLÄ ASIAKKAILLA !

Ladakuski oo kateellinen.Häh?

• - shop -

Prkl, sain parkkisakon Ylivieskassa käydessäni. Tulkaa kaikki ostosmatkalle Raaheen, täällä ei ole pysäköinnin valvontaa eikä parkkisakkoja!

• sakkoja..

Ei Ylivieskassa voi saada parkkisakkoja vaikka jättäisi auton poikittain ajoradalle. En ole aiemmin koskaan moista kuullut, että sakottaisivat Ylivieskassa. Täällä junttikylässä on omat sääntönsä.

• Kotiakasvaan

Ylivieskassa, ellei ole ulkopaikkakuntalainen idiootti joka Ykassa törttöilee =) Sakot olet saanut varmaanki naamakertoimen mukaan (Missä piilossa sinä olit ku rumia tapettiin..) Oikein sulle!

• turpourpo
        Kotiakasvaan kirjoitti:

Ylivieskassa, ellei ole ulkopaikkakuntalainen idiootti joka Ykassa törttöilee =) Sakot olet saanut varmaanki naamakertoimen mukaan (Missä piilossa sinä olit ku rumia tapettiin..) Oikein sulle!

Se on oikeen että sait sakot, opettele puupää parkkeeraamaan oikein.
        Kortti pois jos ei ymmärrä liikennesääntöjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe