Tervehdys.
Mä kyselisin kun pääsin molempiin kouluihin helsinkiin ja tampereelle lukemaan psykaa, että kumpi parempi? Neuropsykologia kiinnostaa. :) Olen ottanut selville, ja laittanut e-mailia asioista, mutta osaako joku joka on kamppaillut saman asian kanssa, neuvoa? Kaikki tieto vastaanotetaan. :)
kumpaan hkiin/tre psykaa?
3
649
Vastaukset
- Nan!
Itse olin samassa tilanteessa vuosi sitten. Lopulta pähkäilyn perusteella valitsin Tampereen, enkä ole hetkeäkään katunut! Loistava laitos ja henkilökunta, puhumattakaan kurssitarjonnasta. Suosittelen Tamperetta ehdottomasti.
- mirvake88
kiitos vastauksesta! :) Mitkä asiat sai sinut valitsemaan nimenomaan tampereen? mihin psykan alueeseen olet erityisesti kiinnostunut.? kaikki info tärkeää. kiitos vastauksesta
- ainahan paikkaa voi vaihtaa
Itse en psykasta tai aineista tiedä, mutta olen opiskellut 2v. tampereella ja viihtynyt todella hyvin. Olen helsinkiläinen ja muutto "kehä III ulkopuolelle" oli mietinnän takana =) Mutta eihän täältä kotikonnuille helsinkiinkään ole pitkä matka.
Mutta Tampere opiskelukaupunkina on vienyt mukanaan. Vaihtelua, rauhallinen ja kiva paikka missä voi keskittyä opiskeluun. Jos enemmän haluat hulinaa niin sitten varmaan kannattaa olla helsingissä. Riippuu tietty mistä kaupungissa olet kotoisin.
Tsemppiä päätöksen tekoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892508Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1981610- 1121526
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411421Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v611143- 56939
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72936- 45817
- 61805
Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771