Oon tässä lähempänä kolmekymppinen mies ja tässä on tulut alkoholia juotua reilut neljä vuotta enemmälti. Harvase ehtoo on tullut otettua muutama ryyppy ja välillä aina reippaamminkin kun on ollut vapaata töistä. Nyt tässä kesälomalla on ollu reippaampi joku kolmen viikon putki kun on tullu aamusta ehtooseen vedettyä melkein joka päivä pullo viinaa ja rupes tuntuun et nyt tää saa riittää. Nyt oon tässä ollu neljä-viisi päivää ottamatta ja välillä on ollu aika huono vointi, välillä ihan hyvä, mut nyt taas tuntuu aika heikolta ja tuntus et pikku ryypyllä tästä selviäis. Kyllä tän varmaan kestää, mut on tullut semmonen tunne et lienee tää ihan normaalia, ettei kysymys ole mistään muusta. Kuinkahan kauan tämmönen mahtaa kestää? t
alkoholista tauolle
2
353
Vastaukset
- tommone
kestää just niin kauan kun se kestää. Näyttää siltä, että olet kehittänyt itsellesi melko vankan alkoholiriippuvuuden. Ns. normaali ihminen ei tuohon pysty. Minä aikanaan pystyin hyvinkin ja tutut on oireet, mutta minä olenkin alkoholisti ja nainen peräti, sua noin kymmenen vuotta vanhempi.
Sinä joko lopetat sen juomisen tai kokeilet vähentämistä (ei muuten onnistu enää) jonkin aikaa ja jatkat kiihtyvällä tahdilla, kunnes on pakko lopettaa tai se loppuu milloin mistäkin syystä.
Tässä on erittäin vaikeasta asiasta kyse. Harvoille se on ihan tuosta vaan poikki ja elämä jatkuu raittiina. Sinähän et raittiutta haekaan, vaan taukoa. Siihen ei auta muuta kuin hammasten kiristely ja annat ajan kulua joten kuten. Olo alkaa parantua ja jo viikon kuluttua olet jo melko ok, siis ilman jurrittelua. Sitten voit katsoa mihin suuntaan lähdet. Toisaalta kun olo on taas hyvä, niin kuppikin maistuu taas niin nautinnolliselta... - salminen
kokemusta, kauanko krapula kesti. Ittellä alkaa oleen aika hyvä nyt viikon jälkeen. Nyt parina viime päivänä ollu vähän joku heikompikin hetki.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760