Joillakin on erikoinen, tai mielestäni hassu nimimerkki, ei pahalla :).
Haluaisin tietää mistä nimimerkkinne tulevat?
Itse keksitty?
joku antanut?
Lempinimestä?
Pidätkö nimimerkistäsi?
Omani tulee vuosien takaa, monen asian yhdistelmästä, osittain sain nimimerkkini eräältä läheiseltäni, osittain siinä on myös nimikirjaimeni, en pidä nimimerkistäni enää yhtään, mutta en jaksa vaihtaakaan.
Nimimerkkisi?
7
383
Vastaukset
- Pikku-Hukka
Jo kysytty ja kaikilla menee hermo.
Mä oon ollu Sikra pennusta asti...eli lempinimeni..
- issu :)
Eli lissusta.
Koulu kaverit keksi sen jo kauan aikaa sitten.
Lempi nimi on sitten toinen asia. - Pikku-Hukka
Mulle tulee sun nimimerkistä sokeri mieleen, en kyllä tiedä miksi :D
tulee helmestä jonka ystäväni antoi minulle tuliaiseksi espanjasta.
Ihte keksitty on.Ja tulee noista harrastamistani roduista.
Ei ehkä maailman älykkäimmin keksitty nimimerkki,mutta kyllä se ihan minulle passaa.- solina
muistelisin sen olleen suunnilleen niin, että ne nimimerkit joita ajattelin olivat varattu, joten silmäni osui erään kotimyyntifirman markkinoimaan lampettiin seinällä ja siinä se. Eli ihan varastettu toisesta asiayhteydestä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752803- 572726
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172433- 412052
- 501990
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761972Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211291- 381129
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01060Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96989