Olin viikon ystäväni kaa Utsjoen varrella, aloitettiin Sevettijärveltä Vaisjoen ja muiden jokien ja järvien kautta Vetsikon kylälle, josta kyyti Utsjoelle. Ainakin 50 km yli 5 pvässä. Sain siitä henkisesti ja fyysisestikin vahvemman olon, en niin heikko olekaan. Hyttyset rasittavia etenkin kun ne kuulee korvien juurissa. Elämäni parhaita päiviä :) Ens kesällä uudestaan, sitä ennen luontopolkuja Nuuksiossa ym. paikoissa.
Vastaukset 2
- reittivalinta
siitä olisi myös Pulmankijärvelle päässyt mutta kerkiihän sitä...
- mahtavaa
Koita säilyttää tuo tuore innostus luontoon. Tulin hyvälle tuulelle tuuletuksestasi. Vaellus on mahtavaa ja luonto on suuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51873
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55630
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 71438
- 33425
- 37406