Eli ihan simppelisti simppeli kysymys
jos navi on päällä ajettaessa mutta ei ns. navikoida mihinkään niin sehän siis näyttää missä mennään karttapohjalla vai mitä ? mites täs tapauksessa navigaattori reagoi esim tieliikennekameroihin , varoittaako se niistä kuten sen pitäisi tehdä navigoitaessa määrättyyn paikkaan vaikka sille ei mitään reittihakua määrättäisikään ?
näyttääkö nopeuden ymv vaikka ei navigoida
kitos etukäteen
TOMTOM:n käyttöön liittyvä kyssäri
5
933
Vastaukset
- Erkka Fabia
Kyllä minulla toimii em. tavalla.
- tlkjtg
valikoista saat ko asetukset päälle.......
- xxyyxx
Saat samat tiedot ja varoitukset näytölle kuin silloinkin kun ajat reittiohjeiden mukaan.
- reagoi ainakin
itselläni, hälyttämällä laitteen muistin miukaisesti kameroista ym. liikenne käyttäymisestä.Laitteeni on n. 4kk. vanha TomTom Go 720, johon olen lisännyt TMC-johdon ja saanut samalla Destian tieliikennepalvelun, joka toimii ainakin jollain tavalla täällä Tampereen alueella!
- aloittaja !
tällänen TomTom XL scandic 2nd edition on ny sit tulossa , eiköhän sekin toimi odotetusti ?
Kitokset ja hyvää tulevia hellepäiviä (hope)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241