Vi*un Viasat

"tyytyväinen asiakas...

Kaikessa huvittavuudessaan tää episodi menisi aprillipilasta, mutta valitettavasti on aivan totta...

Tilasin Viasat HD-paketin puoleen hintaan kaksi viikkoa sitten. Tarjouksessa on eka puoli vuotta 30€ ja toinen puolikas 50€ / kk. HD-boksi ja lautanen asennuksineen kaupan päälle.

Noh, laitteet tuli viime viikon maanantaina ja boksi oli tallentava(300€) vaikka tilasin normaalin. Asentaja kävi seuraavana päivänä laittamassa lautasen paikalleen ja laitto liittimiä 4kpl á 2,50€. Kortin piti tulla parin päivän sisällä, mutta viikko vierähti.
Sitten se hupi vasta alkaakin;

Sain kortin kiinni boksiin ja ruutuun tulee teksti "kortti ei käy tähän digisovittimeen", soitin asiakaspalveluun ja puhuin iha vi*un pitkään. Lopulta tulimme päätökseen, että boksi on rikki ja minun pitäisi lähettää se takaisin.(Olin tietty muutenkin lähettämässä koska oli väärä, ajattelin että saanpa katella pari päivää uutta ootellessa).
Viasatilta pyydettiin lähettämään boksi ja mikropää takaisin. Lähettävät kuulemma uuden mikropään ja normi-boksin. Eli viikko sen jälkeen kun piti alka näkymään.
Tänään tuli sitten se perus HD-boksi... Arvatkaapas oliko mikropää mukana??? Ei ollu ei.

Soitin asiakaspalveluun aikas vihasena ja ne tuumas jotain ihan uskomatonta;
"noh, käy hakemassa uus mikropää kodinkoneliikkeestä ja me hyvitetään se sulle katseluajassa" Siis mitä helvettiä? Mistä lähtien asiakkaan on pitäny juosta hoitamassa yrityksen kusemia asioita? Niilä ei kuulemma ole yhtään siellä asiakaspalvelussa...

Kulut ja hukattu aika tähän mennessä:
- 4xliitin 10€
- yhteensä noin 2 tuntia puhelimessa asiakaspalveluun
- 20km autolla ajoa ja 1 tunti mikropäätä etsiessä(ei löytynyt)
- Menetettyä työaikaa noin neljä tuntia lähetyksiä ja asentajaa odotellessa

Asiakaspalvelun lupaamat hyvitykset:
- Kaksi viikkoa ilmaista katseluaikaa(johon sisältyy 10€ liittimet, eli oikeasti 5€ ilmaista katselua)
- Mikropää hyvitettynä katseluaikana

Ihan on suhteessa haitat ja korvaukset... Vittu mitä pelleilyä!

Summa summarum, jos haluat satelliittikanavia itsellesi niin tilaa Canal !

3

1483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entisestään

Soitin asentajalle ja kerroin asian, se mietti vähän aikaa ja sano vaa että: "ei jumalauta, kyllä ne on tyhmiä..."

Asentaja sano että ei tartte mitää uutta mikropäätä ostaa, vaihtaa vaa piuhan mikropään toiseen reikään :D

Jäätävää ammattitaitoa by Viasat.

• JoukoR3

kai tiesit, että asentajat eivät ole missään tekemisissä viasatin kanssa. viasat antaa sinulle kuponkisetelin 80€ asti ilmanen asennus.. samat asentajat tuovat sinulle toisenkin paketin mikäli haluat vaihtaa pohjoismaiden parhaimman kanavapaketin vaikkapa plustv tai canal :)))) ja tekevät varmasti samat :D haha... maalaisjärkee saa käyttää :)

• 157db

sullakaan ihan hyvin mene.turha sitä omaa tyhmyyttä on täällä itkeä,kuka pakotti maksamaan jotain liittimiä ilmaisessa asennuksessa,ihan vapaa ehtoisesti olet ajellut autolla ympäri kaupunkia ja etsinyt mikropäätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe