Vi*un Viasat

"tyytyväinen asiakas...

Kaikessa huvittavuudessaan tää episodi menisi aprillipilasta, mutta valitettavasti on aivan totta...

Tilasin Viasat HD-paketin puoleen hintaan kaksi viikkoa sitten. Tarjouksessa on eka puoli vuotta 30€ ja toinen puolikas 50€ / kk. HD-boksi ja lautanen asennuksineen kaupan päälle.

Noh, laitteet tuli viime viikon maanantaina ja boksi oli tallentava(300€) vaikka tilasin normaalin. Asentaja kävi seuraavana päivänä laittamassa lautasen paikalleen ja laitto liittimiä 4kpl á 2,50€. Kortin piti tulla parin päivän sisällä, mutta viikko vierähti.
Sitten se hupi vasta alkaakin;

Sain kortin kiinni boksiin ja ruutuun tulee teksti "kortti ei käy tähän digisovittimeen", soitin asiakaspalveluun ja puhuin iha vi*un pitkään. Lopulta tulimme päätökseen, että boksi on rikki ja minun pitäisi lähettää se takaisin.(Olin tietty muutenkin lähettämässä koska oli väärä, ajattelin että saanpa katella pari päivää uutta ootellessa).
Viasatilta pyydettiin lähettämään boksi ja mikropää takaisin. Lähettävät kuulemma uuden mikropään ja normi-boksin. Eli viikko sen jälkeen kun piti alka näkymään.
Tänään tuli sitten se perus HD-boksi... Arvatkaapas oliko mikropää mukana??? Ei ollu ei.

Soitin asiakaspalveluun aikas vihasena ja ne tuumas jotain ihan uskomatonta;
"noh, käy hakemassa uus mikropää kodinkoneliikkeestä ja me hyvitetään se sulle katseluajassa" Siis mitä helvettiä? Mistä lähtien asiakkaan on pitäny juosta hoitamassa yrityksen kusemia asioita? Niilä ei kuulemma ole yhtään siellä asiakaspalvelussa...

Kulut ja hukattu aika tähän mennessä:
- 4xliitin 10€
- yhteensä noin 2 tuntia puhelimessa asiakaspalveluun
- 20km autolla ajoa ja 1 tunti mikropäätä etsiessä(ei löytynyt)
- Menetettyä työaikaa noin neljä tuntia lähetyksiä ja asentajaa odotellessa

Asiakaspalvelun lupaamat hyvitykset:
- Kaksi viikkoa ilmaista katseluaikaa(johon sisältyy 10€ liittimet, eli oikeasti 5€ ilmaista katselua)
- Mikropää hyvitettynä katseluaikana

Ihan on suhteessa haitat ja korvaukset... Vittu mitä pelleilyä!

Summa summarum, jos haluat satelliittikanavia itsellesi niin tilaa Canal !

3

1505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entisestään

Soitin asentajalle ja kerroin asian, se mietti vähän aikaa ja sano vaa että: "ei jumalauta, kyllä ne on tyhmiä..."

Asentaja sano että ei tartte mitää uutta mikropäätä ostaa, vaihtaa vaa piuhan mikropään toiseen reikään :D

Jäätävää ammattitaitoa by Viasat.

• JoukoR3

kai tiesit, että asentajat eivät ole missään tekemisissä viasatin kanssa. viasat antaa sinulle kuponkisetelin 80€ asti ilmanen asennus.. samat asentajat tuovat sinulle toisenkin paketin mikäli haluat vaihtaa pohjoismaiden parhaimman kanavapaketin vaikkapa plustv tai canal :)))) ja tekevät varmasti samat :D haha... maalaisjärkee saa käyttää :)

• 157db

sullakaan ihan hyvin mene.turha sitä omaa tyhmyyttä on täällä itkeä,kuka pakotti maksamaan jotain liittimiä ilmaisessa asennuksessa,ihan vapaa ehtoisesti olet ajellut autolla ympäri kaupunkia ja etsinyt mikropäätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      175
      2968
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2566
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1452
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe