Mitä tämä nyt meinaa?

Päiväunelmia-88

Heippa taas kaikki skorpparit ja muutkin!

Kirjoittelinkin tuolla alemmassa ketjussa tilanteestani, eli vuoden ajan olen ollut enemmän tai vähemmän ihastunut ihanaan skorpparimieheen, ja hänkin selvästi minuun. Nyt viimeisen kuukauden aikana olen alkanut tiedostaa tuntevani yhä vahvemmin häntä kohtaan, ja mielessäni onkin ollut kokeilla suhdetta hänen kanssa ja jättää nykyinen suhteeni taakse.

Olin pari viikkoa varma että hän tuntee myös samoin, ja puhuimme jo oikeastaan vaikka mistä. Mutta nyt viikon ajan on ollut aivan kuollutta... Häntä on vaikea tavoittaa, ja tavoitettaessa hän on hajamielinen ja kiireisen oloinen, aivan kuin häntä ei kiinnostaisikaan enää yhtään. Juuri kun minä uskalsin hänelle ääneen sanoa miten hänestä tykkään ja nyt olisinkin valmis vähän enempäänkin.

Nyt mielessä on vain suru, ja pelko siitä, ettei hän koskaan ole halunnut minua vakavasti. Hänen kiinnostuksensa tuntuu lopahtaneen täydellisesti. Ei välttämättä edes viestiin vastaa, ei vaikka ihan kysyisin että missäs meet ja mitä suunnitelmia yms.. :(

Ikävöin häntä niin, kaipaan hänen seuraa, tahtoisin olla hänen sylissään nyt, aina ja ikuisesti!

Tiedän, että jos kysyisin mistä nyt tuulee, hän ei sanoisi mitään, hän on aina ollut salaperäinen. Sanokaa te muut skorpparit ja skorpparien kanssa seukkailleet/hengailleet, mistä nyt tuulee? Jätänkö hänet vain suosiolla rauhaa, odotanko että hän ottaa seuraavaksi yhteyttä vai käynkö päälle kiihkeänä ja kuumana kuin katujyrä? ;)

9

2204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päiväunelmia-88

Taas vaihteeksi hän tuntuukin kiinnostuneelta, kun vain jaksoin ilmoitella itsestäni ja tiedustella hänen aivoituksiaan. Aika jännä suhde tämä kyllä on. Sulaa hulluutta tässä on enemmän kuin missään kokemassani aiemmin, se pelottaa minua mutta myös tuntuu mahtavalta. Aika vaihtelevaa kuitenkin tällä hetkellä on se mitä yhdessä haluamme tehdä ja milloin.

En tiedä tarkalleen mitä hän tuntee minua kohtaan, ja se ehkä toppuuttelee häntä. Ja miksi hän voisikaan luottaa minuun varauksetta, kun aiemmin se olin minä joka toppuutteli ja jopa katosin hänen elämästä. Vieläkään en ole ihan varma jäänkö tutun ja turvallisen luo vai seuraanko sydäntäni.. Sitäkin mietin, miten jaksaisin elää hänen kaltaisen ihmisen rinnalla. Nykyiseni on tasapainoinen ja tasainen onnellinen ihminen, ja tämä ihanaiseni on apävakaa ja ailahtelevainen. En myöskään tiedä kaikkea hänen menneisyydestään. Tämä kuvailuni nyt liittyy jo aika lailla muuhunkin kuin horoskooppeihin, mutta menköön.

Vaikuttaa kuitenkin siltä, että skorppari kuitenkin arvosti paljon sitä, että sanoin viimein sanottua hänelle ne kolme tärkeää sanaa, mitkä olen halunnut sanoa jo kauan :) no hän ei sentäs vannonut takaisin ja se on vain hyvä :D Tämä vesimies olisi siitä saattanut jopa säikähtääkin! Tärkeintä että hän nyt tietää.

• änimöl

Sanon, että te kummatkin pelkäätte, niin ja mitä hemmettiä te muka pelkäätte. Sanon sulle raa'alla kokemuksella, että pelko vie sen ajan mitä ihminen pelkää menettävänsä. Sweetheart, that is the world illuminati.

• Päiväunelmia-88
        änimöl kirjoitti:

Sanon, että te kummatkin pelkäätte, niin ja mitä hemmettiä te muka pelkäätte. Sanon sulle raa'alla kokemuksella, että pelko vie sen ajan mitä ihminen pelkää menettävänsä. Sweetheart, that is the world illuminati.

Olen alkanut epäillä, että hän pelkää minuakin enemmän, tai sitten häntä ei kuitenkaan kiinnosta niin paljon kuin minua... Totuushan on, että erosin juuri ja asiasta hänelle vihjaisin.. Ei ole kuulunut hänestä mitään sen jälkeen... Luulenpa olleeni vain yksi tipunen muiden joukossa, tipunen joka ei varattuna jäisi roikkumaan... en tiedä... eikä hän vastaa viestiini... Rakastan häntä siitä huolimatta... Olen sitten yksin. Minä olisin ollut valmis pääsemään pelostani ja kohtaamaan kaiken yhdessä. Nyt minä odotan.

• änimöl
        Päiväunelmia-88 kirjoitti:

Olen alkanut epäillä, että hän pelkää minuakin enemmän, tai sitten häntä ei kuitenkaan kiinnosta niin paljon kuin minua... Totuushan on, että erosin juuri ja asiasta hänelle vihjaisin.. Ei ole kuulunut hänestä mitään sen jälkeen... Luulenpa olleeni vain yksi tipunen muiden joukossa, tipunen joka ei varattuna jäisi roikkumaan... en tiedä... eikä hän vastaa viestiini... Rakastan häntä siitä huolimatta... Olen sitten yksin. Minä olisin ollut valmis pääsemään pelostani ja kohtaamaan kaiken yhdessä. Nyt minä odotan.

Aivan 100-varmasti siitä, että se pelkää sitoutumista. Mutta tiedän, että ihminen joka on hukassa, on vain ujo. En tiedä tietenkään mitä erityisesti tämä ihminen haluaa parisuhteessa ajasta jolloin hän on rohkea ja iloinen... Varmaankin sitten kärsivällisyyttä. Voi olla, että pelko johtuu
        kärsivällisyyden puutteesta siihen, että löytyyköhän sitä oikeanlaista harmoniaa ja keveyttä teidän khden välillä... Vai onko hän yleensäkään valmis semmoiseen jos hän ei tiedä muutenkaan mitä elämällänsä tekisi... Yhtä kaikki, on ihminen hyvä sydämeltään, hän vain tarvitsee varmuutta.

• Skarppari

Skorppiooni on siitä ihmeellinen ihminen että hän ei koskaan avaudu syvimpien tunteidensa osalta ennenkuin voi 100% luottaa toiseen ja toisen vaitioloon. Mikään ei ole skorpparille pahempaa kuin että ko. asiat joutuvat yleiseen tietoon. Siitä varauksellisuus varmasti johtuu.
        Toinen vaihtoehto on että ko. skorppari on rakastunut tai ihastunut toiseen. Skorppari kun on yleensä luotettava mutta kaukoihastuksia on monia yhtäaikaa lisäksesi. Älä niille ole mustasukkainen mutta aina on olemassa vaara että skorppari katoaa sille tielleen.

Tosin jos skorpparilla onkin jotain muuta ongelmaa esim. töissä tulee sama reaktio eli puhumattomuus. Skorppari kun ei halua koskaan olla se "toinen" vaan haluaa aina hallita tilanteen. Nyt on kait käynyt niin että skorppari ei ole tässä onnistunut ja häntä v....taa kuin pientä oravaa mutta ei halua jakaa tuskaa sinulle.

En varmasti helpottanut oloasi ollenkaan mutta näin vaan on.

• oli pakko
        Skarppari kirjoitti:

Skorppiooni on siitä ihmeellinen ihminen että hän ei koskaan avaudu syvimpien tunteidensa osalta ennenkuin voi 100% luottaa toiseen ja toisen vaitioloon. Mikään ei ole skorpparille pahempaa kuin että ko. asiat joutuvat yleiseen tietoon. Siitä varauksellisuus varmasti johtuu.
        Toinen vaihtoehto on että ko. skorppari on rakastunut tai ihastunut toiseen. Skorppari kun on yleensä luotettava mutta kaukoihastuksia on monia yhtäaikaa lisäksesi. Älä niille ole mustasukkainen mutta aina on olemassa vaara että skorppari katoaa sille tielleen.

Tosin jos skorpparilla onkin jotain muuta ongelmaa esim. töissä tulee sama reaktio eli puhumattomuus. Skorppari kun ei halua koskaan olla se "toinen" vaan haluaa aina hallita tilanteen. Nyt on kait käynyt niin että skorppari ei ole tässä onnistunut ja häntä v....taa kuin pientä oravaa mutta ei halua jakaa tuskaa sinulle.

En varmasti helpottanut oloasi ollenkaan mutta näin vaan on.

kommentoida. "häntä v....taa kuin pientä oravaa..."
        Päivän kevennys! Näen itseni niin samanlaisessa tilanteessa kuin viestin aloittanut, onnea teille ko. vuoristorataan. Toivotaan, että se on kaiken vaivan arvoista. Ja onhan se ;) Itse ainaki jaksan uskoa siihen!

• Päiväunelmia-88
        oli pakko kirjoitti:

kommentoida. "häntä v....taa kuin pientä oravaa..."
        Päivän kevennys! Näen itseni niin samanlaisessa tilanteessa kuin viestin aloittanut, onnea teille ko. vuoristorataan. Toivotaan, että se on kaiken vaivan arvoista. Ja onhan se ;) Itse ainaki jaksan uskoa siihen!

kiitoksia viesteistänne, ja kuten yksi noista toisista kaukoihastuksista sanoi,niin todellakaan en ole hänen ainoa kaukoihastuksena, eikä hänkään ole ollut ainoani, mutta on vain noussut parhaimmaiksi kaikista ajan kuluessa... en tiedä.

kaksi päivää sitten hän sanoi kaivanneensa minua ja kauan ja haluavansa minut, mutta sanoi ettei kuitenkaan ehdota nyt seurustelua, vaan ehkä vasta kun nähdään seuraavan kerran nenäkkäin... jaa.... olin onnellinen kuullessani tämän enkä todella kaipaakkaan mitää seurustelua juuri nyt kun vanhastakaan en tosiaan ole toipunut. nyt kuitenkaan en hänestä ole kuullut taas pariin päivään ja voi todella mennä välillä viikkokin, että ilmoittelee itsestään tai edes vastaa viestiin...

Myös työhuolia hänellä on, mutta niistä puhumme avoimesti. voi miten kaipaan häntä jo nyt... haluan hänet ja häntä....

sisälläni kytee kuitenkin vahva epäilys, että hän punnitsee mielessään minua ja jotakuta toista naista. ehkä on parasta, että otan takapakkia ja annan hänen itse olla aloitteellinen mikäli kiinnostaa. en ainakaan ala utelemaan mitään enkä varsinkaan vonkaamaan, oli miten ihana mies tahansa.. odotan mutta en tiedä miten kauan enää jaksan tätä.

kiitos kaikille kannustuksesta!! ja tsemiä muillekin jotka kokee olevansa hankalissa ihmissuhdetilanteissa..

• ..on

kiitoksia viesteistänne, ja kuten yksi noista toisista kaukoihastuksista sanoi,niin todellakaan en ole hänen ainoa kaukoihastuksena, eikä hänkään ole ollut ainoani, mutta on vain noussut parhaimmaiksi kaikista ajan kuluessa... en tiedä.

kaksi päivää sitten hän sanoi kaivanneensa minua ja kauan ja haluavansa minut, mutta sanoi ettei kuitenkaan ehdota nyt seurustelua, vaan ehkä vasta kun nähdään seuraavan kerran nenäkkäin... jaa.... olin onnellinen kuullessani tämän enkä todella kaipaakkaan mitää seurustelua juuri nyt kun vanhastakaan en tosiaan ole toipunut. nyt kuitenkaan en hänestä ole kuullut taas pariin päivään ja voi todella mennä välillä viikkokin, että ilmoittelee itsestään tai edes vastaa viestiin...

Myös työhuolia hänellä on, mutta niistä puhumme avoimesti. voi miten kaipaan häntä jo nyt... haluan hänet ja häntä....

sisälläni kytee kuitenkin vahva epäilys, että hän punnitsee mielessään minua ja jotakuta toista naista. ehkä on parasta, että otan takapakkia ja annan hänen itse olla aloitteellinen mikäli kiinnostaa. en ainakaan ala utelemaan mitään enkä varsinkaan vonkaamaan, oli miten ihana mies tahansa.. odotan mutta en tiedä miten kauan enää jaksan tätä.

kiitos kaikille kannustuksesta!! ja tsemiä muillekin jotka kokee olevansa hankalissa ihmissuhdetilanteissa..

samanlainen tilanne kuin mulla! Ja olen tullut siihen tulokseen, että skorpparimiehen on vain mahdotonta sitoutua. Niin kauan olen hänet tuntenut

• Skorpioninianen

Oletko katsonut SEX AND CITY -saippuasarjaa? Voisin kuvitella että Carien ex-kulta Aidan olisi skorpioni. Haluaa olla varma rakkaudesta ja kiinnostuksesta ennenkuin avaa sepaluksensa; ja se anteeksianto - varauksellisuus jää jos on joskus tullut petetyksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      124
      1751
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      679
      1676
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1353
    5. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      324
      1325
    6. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1308
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1278
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1225
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1165
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1152
    Aihe