Onko muilla samansuuntaisia kokemuksia?
Hoitokokousaikoina juoruilevat ja suorastaan paskaa puhuvat sukulaiset, olivat niitä pahimpia perättömien ilmiatojen tekijöitä.
VL-sukulaiset ovat pahimmat
13
951
Vastaukset
- onpa sinulla
kamalia sukulaisia. Millaiset geenit siulle rassulle tullut?
- niilo n
Sen verran rankasti joskus aikoinaan sanansäilä heilahteli että pahimmat karsiutuivat ja suorastaan poistuivat kokonaan elämästäni.
Anoppi on sentään jäljellä muinaisjäänteenä oikeasti täyspäiväisenä vl:nä. Hän jos kuka pystyisi antamaan vaikka jokaikisen lapsensa uhrattavaksi jos "siionin" tarve vaatisi. Täysin 100% pimeä ihminen.Nimittäin, itse siionin alttarille uhrattuna tiedän. En voi käsittää sitä, että mikään inhimillisyys ei mene hoitomiesdespoottien edelle.
Devoit kirjoitti:
Nimittäin, itse siionin alttarille uhrattuna tiedän. En voi käsittää sitä, että mikään inhimillisyys ei mene hoitomiesdespoottien edelle.
- portilla
(mikä on kaikilla edessä ennemmin tai myöhemmin) ei enää mietitä, mitä joku ihminen sanoi tai teki, silloin ei ole enää aikaa, jos ei valintaakaan.
- viestini
Devoit kirjoitti:
On se viimeinen portti sukulaisillakin edessä - ja nahkurin orret.
mikä katosi bittiavaruuteen:
Eli kaikkien polvet on notkistuttava Hänen edessään, siinä ei merkkaa mitään, mitä joku ihminen joskus sanoi tai teki. Se on silloin enää toisarvoista. - kaivetaan
esille kirjanpito. Sieltä löytyvät vl-herätysliikkeen
1. Raamatun vastaiset valheopit ja ihmisten harhaanjohtaminen
2. hoitokokousjulmuudet
3. Pyhän Hengen tahallinen turmeleminen tupakoinnilla
4. muiden uskovaisten törkeä nimittäminen "epäuskoisiksi"
5. itsensä korottaminen Jumalan yläpuolelle (syntien anteeksi antaminen)
Viimeisellä portilla ei enää parannusta tehdä.
- ei ole
vaikka olen entis-vl. V. 1976 vasta näin eka kertaa päivänvalon.
Paljosta olet paitsi jäänyt, onneksi.
Ei mikään ole ollut niin paha minulle, kuin vl-sukulaiset.
Miten se meni? Jumala loi ihmisen, mutta piru vl-sukulaiset.
- Alpo
>>Onko muilla samansuuntaisia kokemuksia?
Hoitokokousaikoina juoruilevat ja suorastaan paskaa puhuvat sukulaiset, olivat niitä pahimpia perättömien ilmiantojen tekijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069