Parhaimmat onnitteluni mäkikotkista edelleenkin sille kaikkein suurimmalle! Tänään tulee Masalle mittariin "pyöreät" 45 vuotta, joten juhlaan on aihetta. Sen kunniaksi: ehkä otan, ehkä en...
Onnittelut Päivänsankarille!
Mansikka-Matti
1
455
Vastaukset
- MIEHEKÄS MIES
Tällä palstalla on ollut usein hiljaista ja odotin ettei kukaan ole muistanut Mattia, omaa suosikkiani julkkisten joukossa.
Jokaisessa päivässä on juhlimisen aiheita. Syntymäpäivä on yksi erityiseen asemaan päässyt juhla, jonka itse koen jotenkin teennäisenä.
Kyllä Mattia saisi muistaa muutenkin kuin syntymäpäivisin tai kun lööpit kertovat tapahtuneen jotain "suurta" Matille.
Hyvää syntymäpäivää Matille.
Vuotoaika alkamassa tai alkanut juuri ja tapaaminen on tänä iltana yhteisen illanvieton merkeissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1375200Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk271544- 1041422
Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621358Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️781194- 58927
Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.128912- 53890
Professori ministeri Rantasen turvapaikkakirjeestä: Tyrmistyttävä
Nyt persut haluaa koko Euroopan hylkäävän laillisuuden ja kansainväliset sopimukset. Kansainvälisen oikeuden emerituspr215796- 47717