Kyllä son kuulkaa

niin jotta

6

797

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eri suunnasta
      • se voi melekeen jäätyä

Melekeen kokonansa jäätyny Kihniänjoen Hiirikoski tammikuus 2006. Sielon joku veten mukana ajelehtinu puu jääny koskehen jumihin. Lunta on aika vähä.

http://kuvat.vesapetays.net/Image001_1_0.jpg

Maaliskuus on tullu lisää lunta, mutta jään sulaminenki eristyy virtapaikas merkittävästi. Elukat on teheny jäläkiä joen jään päällä olevahan lumehen.

http://kuvat.vesapetays.net/Image004_2A_4.jpg

Rusakko sielä ainaki on seikkaallu. Son vähä pölöhö määluulen. Jonsei se jätä varelmia rauhahan niin mää potkaasen sitä puohon.

• Juurakko Eemeli

Tuommosia kosken pätkiä on koko Kainuu täynnä. Joka puolelta pukkaa... että jos tuolla perusteella aletaan sijoituksia jakaa, niin Kainuu voittaa tämän kisan.

• mulle rupia!
        Juurakko Eemeli kirjoitti:

Tuommosia kosken pätkiä on koko Kainuu täynnä. Joka puolelta pukkaa... että jos tuolla perusteella aletaan sijoituksia jakaa, niin Kainuu voittaa tämän kisan.

Kainuu, mihinä se on, johonaki kaukana. Tottahan porot sielä kuseskeloo pitkin mettiä vaikka kuinka, mutta eihän sitä ny mitä tahansa plutakkua voi koskeksi nimittää.

Täs kuule ratkaasoo laatu eikä määrä!

• skidisti kliffa
        mulle rupia! kirjoitti:

Kainuu, mihinä se on, johonaki kaukana. Tottahan porot sielä kuseskeloo pitkin mettiä vaikka kuinka, mutta eihän sitä ny mitä tahansa plutakkua voi koskeksi nimittää.

Täs kuule ratkaasoo laatu eikä määrä!

Voi tsisses, mikä dorga! HAHAHA! Ihan oikee dölle! HAHAHA!

• vain sinunkin torppaasi
        skidisti kliffa kirjoitti:

Voi tsisses, mikä dorga! HAHAHA! Ihan oikee dölle! HAHAHA!

En enää tällä ikää viitsi väitellä siitä mikä on oikeaa huumoria ja mikä väärää huumoria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      162
      1578
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      141
      1224
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      889
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      70
      836
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      727
    6. 53
      722
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      705
    8. 87
      637
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      598
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    Aihe