Ismo Alanko Teholla ja Jonna Tervomaa julkaisevat heinäkuun 30. päivä duettona esitetyn yhteissinglen ”2x1=1”. Kappale kuultiin ensimmäisen kerran runsas viikko sitten Ruisrockissa, jossa Tervomaa nousi lavalle Ismo Alanko Teholla -konsertin yllätysvieraana.
Jo viime syksynä ”Blanco Spirituals” -albumin studiosessioissa ”2x1=1” -kappaleesta suunniteltiin naislaulajan kanssa esitettyä duettoa, mutta ideasta luovuttiin, koska levy päätettiin tehdä kokonaisuudessaan Ismon ja Tehon voimin ilman bändin ulkopuolisia vierailijoita. Ajatus tuli uudelleen ajankohtaiseksi alkukesällä, ja kappaleesta päätettiin äänittää uusi versio.
Naislaulusta vastaavaa vierailijaa pohdittaessa esiin nousi yhtyeen vanha tuttu Jonna Tervomaa, joka lupautui mukaan projektiin aikataulujen sovittua yhteen. Kappaleen jousisovitukset ovat Ismo Alanko Säätiö -kokoonpanosta tutun Samuli Laihon käsialaa, ja jousia soittavat jo Alangon ”Kun Suomi putos puusta” -levylläkin vierailleet muusikot.
Kappale on nyt kuultavissa Ismo Alangon MySpacessa.
Viiden biisin ”2x1=1” -MCD:ltä löytyy uuden dueton lisäksi myös kaksi aiemmin julkaisematonta Ismo Alanko Teholla -laulua, nimikappaleen "Blanco Spirituals" -albumilta löytyvä versio sekä aikaisemmin singlenä julkaistun ”Puupää”-kappaleen livetallenne loppuunmyydyn Kulttuuritalon konsertista viime keväältä.
Levystä on saatavissa myös numeroitu 150 kappaleen erä Ismo Alangon, Teho Majamäen ja Jonna Tervomaan nimikirjoituksilla. Erikoiserä on tilattavissa ainoastaan Fullsteamin nettikaupasta.
ISMO ALANKO TEHOLLA: 2x1=1 (MCD)
1. Ismo Alanko Teholla & Jonna Tervomaa: 2x1=1 (singleversio)
2. Perhekuva (ennenjulkaisematon)
3. Ihmissyöjät (ennenjulkaisematon)
4. 2x1=1 (albumiversio)
5. Puupää (Kulttuuritalo live)
2x1=1 EP
5
783
Vastaukset
- lokaajakuita
Hienoa saada myös nuo kaksi uutta kipaletta. Jospa ehti noiden nimikirjoitusversion saaneiden joukkoon!
- Tumpelo
Voi kun jännää, minkähänlaisia uusia biisejä???
Vielä pitää hieman totutella tuohon Tervomaahan, mutta kunhan levy kopsahtaa postilaatikkoon saapi sitten syventyä asiaan. - ilkka-kullervo
1/150 tuli postista vähän aikaa sitten. Jestas, tuo Ihmissyöjät toimii kuin tauti! Mulla ainakin. Perhekuvakin on kyllä aika parhautta.
- rumat sävelet
Hieno sello tuossa Ihmissyöjät biisissä. Vaikka oon itse opiskellut kirjoittamista, niin on pakko myöntää etten pääse kiinni kaikkiin Ismon sanoituksiin. Joskus harmittaa kun tuntee ittensä jotenkin puupääksi, mut eihän Ismon sanotukset oo helppoja yleensä eikä se ymmärrys oo aina välttämätön. Hyvä fiilis niissä on aina. Ismo on yhä paras. Hyvää kesää.
- desibeli.netistä
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418