Leijona + oinas

Itse oinas

Onkos kokemuksia oinas leijona suhteista? :)
Itse voisin suoraan sanoa että mahtavaa, tulista ja intohimoista ja hauskaa !
Leijona saa aina paljon aikaan, enemmän kuin muut ja leijonalla on kokoava voima oinaaseenkin ja oinas voi oppia leijonalta toteuttamaan ideoitaan. Itse jotenkin luonnostani ihailen leijonia, ehkä vähän liikaakin mutten voi sille mitään. Eipä luulisi leijonaa haittaavaan kun leijona tykkää kun häntä arvostetaan. :D

3

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lionman35

      siis nähnyt valon mikä tulee arvostuksesi kautta vain kirkastumaan. Oho, olipas se nyt......

      Ps. Oinaat on kivoja myös. Siis TOSI kivoja ;)

    • monta...

      oinasmiestuttua mutta yks meinaa jo pyrkiä uniinki. Me nähään aina sattumalta jossain pubissa tai kaverin kautta ja aina on ollut jotain flirttailua, katseita, hyviä juttuja, on tullu väliin ku oon jutellu jonku toisen miespuolisen kanssa ja ollaan käyty ajelemassaki ku hän välttämättä siihen tunki. Ja on kysyny oonko kiinnostunu hänestä jonka kysymyksenä ohitin. Aina on se tietty vetovoima ollu välillä mutta se alkaa jo rasittaa tietyllä tavalla koska en voi enkä saa mitenkään ihastua häneen ja se on jo liikaa että alkaa unissaki viihtymään! Vaikka no, myöhästä jo puhua ihastumisesta, sitä en vaan todellakaan aio hälle tuoda ilmi, jahdatkoot jos mieli tekee enkä ihan ainut taidakkaan olla ketä kohtaan se noin käyttäytyy joten pitäkööt neitinsä ja leikkikööt. Aikaa kyllä voin ja haluan viettää enempi tämän kanssa, ei siinä mitään. Sitte kun hälle tuli suututtua ja syytettyä jostain niin tämä raivostuu ja lähtee pois eikä enää halua palata koko asiaan tai ees jutella siitä, muuttuu kylmäksi ja niin omapäiseksi. >:/ Sitte hermostun itekki mutta seuraavalla näkemiskerralla taas sama rumba jatkuu... Huokaus.

      • olen oinas

        ja mieheni leijona,päälle 3-vuotta yhteiseloa.
        Antaa vastusta sopivasti,mutta välillä käy hermoille ku on kanssa jästipää.
        Mutta kivaakin on=),seksi sujuu ja on loistavaa.Sekä molemmat tykätään sopivissa määrin mennä ja myöskin olla kotona.Ainut asia,että leijonani on hiukkasen ärsyttävän laiska minusta kotihommissa,en tiiä onko kaikki miesleijonat sitten samanlaisia.
        Aijemmin seurustelin 8-vuotta kalan kanssa,liian rauhallinen.Leijona on vaan ihana=).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe