Olen monesti miettinyt sitä, kuinka hyvin yksilöt voivat vl-liikkeessä. Minusta näyttää ja tuntuu siltä, että monet yksilöt voivat pahoin tässä yhteisössä. Armoa ei oikein tunnu riittävän vajavaiselle ihmiselle. Eronneille, väsyneille, murrosiän kapinoitsijoille, homoille. Eli siis tavallisille heikoille ihmisille. Sen sijaan vahvuutta ihaillaan tavattomasti. Niitä joilla menee taloudelleisesti ja mutenkin hyvin. Kaikkien pitäisi sitten yltää siihen.
Minä voin valtavan pahoin tässä liikkeessä ja samaa olen kuullut monilta muiltakin. Olisiko siis vl-liikkeen nyt aika nöyrtyä siitä valtavasta hengellisestä pöyhkeydestä ja puhdasoppisuudesta? Eihän pahuuden peittelystä voi aikaa myöten seurata mitään hyvää, se on nähty. Siitä väkivallan peittelystä maksetaan kovaa hintaa tällä hetkellä, ja veikkaisin että monet voivat pahoin.
Ja miten on mahdollista että kirkko suojelee tällaista toimintaa, jossa hengellistä väkivaltaa salaillaan, naiset ovat alistettuja synnytyspakolla ja yksilöihin jotka eroavat tästä liikkestä käytetään rangaistuksena sosiaalista eristämistä? En voi ymmärtää tällaista kirkolta. Mutta hyvä että Kotimaassa puhutaan!
Hengellisen pöyhkeyden
hedelmät?
2
207
Vastaukset
Vaan hallintoalamainen, joka ei saa omilla aivoillan ajatella. Yhteisö on hänelle kaikki kaikessa. Jos puhuja sanoo, että olette onnellisia, niin sitten olette, vaikka itkien..
- valoa tunnelinpäässä
Matteuksen evankeliumissa Jossakin kohden sanotaan näin. "Sillä ei mikään ole salattuna muuta varten, kuin että se tulisi ilmi, eikä kätkettynä muuta varten, kuin tullakseen julki".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980