JouskariM ja mulla palaa hihat!

Ani40++ vesim-kauris

Tunnettu kohtapuolin 4-vuotta, siitä 2-vuotta oon yrittänyt päästä eroon .. kosinu varmaan 7* - oon selittänyt sille etten haluu muuttaa sen kanssa yhteen, ennen kuin saan kunnon työpaikan ja mietitään sitten.. en voi sietää jojo-ihmistä, haluaisin harrastaa muutakin kuin kapakointia ja sitä .. se lupaa ummet ja lammet .. multa on mennyt usko sen lupauksiin ja haluan jatkaa elämääni .. olin sika rakastunut siihen vielä n. 2- vuotta sitten, mutta nyttemmin en tiedä mitä tunnen, se hullu roikkuu kuin takiainen aika ajoittain, oon kieltänyt ottamasta yhteyttä useamman kerran, mutta ei mee jakeluun. Raivostuttaa haluan siirtyä elämässä eteenpäin .. en halua nähdä sitä .. sekoittaa liian paljon tunteita TUHMA SANA! ;)!

19

3344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo noi

      sun vuodatukset. Sä käyt näköjään aina välillä kertomassa täällä sun ja jousimiehen suhteesta. Ei kiinnosta yhtään miten teillä nyt tälläkertaa menee. Sä ilmeiseti itse roikut siinä miehessä ja et tajuu että se mies ei välitä eikä kunnioita suo tipan vertaa. Jätä jo hyvä ihminen se mies rauhaan. Hanki oma elämä!

      Viimeksi sä olit täällä keväällä valittamassa.

      T. NeitsytN

      • JM-nainen

        Et sä jo tiedä, että me rakastetaan teitä, jallitettavia. Me ollaan, miten meille sopii. Hurmaavia, Ihania. Paitsi mun rapumieheni, hänet tavattuani en kaipaa muuta. Hän pitää minua hyvänä ja minä häntä. Intohimo ja arki on balanssissa. Me jousimiehet kun tuppaamme joutumaan sinne intohomon puolelle ja arki unohtuu.


      • 40++ Kauris-vesim

        Sull on hyvä muisti .. en ota yhteyttä häneen .. pyöräilen paljon .. ja näkee minut liikenteessä ja kun ikävä ja känni tulee päälle hän ottaa yhteyttä .. en vastaa puhelimeen, ikävä kyllä tulee asunnolleni .. mietin lähestymiskiellon hankkimista .. mutta onko siitä apua??


      • kauris-vesimies n
        JM-nainen kirjoitti:

        Et sä jo tiedä, että me rakastetaan teitä, jallitettavia. Me ollaan, miten meille sopii. Hurmaavia, Ihania. Paitsi mun rapumieheni, hänet tavattuani en kaipaa muuta. Hän pitää minua hyvänä ja minä häntä. Intohimo ja arki on balanssissa. Me jousimiehet kun tuppaamme joutumaan sinne intohomon puolelle ja arki unohtuu.

        Mä oon sellainen jalat maassa ihminen, ja kaipaan kanssa balanssia .. ihana mieshän tuo jouskari on .. mutt mä haluun muutkin asiat pitäs olla OK:)! kiitos viestistäsi!


    • anttivaan

      Muista että jouskariin ei voi luottas. Narsismi on tämän merkin luonteenpiirre. Epäluotettavuus ja itsekkyys kuuluvat jouskareille hallitsevia luonteenpiirteinä. Kokemusta on.

      • jopas tuli

        "Narsismi on tämän merkin luonteenpiirre"

        Onko sinulla Antti lyödä faktoja (esim.linkki johonkin tutkimustulokseen)pöytään jouskarin narsismista? Pelkkä oma kokemus kun ei vielä riitä noin vakavien asioiden esittämiseen.

        Toinen juttu, narsismi ei ole mikään luonteenpiirre, vaan sillä viitataan persoonallisuushäiriöön.

        http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Aapinen.html


      • Ani40++ vesim-kauris
        jopas tuli kirjoitti:

        "Narsismi on tämän merkin luonteenpiirre"

        Onko sinulla Antti lyödä faktoja (esim.linkki johonkin tutkimustulokseen)pöytään jouskarin narsismista? Pelkkä oma kokemus kun ei vielä riitä noin vakavien asioiden esittämiseen.

        Toinen juttu, narsismi ei ole mikään luonteenpiirre, vaan sillä viitataan persoonallisuushäiriöön.

        http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Aapinen.html

        Aina hienoa kun, joku viitsii sivistää .. enmpä tiennyt narsismista noin paljon .. mutta tuolla jouskarilla on ollut/on auktoriteettiset vanhemmat isä ope/rehtori ja äiti lastentarhan ope/hoitaja => itse ei saanut tehdä mitään, vanhemmat tiesivät/tietävät paremmin .. mies täyttänyt 40:tä .. että silleen huh.


      • neitsyt 09-

        Tunnen useita jousimiehiä ja olen ollut suhteessa jousimies-miehen kanssa - mukavaa seuraa ovat kaikessa, mikä ei liity suoranaisesti tunne-elämään, eli hauskanpidossa ja vaikka työparina ovat oikein toivottavaakin seuraa.

        Mitä tulee parisuhteeseen sanoisin, että me neitsyt-naiset olemme ainakin liian itseriittoisia jousimies-miehille; he määräävät kaapin paikan ja odottavat naiseltaan tiettyä sopeutumista ja passiivisuutta. Jousimies-mies on parisuhteessa itsekeskeinen eikä siedä vastaanhangoittelua. (en sitten tiedä, mistä merkistä löytyy jousimiesmiehille sopuisa ja riittävän 'kiltti' nainen... aika mahdoton mies esim. perhe-elämään jousimies kyllä on, kun katselen tuttujen perhekuvioita...)


      • juu...
        neitsyt 09- kirjoitti:

        Tunnen useita jousimiehiä ja olen ollut suhteessa jousimies-miehen kanssa - mukavaa seuraa ovat kaikessa, mikä ei liity suoranaisesti tunne-elämään, eli hauskanpidossa ja vaikka työparina ovat oikein toivottavaakin seuraa.

        Mitä tulee parisuhteeseen sanoisin, että me neitsyt-naiset olemme ainakin liian itseriittoisia jousimies-miehille; he määräävät kaapin paikan ja odottavat naiseltaan tiettyä sopeutumista ja passiivisuutta. Jousimies-mies on parisuhteessa itsekeskeinen eikä siedä vastaanhangoittelua. (en sitten tiedä, mistä merkistä löytyy jousimiesmiehille sopuisa ja riittävän 'kiltti' nainen... aika mahdoton mies esim. perhe-elämään jousimies kyllä on, kun katselen tuttujen perhekuvioita...)

        ...juuri itse vihdoin eronnut jousimies-miehestä, hänen päätöksellään. Itse olen skorpioni ja kun olemme molemmat kokeneet että toinen on se suuri rakkaus niin on yritetty vaikeuksista huolimatta päästä eteenpäin. Minä uskon kehittymiseen ja olen oivaltanut asioita itsestäni, en varmasti ole niitä helpoimpia ihmisiä itsekään. Kuitenkin tämä jousimies toden totta on dominoiva ja kontrolloiva ja ärsyyntyy skorpioninaisen vaihtelevista tunteista sinänsä, vaikka niiden ilmaisemista pystyisi hillitsemäänkin. Nyt yritän vain päästä hylkäämisen yli ja olla onnellinen siitä, että sellaista prässiä ja painetta ei tarvitse enää kokea reaktioistaan, tunnelmistaan tai toiminnastaan kuin jousimiehen kanssa. Tuli aina sanomista pienistäkin asioista jotka, jos eivät menneet hänen etukäteishahmotelmansa mukaisesti niin pilasivat häneltä sitten aivan kaiken. Ei lämpöä ja ymmärtämystä siinä miehessä.


      • neitsyt 09-
        juu... kirjoitti:

        ...juuri itse vihdoin eronnut jousimies-miehestä, hänen päätöksellään. Itse olen skorpioni ja kun olemme molemmat kokeneet että toinen on se suuri rakkaus niin on yritetty vaikeuksista huolimatta päästä eteenpäin. Minä uskon kehittymiseen ja olen oivaltanut asioita itsestäni, en varmasti ole niitä helpoimpia ihmisiä itsekään. Kuitenkin tämä jousimies toden totta on dominoiva ja kontrolloiva ja ärsyyntyy skorpioninaisen vaihtelevista tunteista sinänsä, vaikka niiden ilmaisemista pystyisi hillitsemäänkin. Nyt yritän vain päästä hylkäämisen yli ja olla onnellinen siitä, että sellaista prässiä ja painetta ei tarvitse enää kokea reaktioistaan, tunnelmistaan tai toiminnastaan kuin jousimiehen kanssa. Tuli aina sanomista pienistäkin asioista jotka, jos eivät menneet hänen etukäteishahmotelmansa mukaisesti niin pilasivat häneltä sitten aivan kaiken. Ei lämpöä ja ymmärtämystä siinä miehessä.

        Minun jousimies-mieheni ei ollut koskaan yksin kotona. Hän oli aina baanalla, menossa kavereiden kanssa. Tämä sopi neitsyt-luonteelleni mainiosti; en todellakaan jaksa olla kenenkään kanssa 24/24h.

        Mutta auta armias, jos minä en ollut kotona, kun herra saapui kotiin... Tämä ristiriita jousimiehen käytöksessä oli kaikkein hankalinta: Muiden pitäisi olla häntä varten olemassa, mutta hän ei ole muita varten.

        Miehessäni oli monia sellaisia piirteitä, mitä ihmisessä arvostan, eli vaikka innostuneisuutta kaikkeen uuteen. Tämähän on jousimiehen peruspiirre. Parisuhteeseen neitsyt ja jousimies eivät mielestäni sovi - molemmat ovat liian itseriittoisia, kumpikin omalla tavallaan.

        Itse olen sitä mieltä, että hyvin siedin mieheni jatkuvaa menemistä (hän jopa myönsi, että kukaan nainen ei ole antanut hänelle sellaista vapautta), mutta hän ei pohjimmiltaan sietänyt minun itsenäisyyttäni. Jousimies tarvitsee naisen, joka on olemassa häntä varten, koko ajan.


      • Nameka
        neitsyt 09- kirjoitti:

        Tunnen useita jousimiehiä ja olen ollut suhteessa jousimies-miehen kanssa - mukavaa seuraa ovat kaikessa, mikä ei liity suoranaisesti tunne-elämään, eli hauskanpidossa ja vaikka työparina ovat oikein toivottavaakin seuraa.

        Mitä tulee parisuhteeseen sanoisin, että me neitsyt-naiset olemme ainakin liian itseriittoisia jousimies-miehille; he määräävät kaapin paikan ja odottavat naiseltaan tiettyä sopeutumista ja passiivisuutta. Jousimies-mies on parisuhteessa itsekeskeinen eikä siedä vastaanhangoittelua. (en sitten tiedä, mistä merkistä löytyy jousimiesmiehille sopuisa ja riittävän 'kiltti' nainen... aika mahdoton mies esim. perhe-elämään jousimies kyllä on, kun katselen tuttujen perhekuvioita...)

        Olen jousimies-nainen ja eronnut tovi sitten neitsyt-miehestä. Meillä ongelma oli se että mies käveli mun elämään ja löi heti tarkat säännöt mitä saan tehdä ja mitä en, hän itse sai tehdä mitä halus. Kun en suostunut hyppimään hänen tahtiinsa niin sota oli valmis. En pidä alistamisesta enkä myöskään itse alista. Haluan että parisuhteesta huolimatta jonkinlainen henkilökohtainen vapaus pitää olla ja suon sen ilomielin myös toiselle osapuolelle. Onko jouskarin ongelma se että se on liian itsenäinen ja ei suostu siihen että toinen osapuoli sanoo missä kaappi seisoo...sekö meistä tekee niin vaikeita..


      • Nameka
        neitsyt 09- kirjoitti:

        Minun jousimies-mieheni ei ollut koskaan yksin kotona. Hän oli aina baanalla, menossa kavereiden kanssa. Tämä sopi neitsyt-luonteelleni mainiosti; en todellakaan jaksa olla kenenkään kanssa 24/24h.

        Mutta auta armias, jos minä en ollut kotona, kun herra saapui kotiin... Tämä ristiriita jousimiehen käytöksessä oli kaikkein hankalinta: Muiden pitäisi olla häntä varten olemassa, mutta hän ei ole muita varten.

        Miehessäni oli monia sellaisia piirteitä, mitä ihmisessä arvostan, eli vaikka innostuneisuutta kaikkeen uuteen. Tämähän on jousimiehen peruspiirre. Parisuhteeseen neitsyt ja jousimies eivät mielestäni sovi - molemmat ovat liian itseriittoisia, kumpikin omalla tavallaan.

        Itse olen sitä mieltä, että hyvin siedin mieheni jatkuvaa menemistä (hän jopa myönsi, että kukaan nainen ei ole antanut hänelle sellaista vapautta), mutta hän ei pohjimmiltaan sietänyt minun itsenäisyyttäni. Jousimies tarvitsee naisen, joka on olemassa häntä varten, koko ajan.

        ...mut menofiilis taitaa olla kaikilla, joillakin vaan ajoittain, jotkut eivät asetu aloilleen koskaan. Kyllä mä itse viihdyn kotona ja osaan nauttia "rauhallisesta" kotielämästä mut välillä on pakko päästä hetkeks pois. Jouskarit kerää ympärilleen kaveripiirin joka koostuu jotenkin samankaltaisista kummallisista ja erittäin erikoisista ihmisistä ja kaverit on ainakin mulle kuin perhettä, joiden kanssa jaetaan ilot ja surut ja näitä suhteita pidetään yllä sen mukaan miten aikaa riittää.
        Tietty jos tilanne menee ihan "yli" niin tietynlainen "lieka" jouskarin kaulassa olis hyvä olla. Se vaan tarvii esittää kierosti että jouskari ei sitä itse tajua =)Ja ajan myötä niitä liekoja tulee ihan itsestään. Kyllä pari tenavaa ja kasa lemmikkejä rauhoittaa ainakin mun menemisiäni. Työ ja perhe vie niin suuren ajan vuorokaudesta, ettei jatkuvaan juoksemiseen jää kertakaikkiaan aikaa.
        Mä oon jouskarina sellainen että annan toisellekkin osapuolelle tilaa juuri sen vuoksi että tiedän kuinka tärkeää se on mulle itselleni. En ole mustasukkainen naispuolisistakaan ystävistä. En yleensäkkään ymmärrä mustasukkaisuutta koska itse en sitä ole ja koen ettei toista ihmistä voi omistaa, enkä todellakaan pidä tunteesta että itse oon jonkun omaisuutta ja joka katsoo oikeudekseen sanella mulle sääntöjä.
        Mun ex oli neitsyt, joka heti ensihetkistä alkaen katsoi oikeudekseen määrätä mitä saan tehdä ja mitä en. Kotoo en olis saanut poistua ollenkaan ja jos sen tein, esim kävin kaverilla kahvilla, niin puhelua tai viestiä tuli koko ajan. Hänellä itsellä oli oikeus mennä ja tulla mielensä mukaan, mut mun piti pysyä kotona. No jouskareille tyypillinen piirre on se että he eivät siedä "häkkielämää" ja toisen määräilyä eli tilannehan oli täys kaaos.
        ...No tässähän oli taustalla muutakin...adhd ja aika pahaa narsismia...mut kyllä se puoltoista vuotta, jonka se suhde kesti, oli elämäni pahin helvetti. En tiedä muita neitsyitä, tai en ole tietoinen ympärilläni olevien ihmisten horoskooppimerkeistä kun tän jannun ja siskoni, ja se heillä on yhteistä että kaikki pitää toimia heidän tavallaan...Liekö se sit neitsyiden tyypillistä käytöstä...en tiedä??
        Olen todennut saman...jousimies ja neitsyt ei sovi yhteen!!


      • jousimies
        Nameka kirjoitti:

        Olen jousimies-nainen ja eronnut tovi sitten neitsyt-miehestä. Meillä ongelma oli se että mies käveli mun elämään ja löi heti tarkat säännöt mitä saan tehdä ja mitä en, hän itse sai tehdä mitä halus. Kun en suostunut hyppimään hänen tahtiinsa niin sota oli valmis. En pidä alistamisesta enkä myöskään itse alista. Haluan että parisuhteesta huolimatta jonkinlainen henkilökohtainen vapaus pitää olla ja suon sen ilomielin myös toiselle osapuolelle. Onko jouskarin ongelma se että se on liian itsenäinen ja ei suostu siihen että toinen osapuoli sanoo missä kaappi seisoo...sekö meistä tekee niin vaikeita..

        Hän oli todella ihana silloin kun oli sillä tuulella.
        Alkoholi näytteli suurta osaa hänen elämässään.
        Sen myötä raivarit,pelko koska nyrkki heilahtaa.Asiat oli pieniä mistä normaali-ihminen ei muuta kuin kohottelis olkapäitään.Hän sai toimia juuri niinkuin itse halusi.Aina oikeassa toisen mielipiteet ei mitään.Niitä kyllä oltiin kuuntelevinaan mutta sitten asia kääntyikin toisenlaiseksi minusta tehtiinkin yhtä-äkkiä valehtelija.Häneltä ei saa vaatimalla mitään,minä olin se joka laitettiin kyykkyyn.
        Törmäsin pikkupoikaan narsistiin , siksi hänestä tulikin ex.
        Tästä on jo vuosia ja uusi onni kukoistaa neitsytmiehen kanssa.
        Yksi asia oli jousimiehessä positiivista, hän ei koskaan arvostellut ulkonäkönäni. Muuten vaan koitti alistaa, lyödä itsetuntoni matalaksi.
        Vastoinkämisten kautta voittoon kuitenkin, näitä samanlaisia kertomuksia on paljon , elämä on joskus kovaa.Onko se aina horoskooppimerkistä kiinni , en usko.


      • lainen se
        jousimies kirjoitti:

        Hän oli todella ihana silloin kun oli sillä tuulella.
        Alkoholi näytteli suurta osaa hänen elämässään.
        Sen myötä raivarit,pelko koska nyrkki heilahtaa.Asiat oli pieniä mistä normaali-ihminen ei muuta kuin kohottelis olkapäitään.Hän sai toimia juuri niinkuin itse halusi.Aina oikeassa toisen mielipiteet ei mitään.Niitä kyllä oltiin kuuntelevinaan mutta sitten asia kääntyikin toisenlaiseksi minusta tehtiinkin yhtä-äkkiä valehtelija.Häneltä ei saa vaatimalla mitään,minä olin se joka laitettiin kyykkyyn.
        Törmäsin pikkupoikaan narsistiin , siksi hänestä tulikin ex.
        Tästä on jo vuosia ja uusi onni kukoistaa neitsytmiehen kanssa.
        Yksi asia oli jousimiehessä positiivista, hän ei koskaan arvostellut ulkonäkönäni. Muuten vaan koitti alistaa, lyödä itsetuntoni matalaksi.
        Vastoinkämisten kautta voittoon kuitenkin, näitä samanlaisia kertomuksia on paljon , elämä on joskus kovaa.Onko se aina horoskooppimerkistä kiinni , en usko.

        sun exä oli aluks? Kiinnostaa kun olen just tavannut jousimies miehen ja se on aika erilainen kun muut tuntemani Jousimiehet.


      • jousimies
        lainen se kirjoitti:

        sun exä oli aluks? Kiinnostaa kun olen just tavannut jousimies miehen ja se on aika erilainen kun muut tuntemani Jousimiehet.

        Alkuaikoina oli sanoisin liiankin kiltti ja kohtelias huomaavainen.Pää täynnä tulevaisuuden suunnitelmia ensimmäiset kaksi kuukautta.
        Sen jälkeen alkoi pikku hiljaa paljastua se todellinen luonne.
        Arki astui suhteeseen todella äkkiä, aloin olen vissiin itsestäänselvyys, luuli minu olevan varma nakki teki hän mitä tahansa.
        Hyi kun alkoi puistattaan kun ajatteleekin niitä aikoja.
        Pääsin silloin aikoinaan surun ja tuskan yli ajatuksella ruumis on ehjä vaikka sydän meni hetkeksi karrelle.


      • tutulta
        jousimies kirjoitti:

        Alkuaikoina oli sanoisin liiankin kiltti ja kohtelias huomaavainen.Pää täynnä tulevaisuuden suunnitelmia ensimmäiset kaksi kuukautta.
        Sen jälkeen alkoi pikku hiljaa paljastua se todellinen luonne.
        Arki astui suhteeseen todella äkkiä, aloin olen vissiin itsestäänselvyys, luuli minu olevan varma nakki teki hän mitä tahansa.
        Hyi kun alkoi puistattaan kun ajatteleekin niitä aikoja.
        Pääsin silloin aikoinaan surun ja tuskan yli ajatuksella ruumis on ehjä vaikka sydän meni hetkeksi karrelle.

        Tavattu vasta muutaman viikon ja jo suunnittelee yhteistä tulevaisuutta. En tiedä mutta joku tässä mättää. Täytyy kuitenkin kattoo loppuun asti.


      • neitsytNainen
        tutulta kirjoitti:

        Tavattu vasta muutaman viikon ja jo suunnittelee yhteistä tulevaisuutta. En tiedä mutta joku tässä mättää. Täytyy kuitenkin kattoo loppuun asti.

        tapasin kans joku vko sitten jouskamiehen, just sellanen minkälaista ihmistä oon hakenu,heti tuntu kolahtavan. Olen tainnu ihastua palavasti mikä on mun kohdalla outoo,sinkkuna pörränny jo kauan ja irtopainoksia tullu keräiltyä,mutta tässä tuntus olevan ihminen kenen kanssa nään vanhuuden =)


    • joopa joo

      Just tyypillistä vesimiestä. Asiat puhutaan just käänteisesti miten ne todellisuudessa on. 100% varma nimittäin että Jousimies ei roiku vaan vesimies. Itsellä kokemusta vesimiehestä ja jousimiehestä. Jouskari sen verran fiksu että osaa jättää rauhaan. Toisin kun vesimies. Mutta sitähän ei vesimiehen ylpeys kestä.

    • Ani40++ vesim-kauris

      (Men in Trees)Oma koti kullan kallis - osa .. En tiedä mitä merkkiä he olivat - mielestäni hyvin jäsennelty :)! - ;)! .. kaikille PITÄÄ antaa tilaa "HENGITTÄÄ" ja kaikkien pitää JOUSTAA .. kannattaa yrittää keskustella avoimesti omasta REVIIRI - tarpeestaan, olipa se merkki mikä tahansa!! - kiusanani on nyt Härkä - mies, puhelimessani 9 vastaamatonta puhelua .. 5:teen vastasin ja pyysin ettei soita .. P... vie. Odotan työnantajalta puhelua .. en voi sulkea .. mutta today klo 18.00 sulkeutuu ja vasta maanantaina avaan. Tuossa alla Telkku.com:n lyhennelmä ko. osasta:)!
      Elmossa ollaan muutto- ja perheelisäyspuuhissa. Sam ja Jane puolestaan opettelevat yhteiselämää kaupungissa. Patrick haluaa pesäeroa ylihuolehtivaisesta äidistään. Amerikkalainen draamasarja, jossa seurataan pohjoisen pikkukylän elämää ja ihmissuhteita.

      HYVÄÄ VIIKON LOPPUA::)!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      247
      2419
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      177
      1536
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1386
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1103
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1099
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      977
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    Aihe