Terve.
Olis tarkoitus lähteä talsimaan Pallakselta Hettaan kolmen viikon kuluttua. Mikähän mahtaa olla sääski/itikka tilanne seudulla tänä kesänä? Olen kuullut että sateinen kesä olisi tuonut lappiin tänä vuonna erityisen paljon itikoita. Voisiko joku paikanpäällä lähiaikoina käynyt kommentoida.
Mitenkäs autiotuvat, ovatko olleet tupaten täynnä näin kesäaikaan? Elokuuhan on kuitenkin vielä reippaasti ennen ruskaruuhkaa.
Kiitos!
Hetta - Pallas sääsket yms.?
3
1007
Vastaukset
- tuvat täynnä
Kuka sen osaa nyt sanoa mitä kolmen viikon päästä on. ole onnellinen ettet nyt ole, se on räkkää nyt.
- selvittiin
Kävimme patikoimassa tuolla viime viikolla ja kyllähän noita ystäviä riitti. Tunturissa tuulella sai olla kohtuu rauhassa, mutta alempana pusikossa surisee :-). Siis offia mukaan ja eteenpäin.
Autiotupia emme käyttäneet, olimme liikkeellä teltan kanssa ja kiertelimme muutenkin hieman kulunutta vaellusuraa vältellen. Mahtavaa oli! - oli sääskiä
Tulin eilen kys. reisulta kotiin. Sääskiä ja mäkäröitä oli kyllä paikoitellen varsin runsaslukuisesti. Metsäosuuksilla enemmän ja tunturissa vähemmän. Jos on kovin herkkä kys. hyönteisille kannattaa varautua sääskihupulla ja ohvilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996