Kuinka moni on törmännyt aikuiseen skorpparimieheen, joka on ihastunut/rakastunut, haluaa parisuhteen, pusuttelee ja pitää hyvänä, mutta jostain syystä kaihtaa seksiä?
Seksistä
12
3623
Vastaukset
- pienet välineet
että se haluaa olla varma että sinä olet koukussa ennen kuin näyttää ne
- on pelkästään
se että olet löytänyt itsellesi aseksuaalin.
Se taas tarkoittaa sitä että hänelle riittää pelkät hyväilyt ja yhdessäolot, mutta seksiä hän ei tule sinun kanssasi harrastamaan vaikka päällä seisoisit.
Jos haluat parisuhteessa seksiä, niin valitettavasti teidän suhteenne ei tule toimimaan.
Aseksuaalisuus on ihan samankaltainen seksuaalisuuden muoto kuin homo- tai heteroseksuaalisuus. Eli homoa et voi parantaa heteroksi, etkä heterosta voi tehdä homoa. Aivan samoin aseksuaalia ihmistä et voi "parantaa" pitämään seksistä. - nyt kolahti
tasan ainoa mies joka ei ole tehnyt aloitetta siihen suuntaan ei vaikka kuinka itse lämmittelisi. eli näköjään pystyy halut pitämään kurissa hyvinkin pitkään...:( ei siinä muuta mutta pikkuhiljaa alkaa itselläkin hiipuu...
- pitämään halujaan
"kurissa hyvin pitkään", koska hänellä ei ole mitään haluja seksiin.
Toisinsanoen haluja ei tuomipäivään mennessäkään ala aseksuaalimieheltä löytymään.
Jos olet aiemmin mielessäsi ajatellut että sen oikean kanssa kun menet naimisiin niin tulette harrastamaan myös seksiä, niin nyt osui kohdalle sellainen mies joka ei tule toteuttamaan toivettasi koskaan.
Olen pahoillani puolestasi, mutta aseksuaalisuus on sellainen seksuaalisuuden osa jolle ei kukaan ihminen voi yhtään mitään vaikka kuinka toivoisi, rukoilisi tai vaatisi.
Jos aiot seurustella miehen kanssa yhtään pidempään, niin teidän tulevassa erossa ei ole kyse siitä jos te eroatte, vaan milloin te eroatte.
Ota asia miehen kanssa puheeksi nyt välittömästi. Älä kuitenkaan syytä häntä mistään, tai aloita mitään riitaa, vaan keskustelkaa tästä aiheesta kuten kahden aikuisen ihmisen tuleekin keskustella. Surullista se tietysti sinun kohdallasi on jos mies on aseksuaali, mutta aivan yhtä surullista se on hänenkin kohdallaan jos hän löytää vain sellaisia naisia joilla on seksuaalisuutta.
Hän tulee varmasti puolustelemaan itseään ja kertomaan kuinka ei seksi ole niin tärkeä osa parisuhteessa. Ei se ehkä ole, jos elämä on täynnä työntekoa ja lasten hoitoa ja muuta, mutta aseksuaalin elämässä seksiä ei ole lainkaan. Silloin aseksuaali ei voi sanoa että seksi ei ole tärkeintä elämässä, vaan aseksuaalin pitäisi tunnustaa suoraan että seksiä ei tarvitse elämässä lainkaan.
Se että joku sanoo että seksi ei ole elämässä tärkeintä, tarkoittaa sitä että elämässä kuitenkin on seksiä. Älä haksahda tuohon temppuun jos hän sitä yrittää!
Kun on parisuhteita tutkittu syvemmin, on huomattu että seksi on parisuhteen ehdottomasti tärkein osanen. Ainoastaan kahden ihmisen välinen seksi on suhteen koossa pitävä voima.
Kyse ei ole mistään seksin määrästä, vaan siitä kuinka hyvin puolisoiden keskinäiset seksuaaliset halut osuvat yksiin. Niillä pareilla joilla yhdyntöjen, tai toisinsanoen fyysisen seksin määrä on vähäinen, on taas vastaavasti kiinteämpi suhde halailuun, lähellä oloon ja suukotteluun, joka liimaa kerta toisensa jälkeen paria yhteen.
Toisilla pareilla yhdyntöjä voi olla parikin kertaa päivässä, jolloin halailut ja suukottelut jäävät pakostakin vähemmälle.
Esimerkiksi kahdella aseksuaalilla suhde pysyy lämpöisenä ja rakastavana koska heidän seksuaaliset tarpeet tyydyttyvät pelkällä lähelläololla, suukottelulla ja halailulla.
Mutta jos yhteen päätyvät sellaiset kumppanit joista toinen haluaa fyysistä seksiä kerran tai pari viikossa, ja toinen ei halua sitä lainkaan, niin ero on väistämättä edessä sillä kuten sinäkin kirjoitit, sinunkin halut alkavat pikkuhiljaa hiipua.
Se taas tarkoittaa sitä että rakkaus teidän väliltänne on alkanut jo kuihtua. Ensimmäinen merkki siitä oli jo se kun kirjoitit siitä tänne!
Valitettavaa, mutta elämä on tällaista. Vaikka sinä kuinka olisit nyt rakastunut ja kiintynyt mieheesi, niin älä alista itseäsi seksittömyydelle.
Sinulla on kaksi tietä valittavana ja kolme mahdollisuutta selviytyä elämästä.
Ensimmäinen tie ilman mahdollisuuksia on se, että alistut huonolle tuurillesi, yrität pitää kulissiliittoanne yllä, kärsien kuitenkin sisäisesti ilman rakkautta kunnes kuolema teidät ennenaikaisesti erottaa.
Edes muiden miesten tarjoama seksi, esimerkiksi sovittuina pettämisinä, ei tule korjaamaan sitä rakkaudettomuuden juopaa teidän välillä. Joten älä suostu tai toivo sellaista. Sellainen sopii ainoastaan siihen tilanteeseen kun toisella puolisolla on esimerkiksi jonkin onnettomuuden vuoksi mahdotonta harjoittaa seksiä, mutta kuitenkin tunteet ja ihmisen persoona vielä pelaavat. Aseksuaalisuus ei ole vamma.
Toinen tie tarjoaa sinulle kaksi mahdollisuutta.
Ensimmäinen mahdollisuus on se että eronne jälkeen etsit uutta kumppania, harrastat muiden miesten kanssa seksiä ilman "palloa jalassa", perustat uutta pohjaa elämällesi pettymyksen jälkeen. Löytämättä uutta kumppania vanhenet ja uskallat sanoa nauttineesi elämästä ja saaneesi elää täyden elämän.
Toinen mahdollisuus on että kuljet samaa rataa kuin edeltävässä kappaleessa, paitsi että löydät sinulle sopivan ihanan ja rakastavan miehen jonka kanssa elätte elämänne onnellisina loppuun asti, nauttien täysipainoisesti teidän yhteisistä päätöksistä, olivat ne sitten perhe, matkailu, harrastukset jne jne, ja nauttien seksistä joka vetää teitä yhteen kerta toisensa jälkeen.
Jos ajattelet tilannettasi syvemmin, huomaat että sinäkin teet palveluksen nykyiselle miesystävällesi sallimalla hänen palata etsimään naista joka ei painosta häntä seksillä koko ajan ja joka rakastaa häntä tasan sellaisena kuin he molemmat ovat.
- Memmuli
Olen tavannut sellaisen muuten oli ihanaa mutta seksiin ei suostunu jostain syystä ihmettelin todella...
- teidän suhde
kesti kokonaisuudessaan ja milloin aloit noin suurinpiirtein ajattelemaan ettei tästä tule mitään kun ei saa seksiä?
- Pohtii
teidän suhde kirjoitti:
kesti kokonaisuudessaan ja milloin aloit noin suurinpiirtein ajattelemaan ettei tästä tule mitään kun ei saa seksiä?
Nykyisen kanssa olen leikkinyt 4kk tätä pihtausleikkiä, eli lopettaa esileikkiin juuri kun itse käyn kuumana ja olisin valmis tositoimiin. Olen myös aiemmin nuorena ollut pitkässä suhteessa, n.6v, skorpparimieheen silloin meillä oli seksiä tiheimmillään ehkä kerran kolmessa kuukaudessa aina omasta aloitteestani. Muiden seurustelukumppaneiden kanssa seksiasiat ovat aina toimineet ja haluja on löytynyt molemmin puolin. Myös eräällä ystävälläni oli sama ongelma seurustellessaan skorppionimiehen kanssa.
- skorpparimiehen
Pohtii kirjoitti:
Nykyisen kanssa olen leikkinyt 4kk tätä pihtausleikkiä, eli lopettaa esileikkiin juuri kun itse käyn kuumana ja olisin valmis tositoimiin. Olen myös aiemmin nuorena ollut pitkässä suhteessa, n.6v, skorpparimieheen silloin meillä oli seksiä tiheimmillään ehkä kerran kolmessa kuukaudessa aina omasta aloitteestani. Muiden seurustelukumppaneiden kanssa seksiasiat ovat aina toimineet ja haluja on löytynyt molemmin puolin. Myös eräällä ystävälläni oli sama ongelma seurustellessaan skorppionimiehen kanssa.
kanssa sellaisia ongelmia ei kyllä olisi, eli ei se merkistä ole kiinni.
Ellei seksi pelitä, niin miksi jatkaa suhdetta?
Jos hän kiihottaa sinut kuumaksi ja olisit valmiina tositoimiin ja hän lopettaa siihen, niin silloin miehessä on jotakin oikeasti vialla, tai sitten hän on aseksuaali joka vain haluaa miellyttää sinua ja toivoo että voisitte tuollaisella pelleilyllä elää loppuelämänne yhdessä.
Olen keskustellut varmasti sadan aseksuaalin kanssa ja myös ihmisten, naisten ja miesten kanssa, jotka ovat joskus seurustelleet aseksuaalin kanssa. Yhteistä heille jokaiselle on ollut se että suhde ei ole kestänyt pitkään. Samoin yhteistä on ollut se että aseksuaali on alkuun kyennyt antamaan hieman periksi luonteestaan ja kiihottamaan puolisoa niin että uusi puoliso on ollut hämmennyksissä, eli sillä rajalla ettei vielä tiedä että voisiko seksielämä parantua vai vielä huonontua. Aseksuaalin kanssa se on kuitenkin aina lopulta huonontunut, eli seksi on jäänyt kokonaan pois kuvioista.
Jos jo suhteen alussa on epäilyksiä siitä huonosta seksielämästä, niin silloin ei mene kovin hyvin ja silloin kaksi aivan väärää ihmistä on tavannut toisensa.
Jos uusi pari on kovin nuori, niin sen voi selittää kokemattomuudella ja pelolla, mutta vanhempana selityksenä on useammin se että toinen ei yksinkertaisesti kaipaa seksiä. Nyt sinun tulee selvittää että mistä tuo teidän ongelmanne oikein johtuu ja selitykseksi ei riitä se että toinen on skorpioni, kuten varmasti ymmärrät.
- änimöl
Seksi, kaikille se kuitenkin tarkoittaa eri asioita, vaikkakin meillä on rajallinen määrä raajoja ja muita ruumiinosia. Voit hyödyntää tätä tietoa omalta osaltasi varmastikin. Jos pystytte parina katsomaan toisianne silmiin täydellä varmuudella luonnostanne ja antamaan koko kropan osalta ihanaa huokuvaa energiaa, on seksi aktina täysin epäolennainen asia verrattuna siihen transsitilaan jonka voi kokea kautta ihmisen pyhyyden, pelkästään rakastamalla toisen tunteita/tuntemuksia. Ajatukset, fyysinen ja sähköinen kontakti ovat kaikki sidoksissa toisiinsa. Jos kumppanisi pelkää katsoa sinua tai sinä häntä silmiin, taikka kokea läheisyyden muillakaan tavoilla, teidän matka on kesken yhdessä, taikka yksilöinä. Sinulla on todella hyvä tuuri, että löysit noin rakastavan ihmisen. Hän on portti kuten sinäkin yhdessä asiaan joka vie tuonpuoleiseen. Olen ollut itse aktissa, jossa ei mietitty toisen läsnäoloa, vaan se koettiin joka solulla, joten ihminen jätti olemassaolonsa ja siirtyi transsiin(Siellä on kaikki mitä ikinä ihminen voisi toivoa). Ja se energiavirta tuntui kusettamatta jumalan läsnäololta. Hyödyntäkää tätä tietoa rauhan ja hyvyyden nimissä, älkääkä ihmiset hyvät turhautuko, sillä joka sekunti, tiedätte minun tarkoittavan, on aina mahdollisuus ymmärtää meidän todellinen luonto. Älkää pelätkö, turhautuko taikka tehkö mitään muuta joka vie teidät pois nykyisyydestä/hetkestä. Hetkessä eläminen ei ole helppoa, mutta se on AINOA AVAIN ONNEEN.
- Ärsytys
Mitä tietoa voi muka hyödyntää, kun viestisi on alusta loppuun täyttä paskaa!
- änimöl
Ärsytys kirjoitti:
Mitä tietoa voi muka hyödyntää, kun viestisi on alusta loppuun täyttä paskaa!
...Tieto, Mutta sen taisit jo sivuuttaa. Ei pidä pelätä olla elinvoimainen ja tarttua joka tilaisuuteen. YMMÄRRÄTKÖ!?
- tällä kertaa:
'törmäsin' 'aikuiseen' skorpparimieheen, joka on kai ihastunut(rakastunut? mutta ainakin mustis), ei halua parisuhdetta, pusuttelee ja pitää hyvänä ja haluaa seksiä kun teen aloitteen.
ja lisäksi vielä kaipaa/haluaa eksäänsä. eli haluaa meitä molempia. tiedä sitten kumpaa rakastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982