Taivaalllinen suudelma

Muistan sen aina

Lueskelin näitä suudelma-juttuja ja muistelin menneitä pusuja ja pusuttelijoita.Parhaiten on jäänut mieleen pusu omissa polttareissa, sen antaja ei tietenkään ollut tuleva mies vaan sellainen puolituttu komistus. Pusu oli lämmin, pehmeä, kesti (työkavereiden mielestä, ei omasta!) vähän liian pitkään ja voi! Se oli vain se yksi ja ainut kerta ja vieläkin sen muistan, vaikka vuosi oli silloin -92! Kerran kun vielä saisi siltä mieheltä vaikka vain ihan pikkuriikkisen pusun! Lämpimät (ja kaipaavat) terkut vaan Ristolle sinne Etelä-Pohjanmaalle!!!

7

4107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Quu-untamo

      Aijai! Painaako mieltäsi? Meinaatko kertoa? Olisitko jättäny pussaamatta, jos saisit valita uudestaan?

      • Muistan sen...

        Ei paina mieltä. En kertonut silloin, enkä aio kertoa koskaan. En tietenkään olisi jättänyt pussaamatta, oli se niin hieno pusu!


    • "Hellä"

      että nämä tälläiset hellät ja kauniit asiat hukkuu jonnekin tänne maailman meteliin. On oltava menoa ja munaa ja vaikka ties mitä, kuitenkin jonnekin ihmisen mieleen saattaa jäädä yksi ainoa pusu, vuosien takaa. Enemmän pusuja miehet!

      • pussata?

        Mistä tietää ,että nainen toivoisi/pitäisi jos pussaisi?Eikö nainen voisi kertoa miehelle että hän pitäisi jos pussaisitItsekin olen toivonut,että yksi työkaveri nainen sanoisi niin.
        Pidän tästä henkilöstä mielettämästi Halaillaan esim kun toisella on synttärit tai lähdetään kesälomalle,Hyvää Jouluatoivotettaessa tms.
        Mutta aina on pelko jos se hyvä kaveruus rikkoontuu jos nainen ei pitäisikään ,että ryhdyn niin tuttavalliseksi.


      • uskaltaa
        pussata? kirjoitti:

        Mistä tietää ,että nainen toivoisi/pitäisi jos pussaisi?Eikö nainen voisi kertoa miehelle että hän pitäisi jos pussaisitItsekin olen toivonut,että yksi työkaveri nainen sanoisi niin.
        Pidän tästä henkilöstä mielettämästi Halaillaan esim kun toisella on synttärit tai lähdetään kesälomalle,Hyvää Jouluatoivotettaessa tms.
        Mutta aina on pelko jos se hyvä kaveruus rikkoontuu jos nainen ei pitäisikään ,että ryhdyn niin tuttavalliseksi.

        aina pussata. Se on tietenkin meille suomalaislle vähän vieras asia, mutta oppia ikä kaikki. Ja kun sen kerran tekee niin kyllä sen näkee, että tykkääkö toinen vai ei. Jos näyttää että ei tykännyt, niin sitten kannattaa se touhu lopettaa. Poskisuudelmathan ovat viattomia, siis oikein annettuna, mutta ne osoittavat, että välittää toisesta. Minulla on ystävänä miehiä, joita harvemmin näen ja aina tavatessa saan pusun poskelle, vaikka keskellä kaupunkia ja se tuntuu tosi mukavalta. Ja kyllä meillä töissäkin osa muistaa sellaisia vastakkaisen sukupuolen edustajia, joiden kanssa on tehnyt paljon/kauan yhteistyötä, poskisuudelmalla synttäreiden tms yhteydessä, eikä sitä vielä kukaan ole pahana pitänyt! Pusu huulille on sitten asia erikseen, se vaatii jo enemmän. Ja ei, ei nainen pyydä pusua! Itse en tekisi sitä ainakaan koskaan vaikka tekisi mieli pussata kunnollakin! Kyllä se on mies joka pussaa ensin!


      • neuvosta
        uskaltaa kirjoitti:

        aina pussata. Se on tietenkin meille suomalaislle vähän vieras asia, mutta oppia ikä kaikki. Ja kun sen kerran tekee niin kyllä sen näkee, että tykkääkö toinen vai ei. Jos näyttää että ei tykännyt, niin sitten kannattaa se touhu lopettaa. Poskisuudelmathan ovat viattomia, siis oikein annettuna, mutta ne osoittavat, että välittää toisesta. Minulla on ystävänä miehiä, joita harvemmin näen ja aina tavatessa saan pusun poskelle, vaikka keskellä kaupunkia ja se tuntuu tosi mukavalta. Ja kyllä meillä töissäkin osa muistaa sellaisia vastakkaisen sukupuolen edustajia, joiden kanssa on tehnyt paljon/kauan yhteistyötä, poskisuudelmalla synttäreiden tms yhteydessä, eikä sitä vielä kukaan ole pahana pitänyt! Pusu huulille on sitten asia erikseen, se vaatii jo enemmän. Ja ei, ei nainen pyydä pusua! Itse en tekisi sitä ainakaan koskaan vaikka tekisi mieli pussata kunnollakin! Kyllä se on mies joka pussaa ensin!

        Tuo oli kivaa lukea Nyt olen kesälomalla.että en
        pääse testaamaan neuvoasi ,mutta lomalta mennessä pitää testata kaveruutta Kiitos viellä.


    • Imuttelija

      Vaikka tästä on liki 20vuotta aikaa... Oltiin pussikaljaa juomassa Kaivarissa tyttökaverin kanssa kun siihen tuli pari nuorta miestä. Oltiin siinä 17v. ja nää miehet ainakin 20v (hih), ehkä jopa ylikin?! Jotenkin siinä illan mittaan lähdettiin niitten kanssa johonkin bileisiin ja sinne kävellessä tää toinen kundi suuteli mua. Ja jalat meinas mennä alta! IKINÄ en ollut sellaista suudelmaa kokenut! Enkä pitkään aikaan uskonut itseäni, että suudelma voi tuntua niin pyörryttävältä, vaan syytin niitä kaljoja... Mutta niin se vaan on, hyvä suudelma tuntuu jalkapohjissa asti ja pyörryttää ja sen ihanan olon muistaa vielä näinkin monen vuoden kuluttua!!! :-)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe