Suursuon ratsastuskeskus

Nimetön

Millainen paikka on kyseessä? Onko opetus hyvä tasoista? Kokemuksia..

12

4303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santtu

Itse olen ainakin tykännyt ko paikasta muihin verrattuna laadukasta ja vaihtelevaa opetusta, joka tunnilla tehdään jotakin uutta. Itse olen aikuisratsastaja ja käynyt siellä tunneilla 2,5 vuotta. Kokeilin aikaisemmin Ratsukelttiä ja Lehtoharjun tilaa, mutta en tykännyt niistä, käy kokeilemassa.

• Black Velvet

on 80-luvulta. Taitaa olla liian kaukana ajassa.

• Mimo♥

Ihana paikka on ♥ Oon ratsastanu siel 5 vuotta :D

• Anonyymi

todella laadukas opetus kun kävin yksityistunnilla, ja opettaja oli tosi mukava :) !

• Anonyymi

Itellä vähän huonompi kokemus... Ainakin yksi poni juoksi montamonta tuntia viikossa koska "aina jaksaa juosta". Poni oli laiha kuin mikäkin, kylkiluut näkyi heittämällä ja muutenkin oli tosi lihakseton. Ihan luuta ja nahkaa. Satula oli kans niin kapee, ettei poni päässyt kunnolla liikkumaan eteen. Tuntui selkään, kun lavat otti kiinni satulaan. Muista en osaa sanoa.

• Anonyymi

Mukava paikka! Kiltit ja hyvin opetetut hevoset. Opettaja kiltti, kannustava ja osaava. Lämpö eristetty maneesi. Mahdollisuus kilpailla ja valmentautua ratsastuskoulun hevosilla. Miinuksia on, että yhdellä shettiksellä käytetään häntäremmiä. Kahdella pikku ponilla saatetaan käyttää piuhoja, jos ratsastaja ei saa hallintaa. Kalliit tunnit, 40€ irtotunti

• Anonyymi

Mitä vikaa häntäremmissä on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikee tiiä. Eiks palomalla oo häntä remmi ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mieti ku sun housuista vedettäis ylösalas täyttä koko ajan ku liikut

• Anonyymi

Laadukasta opetusta, tosi kiva paikka. Erilaisille ratsastajille paljon erilaisia hevosia. ❤️✨ Suosittelen kovin kokeilemaan, ite harrastin honkalalla kaverin kaa, mut sit se lähti suursuolle. Mun äiti ei eka antanut. Mut sit ku paljon kysyi nii pääsin kokeilemaan suursuoo, ja sinne jäin🤍 ite tykkään paljon palomasta, kustista, Kutista, irmelistä,vantusta😊

• Anonyymi

OMG!!! Sul on legit sama tarina kun mulla😛 kävin myös mun kaverin kaa honkalalla. Sitten se meni Kouvolan ratsastuskeskuksella. Ja mun äiti ei eka antanut. Mutta loppujen lopuksi antoi sit kuitenki periks 🥲🌿☺️

• Anonyymi

Peksa viel hengissä ? Ehkä ei kun olis varmaan 60v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe