Suursuon ratsastuskeskus

Millainen paikka on kyseessä? Onko opetus hyvä tasoista? Kokemuksia..
125371
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Itse olen ainakin tykännyt ko paikasta muihin verrattuna laadukasta ja vaihtelevaa opetusta, joka tunnilla tehdään jotakin uutta. Itse olen aikuisratsastaja ja käynyt siellä tunneilla 2,5 vuotta. Kokeilin aikaisemmin Ratsukelttiä ja Lehtoharjun tilaa, mutta en tykännyt niistä, käy kokeilemassa.

Äänestä

on 80-luvulta. Taitaa olla liian kaukana ajassa.

Äänestä

Ihana paikka on ♥ Oon ratsastanu siel 5 vuotta :D

Äänestä

todella laadukas opetus kun kävin yksityistunnilla, ja opettaja oli tosi mukava :) !

Äänestä

Itellä vähän huonompi kokemus... Ainakin yksi poni juoksi montamonta tuntia viikossa koska "aina jaksaa juosta". Poni oli laiha kuin mikäkin, kylkiluut näkyi heittämällä ja muutenkin oli tosi lihakseton. Ihan luuta ja nahkaa. Satula oli kans niin kapee, ettei poni päässyt kunnolla liikkumaan eteen. Tuntui selkään, kun lavat otti kiinni satulaan. Muista en osaa sanoa.

Äänestä

Mukava paikka! Kiltit ja hyvin opetetut hevoset. Opettaja kiltti, kannustava ja osaava. Lämpö eristetty maneesi. Mahdollisuus kilpailla ja valmentautua ratsastuskoulun hevosilla. Miinuksia on, että yhdellä shettiksellä käytetään häntäremmiä. Kahdella pikku ponilla saatetaan käyttää piuhoja, jos ratsastaja ei saa hallintaa. Kalliit tunnit, 40€ irtotunti

Äänestä
  • Mitä vikaa häntäremmissä on?

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Mitä vikaa häntäremmissä on?

En oikee tiiä. Eiks palomalla oo häntä remmi ??

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Mitä vikaa häntäremmissä on?

No mieti ku sun housuista vedettäis ylösalas täyttä koko ajan ku liikut

Äänestä

Laadukasta opetusta, tosi kiva paikka. Erilaisille ratsastajille paljon erilaisia hevosia. ❤️✨ Suosittelen kovin kokeilemaan, ite harrastin honkalalla kaverin kaa, mut sit se lähti suursuolle. Mun äiti ei eka antanut. Mut sit ku paljon kysyi nii pääsin kokeilemaan suursuoo, ja sinne jäin🤍 ite tykkään paljon palomasta, kustista, Kutista, irmelistä,vantusta😊

Äänestä
  • OMG!!! Sul on legit sama tarina kun mulla😛 kävin myös mun kaverin kaa honkalalla. Sitten se meni Kouvolan ratsastuskeskuksella. Ja mun äiti ei eka antanut. Mutta loppujen lopuksi antoi sit kuitenki periks 🥲🌿☺️

Äänestä

Peksa viel hengissä ? Ehkä ei kun olis varmaan 60v

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Nimetön kirjoitti:

Millainen paikka on kyseessä? Onko opetus hyvä tasoista? Kokemuksia..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu