Suursuon ratsastuskeskus

Nimetön

Millainen paikka on kyseessä? Onko opetus hyvä tasoista? Kokemuksia..

8

3079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santtu

      Itse olen ainakin tykännyt ko paikasta muihin verrattuna laadukasta ja vaihtelevaa opetusta, joka tunnilla tehdään jotakin uutta. Itse olen aikuisratsastaja ja käynyt siellä tunneilla 2,5 vuotta. Kokeilin aikaisemmin Ratsukelttiä ja Lehtoharjun tilaa, mutta en tykännyt niistä, käy kokeilemassa.

    • Black Velvet

      on 80-luvulta. Taitaa olla liian kaukana ajassa.

    • Mimo♥

      Ihana paikka on ♥ Oon ratsastanu siel 5 vuotta :D

    • Anonyymi

      todella laadukas opetus kun kävin yksityistunnilla, ja opettaja oli tosi mukava :) !

    • Anonyymi

      Itellä vähän huonompi kokemus... Ainakin yksi poni juoksi montamonta tuntia viikossa koska "aina jaksaa juosta". Poni oli laiha kuin mikäkin, kylkiluut näkyi heittämällä ja muutenkin oli tosi lihakseton. Ihan luuta ja nahkaa. Satula oli kans niin kapee, ettei poni päässyt kunnolla liikkumaan eteen. Tuntui selkään, kun lavat otti kiinni satulaan. Muista en osaa sanoa.

    • Anonyymi

      Mukava paikka! Kiltit ja hyvin opetetut hevoset. Opettaja kiltti, kannustava ja osaava. Lämpö eristetty maneesi. Mahdollisuus kilpailla ja valmentautua ratsastuskoulun hevosilla. Miinuksia on, että yhdellä shettiksellä käytetään häntäremmiä. Kahdella pikku ponilla saatetaan käyttää piuhoja, jos ratsastaja ei saa hallintaa. Kalliit tunnit, 40€ irtotunti

      • Anonyymi

        Mitä vikaa häntäremmissä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikaa häntäremmissä on?

        En oikee tiiä. Eiks palomalla oo häntä remmi ??


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe